Jooakim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ok, den som er ved bergen mc senter, like bak akutten, nygårdsgaten ellerno sånt? Den er ved siden av gamle Hydro, og ved siden av S.A.T.S, og visavi Legevakten. Bor i gaten over, men kan ikke noen av dagene :/ eeeh: nå ble jeg usikker, er det flere haller i den omkretsen.. den jeg tenkte på ligger i etasjen over en bensinstasjon og like ved et terningstudio, men ikke vica vie legevakten... Den ligger over bensinstasjonen ja. Ok legevakten er ikke vica vie, men den er veldig nærmt, rett over gaten... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ok, den som er ved bergen mc senter, like bak akutten, nygårdsgaten ellerno sånt? Den er ved siden av gamle Hydro, og ved siden av S.A.T.S, og visavi Legevakten. Bor i gaten over, men kan ikke noen av dagene :/ eeeh: nå ble jeg usikker, er det flere haller i den omkretsen.. den jeg tenkte på ligger i etasjen over en bensinstasjon og like ved et terningstudio, men ikke vica vie legevakten... Den ligger over bensinstasjonen ja. Ok legevakten er ikke vica vie, men den er veldig nærmt, rett over gaten... Ok , da er vi enig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Grunnen til at det er så få meldte er at eg ikke skal være med.....desverre. Nei eg skal på byn på lørdag så eg kan ikke. Dokkor kan jo få tak i CFD og den gjengen der. De var vel de første som arrangerte hw.no@bergens treff ifjor der det var ca 8-10stk som var med tror eg. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bor på Liland... Det er vel en del som vet hvor det er. Ivertfall de som spiller fotball Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fire påmeldte.. Samme det: Sluffy Svalbard 10. desember: Psilo 11. desember: foxtrot Fremdeles samme som sist Jeg kan være med den 10 og 11 desember. Spiller ikke noen rolle. Er du ikke med da, Darkness? Da er vi fem (5) stykker. Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med å treffe andre på dette forumet. Er det noen som er redd for å vise hvem man egentilig er? Ikke vet jeg. Jeg anbefaler alle bergensere (og de som bor i bergen) på hw.no-forum å melde seg på dette treffet. Det er vel en fordel å være minst 18 år hvis vi skal på et utested senere. Kanskje grunnen til den labre påmeldingen er at mange er under 18 år? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Kanskje grunnen til den labre påmeldingen er at mange er under 18 år? Nope, er over 18 jeg, men sjekk et par sider bakover, så ser du hvorfor. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis Kine regnes som påmeldt er faktisk flesteparten over 18. Er bare meg og Svalbard som er yngre. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med å treffe andre på dette forumet. Er det noen som er redd for å vise hvem man egentilig er? Ikke vet jeg. Det ville jo være krise om min superhemmelige identitet skulle avsløres. Nei vet ikke helt jeg heller, hw.no er fortsatt bare en liten del av livet mitt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da har CFD sagt at han også skal være med. Så det ser ut som deler av den harde bergenser-nerd kjernen kommer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med å treffe andre på dette forumet. Er det noen som er redd for å vise hvem man egentilig er? Ikke vet jeg. Vel, personlig, så har det ingenting med det å gjøre. Jeg kan egentlig ikke fordra bowling, som jeg har nevnt tidligere i tråden, og er derfor jeg ikke er med. Var med forrige gang det var Bergens-treff. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Blir det noe til i helgen eller?? og event. ka skal vi gjøre?? Endret 9. desember 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med å treffe andre på dette forumet. Er det noen som er redd for å vise hvem man egentilig er? Ikke vet jeg. Vel, personlig, så har det ingenting med det å gjøre. Jeg kan egentlig ikke fordra bowling, som jeg har nevnt tidligere i tråden, og er derfor jeg ikke er med. Var med forrige gang det var Bergens-treff. Det er en dårlig unnskyldning. Var det så dårlig på det forrige treffet at du ikke vil stille opp i dette? Jeg oppfordrer deg å bli med. Det er da kjekt å bli litt mere kjent med hverandre. Det finnes jo andre ting man kan gjøre i de fleste bowlinghaller. Det finnes jo ofte bilsimulatorer, airhockey og biljard. Så skal vi ut på byen etterpå. Helt topp det da. Så min oppfordring til alle sammen: Bli med til helgen. Det vil vise seg i ettertid hvor bra et slikt treff er. Det jo bare opp til oss hvor bra vi vil at det skal bli. Endret 10. desember 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Da sier vi i dag da? Påmeldte: Sluffy Svalbard Psilocybe Foxtrot CFD Kine Siden jeg ikke er så stor fan av å møtes ved den blå sten, og jeg satser på å ta bussen inn til bystasjonen, så foreslår jeg at vi møtes der. Hva med på toppen av den dingsen ved vinmonopolet? (De som er feige kan evt. få stå vedsiden av ) Kl. 19? (kom gjerne med innspill her). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Helt greit for meg, men jeg har ikke mulighet for å bli med og drikke meg ravende full. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis vi skal på byen etterpå så må vi nesten finne ut av det på forhånd.. eller er planen å gå edru på byn? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 kor skal dere drikke hvis dere finner ut at dere skal til byn da? Slaure på utsikten? Kan være eg accidentally treffer dere på byn godt beruset og i kose humør. Nei vent......dere skal ut idag ja. Skal ut imorgen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja, da er du jo ledig i dag da.. Så da kan du være med Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nemlig. Komanigjen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Det er i dag tingene foregår altså? Hmm... Jeg har fremdeles problemer med en syk far, så jeg kan ikke. Er nødt til å være hjemme, jeg er den eneste som er i stand til å kjøre bil her hjemme nå. Og han trenger turer til lege og apotek regelmessig. Får håpe han blir frisk igjen snart. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kunne gjerne vært med, men er sengeliggende etter operasjon. Eneste jeg har truffet her IRL(så vidt jeg vet) er CFD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå