Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hva med å kaste alt drittet?

Lettere sagt enn gjort. Det som er drit blir kastet uansett, men det er jo slik at man ikke får brukt for alt det man skaffer seg i løpet av livet til enhver tid.

Noe blir jo kastet, mens andre ting må lagres.

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å kaste alt drittet?

Well excuuuuuuuse me. Men det som er dritt for en er skatter for en annen. Det kan jo selvfølgelig være at jeg bare prøver å rote frem en unnskyldning for å være en skrotnisse selv, men faktum er at jeg har like store traumer hver gang jeg må kaste noe.

Heldigvis har jeg foreldre med et rom til overs, så masse av det jeg hadde samlet meg (steroeanlegg, møbler, ting & stæsj, DVDer, CDer (henholdsvis 400 og over 800 stk) står nå hos mor og far på Sotra, mens jeg og min råtne kropp holder til i Narvik.

Forøvrig folkens, kom igjen, meld dere på da, som Kine sa, hun er nå eksponert og naken i den digitale verden, dere må få henne til å føle litt bergensk varme. Pokker ta og danse, hadde jeg vært i Bergen rundt de aktuelle tidene hadde jeg meldt meg på med en gang. Men desverre er jeg ikke i Bergen for den 16. tidligst. Så dere får rocke vilt og uhemmet, uten at jeg er der for å trekke dere ned.

Og for de av dere som føler at slike treff er skumle, og at alle andre kanskje er mer vellykket enn deg på forskjellige måter, ta sjansen. Jeg har vært på et treff før (i forbindelse med BA-snakk, tro det eller ei), og det var ikke noe jeg angret. Masse hyggelige mennesker.

Og til Mantra17: Jeg tror ikke folk vil lage oppstuss om du melder deg på, selv om du kanskje innehar en annen dialekt. Det er det sikkert flere i denne tråden som har også-

Lenke til kommentar
MELD DERE PÅ FFS. Nå har jeg eksponert min søte mailadresse og hele pakken, og så er det ingen som melder seg på :(

Tror folk (inkludert meg) får litt hetta når dette faktisk blir noe av. Vi kjenner hverandre jo ikke så godt, bare gjennom forumet. Derfor er folk kanskje litt...avventende. ;)

Når det gjelder neste helg kan jeg ikke si noe akkurat nå. Situsjonen her hjemme er litt utenom det vanlige akkurat nå, så jeg kan ikke planlegge så langt. Får ta det til uken.

Ellers så kan jeg nevne at jeg gjenkjente psilocybe på Platon for en stund siden. :)

Lenke til kommentar
Tror folk (inkludert meg) får litt hetta når dette faktisk blir noe av. Vi kjenner hverandre jo ikke så godt, bare gjennom forumet. Derfor er folk kanskje litt...avventende. ;)

Ellers så kan jeg nevne at jeg gjenkjente psilocybe på Platon for en stund siden. :)

Typisk ting for folket. Får hetta, men det er vel naturlig det også... Ukjente mennesker skal treffes bare på bakgrunn av at de faktisk er fra samme sted.

Men som sagt, det ordner seg nok etterhvert. Får bare håpe at ikke ALLE sitter på gjerdet, slik at det ikke blir noe av.

Psilocybe er vel ganske lett å gjenkjenne? Gjenkjente han fra Dominion-bilder jeg ;)

Lenke til kommentar

Har møtt en haug med folk..

#bergen @dalnet-treff

#bergen @efnet-treff (flere ganger)

#robodoc @efnet-treff (to ganger)

Har møtt mange flere sånn utenom fra IRC også.

Ellers så har jeg møtt et par fra forumet. Mange av dem traff jeg på TG04 :)

Kos det :) Ikke noe være redd for. Er jo enda enklere når vi er mange som samles.

Lenke til kommentar

Så hva blir det egentlig til? Regner med at fredag den 3. gikk i vasken. Men hvis det blir noe den 10. eller 11. kan det hende jeg viser det stygge trynet mitt der hvis det ikke kolliderer med noe annet. (Skal i utgangspunktet på innflytningsfest da, men vet ikke sikkert om det er fredag eller lørdag ennå.)

Kan nevne at jeg ikke er særlig begeistret for bowlingplanene. Det er vel omtrent det eneste jeg er dårligere til enn å sjekke damer. (Og det sier ikke lite.) Men jeg har ræva full av penger (relativt sett) så det tidligere luftede go-cartforslaget hørtes litt mer interessant ut...

Lenke til kommentar

Jørgen, Jeg spurte nettopp en veninne om hun skulle være med og bowle (bare som en spøk), og så nevnte jeg at du skulle være med. Og da spurte hun meg om jeg var gal. :p Du har piercet henne, og hun ble litt skremt da (hun synes du så skummel ut), og har aldri kommet over det :p. Jeg skulle forresten si at du hadde gjort en meget god jobb, og at hun var veldig fornøyd. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...