Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Nå er fristen for avstemningen over: det ble Fredag den 3 des. men jeg synes da at det er litt kort tid til det. Det jo i morgen. :p

Jeg tror nok at den 11 des. er mer realistisk. Hvis det fremdeles er ønskelig at vi treffes bør vi sette i gang med planleggingen nå. :thumbup:

Jeg ser fram til dette treffet med bowling. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjørt forbi utenfor psilo's place mange ganger men har aldri gått innom for å hilse. :blush:

Fy og fy! Jeg skal ikke bite så mye.

Ellers har jeg truffet på dingot0m (eller hvordan man nå staver det), samt Odland81 (han bor i samme bygget som meg). Jo, også darkness| når hun var med Trond som piercet seg.

Gjennomsnittet er vel, så vidt jeg har skjønt, rundt 20-22? Selv blir jeg 25 på søndag (og kan derfor ikke være med på fredag, må rydde og vaske leiligheten pga gjester hele helgen).

Lenke til kommentar

OK, siden avstemningen er ferdig, og noen av dere tydeligvis mener 03. desember er for tidlig..

Send mail med bindene påmelding. Velg hvilken dag du vil, 03. desember eller 10. desember. Begge dagene er en fredag

IKKE send spam, og send fra en seriøs mailadresse, helst ikke hotmail.com-adresser.

Husk å ta med følgende:

Ønsket dag

Alder

Ønske om aktivitet

Nick

Navn

Maildressen er [email protected]

Ehrm.. ja, det har du veldig rett i, Dingot0m

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Noken som veit om en plass der et band kan øve? Trenger seriøst et skikkelig øvingslokale der vi kan la utstyret stå....Noken som tilfeldigvis veit om en slik plass..?

Hadde vore evig takknemlig om noken visste om en plass. :yes:

anyways...off for bandøving..på en eller anna skule.. :nei:

Edit: (problemet med skule er at en ikkje kan sette fra seg utstyret her, og tidsrommet vi kan øve på er begrensa...nothing else :) )

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Hvor lenge må en bo i Bergen for å bli kalt bergenser? Har nå studert her i byen i to år og kommer nok til å bosette meg her når jeg er ferdig om noen år.

Klarer ikke holde med Brann thou, det må bli Viking, som også er et langt bedre lag. :p

Bodde på loftet over fotballpub'en i 6 mnd, det var levelig der helt til Brann vant en kamp, da flytta jeg noen meter.

Men koselig by.

:yes:

Lenke til kommentar

Det er faktisk ingen som har meldt seg på enda.. men uansett om vi kjører bowling, så stikker vi vel og spiser etterpå? F.eks på peppes elns? :)

MELD DERE PÅ FFS. Nå har jeg eksponert min søte mailadresse og hele pakken, og så er det ingen som melder seg på :(

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Reise til østlandet bare for å lagre ting? :wow:

:ermm:

Det har hopet seg så mye på loftet til svigers at jeg ikke får plass til mer. Jeg har ikke noen annen plass å plassere det så da må jeg sette det hos broren min. Han har plenty med plass.

Det som er så dumt er at han bor på østlandet (Minnesund). Et stykke å kjøre.

Jeg kommer selv fra Minnesund. ;) Har bodd i Bergen i 2,5 år nå.

Kommer vel ikke tilbake til Bergen før Søndag kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...