sluffy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg tør å tippe på at huseier har ansvar for fortauet utenfor, og at det skal holdes i god stand. Dette innebærer salting/strøing om vinteren. Så nå må de fikse fortauet utenfor, ellers får de smekk på lanken. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Hmm.... Den der huseierforeningen skulle sett veien vår. ...Men then again, den eier vi jo selv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jepp, alle MÅ salte gaten "sin", Fordi brudd av bein pga. glatte veier har økt med 60% el. Og Parkeringsvakter kan ta bilder, og tipse politiet om hvilke gater som er farlige å gå i, så kan politiet anmelde. Og "vi" må betale legevakten ol. for de som har falt i "vår" gate... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Jepp, alle MÅ salte gaten "sin", Fordi brudd av bein pga. glatte veier har økt med 60% el.Og Parkeringsvakter kan ta bilder, og tipse politiet om hvilke gater som er farlige å gå i, så kan politiet anmelde. Og "vi" må betale legevakten ol. for de som har falt i "vår" gate... *Komme seg opp til ditt hus og leke på isen utenfor* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 weehee.. sklei ned en 50 m lang bakke på is/vann _uten_ å falle.. været idag sux Lenke til kommentar
bernini Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 I hvilken butikk er det man kan bytte inn ødelagte Koss høretelefoner på stedet for 50 kroner? Hørte det var en eller annen butikk i Bergen som gjorde dette. Orker ikke vente 3 uker på at Musikkmagasinet skal sende den inn til Koss. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 OMG for noe dritvær i bergen da. All den fine vakre snøen er gone...nesten. Var ute og skulle treffe en med amstaff valp for sosialisering og da sto vi vel ute i 20min eller noe og når eg tok av meg jakken hjemme må den ha veid 7-8kg. Anyways etterpå fikk eg skjokk og trodde hunden hadde pisset i gangen så viste det seg at jakken som hadde dryppet. Var helt syk kor det regnet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Djevelsk kjipt. Saltet igår, nå regner alt vekk EDit: hvem har så ansvaret rundt lille lungårdsvann, der er det temmelig glatt :s Endret 24. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det er alt for mye nedbør her på Vestlandet Bare det hadde blitt kaldere så hadde det vert fint Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fyttirakkeren, de kebabfolkene ved siden av teateret kan sin rullekebab. Namme! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Fyttirakkeren, de kebabfolkene ved siden av teateret kan sin rullekebab. Namme! Haha, det er litt morsomt, på lappen ved siden av disken står det at den er godkjent av helse tilsynet el. men navnet der er anderledes enn hva "restauranten" heter Alle der spillte på Djerv(Kurderlaget som gikk amok på Askøy) btw: liker ikke så godt det kjøttet, er vel sånn halal kjøtt Endret 24. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Alle der spillte på Djerv(Kurderlaget som gikk amok på Askøy) Fortell ka som skjedde. Dette har eg hørt bli nevnt men fikk ikke noe med meg egentlig. Forresten svogeren hadde aldri spist kebab og eg spanderte......han spydde hele den natten og var dritt forbanna. Ingen skjedde med meg. Forresten kebaben var kjøpt av de som ha sjappen ved siden av flexi. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Alle der spillte på Djerv(Kurderlaget som gikk amok på Askøy) Fortell ka som skjedde. Dette har eg hørt bli nevnt men fikk ikke noe med meg egentlig. http://www.ba.no/sport/fotball/article1257299.ece For å sid et sånn, jeg er ikke sånn veldig stolt av å spille på Djerv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Alle der spillte på Djerv(Kurderlaget som gikk amok på Askøy) Fortell ka som skjedde. Dette har eg hørt bli nevnt men fikk ikke noe med meg egentlig. Forresten svogeren hadde aldri spist kebab og eg spanderte......han spydde hele den natten og var dritt forbanna. Ingen skjedde med meg. Forresten kebaben var kjøpt av de som ha sjappen ved siden av flexi. Jeg synes ikke den kebaben var god. Den vedsiden av teateret virker passe jalla da. Billig humbugkebab Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mmm. Nammelig humbugkebab. Med syltete chilipepper-biter i. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 I hvilken butikk er det man kan bytte inn ødelagte Koss høretelefoner på stedet for 50 kroner? Hørte det var en eller annen butikk i Bergen som gjorde dette. Orker ikke vente 3 uker på at Musikkmagasinet skal sende den inn til Koss. BMH..-. der med BA bygget... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bor i Østfold, men født i Bergen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) http://www.ba.no/sport/fotball/article1257299.ece For å sid et sånn, jeg er ikke sånn veldig stolt av å spille på Djerv. drit forbanna i 7. divisjon Det der var jo verre enn å sjå en Argentinsk 3. divisjonskamp som har tatt av på tv2-sporten det Edit: trur eg har glømt å sei iløpet av heile denne tråden her at eg bur i Bergen også. Dvs at eg ikkje kommer opprinnelig fra Bergen, men studerer her. Slaskevåg is teh place! @ Psilo : veldig enig i den bitre vinden over puddefjordsbrua, som du skreiv i "skjønnlitteraturen" din Du glømte forresten å ta med jehovas i det utdraget der. Kan ikkje gå over brua uten å møte på dei Endret 25. november 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har nå gått over puddefjordsbroen i sju år uten å treffe på jehovas vitner en eneste gang, jeg. Hjemme på døra mi, derimot... Kanskje jeg skal prøve "Rolfs patenterte selger- og misjonærfaenskapskremsel" en gang: Åpne døra pip naken med et balltre i hånda. Burde gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå