Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Grmpf, ser du hva jeg mener med tiltak å sende mail. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er ikke tiltak hvis du bare sender til riktig mailadrese vettu Da har vi to påmeldte En "samme det" og en på 10. des Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 yeah. jeg er jo med. så lenge jeg er med så er alt godt som gull! Ohlaaa! Det er klart. Darkness| (fordi jeg ikke var helt sikker på om du het Kine) makes the pain go away. And the fun times starts to roll. Forøvrig, sånn apropos ingenting sånn egentlig; Det er godt at det er flere enn meg som har tatt i bruk ordet tøs. Jeg har flere ganger fått "kjeft" av de kvinnelige vennene mine fordi jeg kaller dem tøser. Ja til flere tøser i hverdagen! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Litt stilig at dere arrangerer møte med andre forum-medlemmer i Bergen snart da Noen som joiner ett møte i Stavanger? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det ser ut som at jeg ikke drar over til østlandet likevel. Jeg melder meg på treffet for sikkerhet skyld. Jeg håper at det klaffer med treffet på lørdag. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Edit Dobbelpost. Endret 6. desember 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 [email protected] hvis du har tenkt til å melde deg på Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det ser ut som at jeg ikke drar over til østlandet likevel. Jeg melder meg på treffet for sikkerhet skyld. Jeg håper at det klaffer med treffet på lørdag. Husk å fortel mest mulig om det, hvordan det var, om mange var tilstede og om dere kom godt overens med hverandre da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Fire påmeldte.. Samme det: Sluffy Svalbard 10. desember: Psilo 11. desember: foxtrot Endret 6. desember 2004 av darkness| Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Litt stilig at dere arrangerer møte med andre forum-medlemmer i Bergen snart da Noen som joiner ett møte i Stavanger? Har nettop vert det Endret 6. desember 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Litt stilig at dere arrangerer møte med andre forum-medlemmer i Bergen snart da Noen som joiner ett møte i Stavanger? Har nettop vert det Nooooooo Tell me about it........ Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bilder og sammendrag av turen ligger i OK.no delen av forumet. orker ikke lete etter link nå. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bare så det er sagt passer fredagen (10.) bedre enn lørdagen (11.) for meg. Men kan begge dagene. Så jeg kan muligens settes på fredagen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er jo flere stemmer på 11. enn 10.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg stemte på 3. Og fulgene vet hvor mange 'ikke bergensere' som har stemt. Tell ut i fra påmeldinger. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Edit: slettet. Endret 7. desember 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg er Bergenser,,, **United Bergensers**.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Så at du skal selge Softgun'en din Jørgen.... Hvorfor? vokst fra sånt ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Så at du skal selge Softgun'en din Jørgen....Hvorfor? vokst fra sånt ? tipper han skal kjøpe en ny større og dyrere Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm, skulle gjerne vært med, men som sgat har jeg en litt usikker dag om dagen. Pappa er dårlig, og trenger mye hjelp. Mamma begynner å bli rimelig trøtt, så jeg må trø til en del. Kan nok ikke si noe om helgen ennå. Vi får nesten bare se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå