Feynman Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis du har entréedør uten overbygg kan du jo ta regnet til hjelp. La dem stå ute og vær selv svært tålmodig, kom gjerne med oppfordringer om å fortelle mer mens du lar tankene fly. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Snøen er vekk! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg bor i Bergen, i Blomsterdalen. Jeg har en fornemmelse av at bergensere generelt ikke liker snø. Stemmer dette? Jeg elsker snø, man da må det være kaldt slik at snøen ligger og at det ikke blir mildvær med regn. Det er bedre med bar bakke enn slaps og isføre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vi liker snø på trærne og på Fløien, ikke is på veiene og slaps på fortauet. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har nå gått over puddefjordsbroen i sju år uten å treffe på jehovas vitner en eneste gang, jeg. Hjemme på døra mi, derimot... Hmm. Mens jeg ennå bodde der Jahves Vitner viste seg pleide jeg å diskutere med dem. Vi snakker da om å trekke sitat ut i fra bibelen, konfrontere gjengen med det som står der, og ber dem forklare. Det tok litt over en time (nei, jeg slapp dem ikke inn), før de gikk sin vei. Haha, trodde jeg, ser jeg ikke dem mer. De kom igjen noen uker senere med en invitasjon til nattverd hos dem. Siden den gang hørte jeg aldri noe mer fra dem. Mon om ryktene har spredd seg.... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg bor i Bergen, i Blomsterdalen. Jeg har en fornemmelse av at bergensere generelt ikke liker snø. Stemmer dette?Jeg elsker snø, man da må det være kaldt slik at snøen ligger og at det ikke blir mildvær med regn. Det er bedre med bar bakke enn slaps og isføre. Det stemmer nok for noen. Personlig elsker jeg snø, så lenge jeg slipper å kjøre i det. Dette er en av de få fordelene med å være flyttet fra Bergen og opp i nord. Nemlig at her er det skikkelig snø. Og her salter de ikke driten vekk heller. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har nå gått over puddefjordsbroen i sju år uten å treffe på jehovas vitner en eneste gang, jeg. Hjemme på døra mi, derimot... Du fortjener seriøst premie. har støtt på dei så ufattelig mange ganger. Skal dytte meg full i aviser og blad og alt mulig dei kjem dillande med.. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Du è ikke ekte bergenser om du fremdeles ikke må koke vannet (eller?).. Ja, jeg er en av dem (bor i sentrum).. Edit: Som får vann fra Svartediket. Endret 26. november 2004 av snesoey Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg var på Lysfesten på festplassen i dag. Det var bra fyrverk der. Jeg må si at det var stinn tønne med folk der. Godt været ble bra til slutt, jeg var redd for at det skulle hølje ned med regn. Var noen av dere i forumet der? Kjørte Kallfarveien tilbake gjennom Nesttun for å komme til Blomsterdalen. Den veien var det lite trafikk. Tror at det var værre gjennom lyskrysset Danmarkplassen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg så fyrverkeriene fra Laksevåg Pent. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har vi bestemt oss for Bowlingkvelden? Blir det lørdag 11 desember? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 1. desember er siste frist for stemming. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Eg hadde tenkt meg bort til festplassen og lysfesten men så kom eg på at de skulle skyte raketter og da gadd eg ikke (hunden er redd raketter tror eg) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg skal til Bergen i Jula. Får se om jeg får fartet litt rundt da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ah, så det var det den knallingen og smellingen var. Hva var egentlig anledningen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Snart Jul tror jeg.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ah, så det var det den knallingen og smellingen var. Hva var egentlig anledningen? Åpningen av den fornyede festplassen, eller noe sånnt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ah, så det var det den knallingen og smellingen var. Hva var egentlig anledningen? Åpningen av den fornyede festplassen, eller noe sånnt. Er den ferdig? Jesus. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Vel er det ikke sånn lysfest til samme dato hvert år? I tillegg så åpnet de jo festplassen. Trodde du skulle ta noen bilder av fyrverkeriet med ditt nye "leketøy" psilo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå