Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, alle MÅ salte gaten "sin", Fordi brudd av bein pga. glatte veier har økt med 60% el.

Og Parkeringsvakter kan ta bilder, og tipse politiet om hvilke gater som er farlige å gå i, så kan politiet anmelde.

Og "vi" må betale legevakten ol. for de som har falt i "vår" gate...

Lenke til kommentar
Jepp, alle MÅ salte gaten "sin", Fordi brudd av bein pga. glatte veier har økt med 60% el.

Og Parkeringsvakter kan ta bilder, og tipse politiet om hvilke gater som er farlige å gå i, så kan politiet anmelde.

Og "vi" må betale legevakten ol. for de som har falt i "vår" gate...

*Komme seg opp til ditt hus og leke på isen utenfor* :wee:

Lenke til kommentar

OMG for noe dritvær i bergen da. All den fine vakre snøen er gone...nesten. Var ute og skulle treffe en med amstaff valp for sosialisering og da sto vi vel ute i 20min eller noe og når eg tok av meg jakken hjemme må den ha veid 7-8kg. Anyways etterpå fikk eg skjokk og trodde hunden hadde pisset i gangen så viste det seg at jakken som hadde dryppet. Var helt syk kor det regnet. :thumbdown::(

Lenke til kommentar
Fyttirakkeren, de kebabfolkene ved siden av teateret kan sin rullekebab. Namme!

Haha, det er litt morsomt, på lappen ved siden av disken står det at den er godkjent av helse tilsynet el. men navnet der er anderledes enn hva "restauranten" heter :lol:

Alle der spillte på Djerv(Kurderlaget som gikk amok på Askøy)

btw: liker ikke så godt det kjøttet, er vel sånn halal kjøtt

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar

Fortell ka som skjedde. Dette har eg hørt bli nevnt men fikk ikke noe med meg egentlig.

Forresten svogeren hadde aldri spist kebab og eg spanderte......han spydde hele den natten og var dritt forbanna. Ingen skjedde med meg. :shrug:

Forresten kebaben var kjøpt av de som ha sjappen ved siden av flexi.

Lenke til kommentar

Fortell ka som skjedde. Dette har eg hørt bli nevnt men fikk ikke noe med meg egentlig.

Forresten svogeren hadde aldri spist kebab og eg spanderte......han spydde hele den natten og var dritt forbanna. Ingen skjedde med meg. :shrug:

Forresten kebaben var kjøpt av de som ha sjappen ved siden av flexi.

Jeg synes ikke den kebaben var god.

Den vedsiden av teateret virker passe jalla da. Billig humbugkebab :w00t:

Lenke til kommentar

http://www.ba.no/sport/fotball/article1257299.ece  :roll:

For å sid et sånn, jeg er ikke sånn veldig stolt av å spille på Djerv.

drit forbanna i 7. divisjon :D

Det der var jo verre enn å sjå en Argentinsk 3. divisjonskamp som har tatt av på tv2-sporten det :)

Edit: trur eg har glømt å sei iløpet av heile denne tråden her at eg bur i Bergen også. Dvs at eg ikkje kommer opprinnelig fra Bergen, men studerer her.

Slaskevåg is teh place! :p

@ Psilo : veldig enig i den bitre vinden over puddefjordsbrua, som du skreiv i "skjønnlitteraturen" din :) Du glømte forresten å ta med jehovas i det utdraget der. Kan ikkje gå over brua uten å møte på dei :innocent:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Har nå gått over puddefjordsbroen i sju år uten å treffe på jehovas vitner en eneste gang, jeg. Hjemme på døra mi, derimot...

Kanskje jeg skal prøve "Rolfs patenterte selger- og misjonærfaenskapskremsel" en gang: Åpne døra pip naken med et balltre i hånda. Burde gjøre susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...