Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nja, vel.. matematikk og naturfag var ikke det jeg interesserte meg mest for da jeg gikk på skolen, for å si det sånn. Tenkte mer på en Riftwar-aktig (Raymond E. Feist) portal, med horder av skumlinger som velter frem. Ikke noe seriøse greier her i gården. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kult, den nye SO4 Bor på Rygge jeg da, og har ikke noe imot bergensere Lenke til kommentar
L.. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvor er solen blitt av??? Det er mørkt når jeg drar til jobb og mørkt igjen når jeg kommer hjem igjen. Og et tonn av det hvite dritten over alt. I bergen betyr dette trøbbel. Jeg og min BMW liker ikke snø og is. Det er en grunn jeg har klima anlegg!!!! Tar en evighet før bilen er varm og da er jeg endelig fremme på jobben. Urg hater nok vinter enda. Men jeg kommer i det minste frem her i verden i forhold til diverse idioter som ikke klarer å bruke 30 min på å skifte dekk. Min lille søster på 16 klarer å bytte dekk!!! Folk kjører helt koko når det snør i bergen. Det er som om folk tenker:"Hææææææ? Hva faen er dette hvite greiene som daler ned. Dette har jeg ikke sett før." Fikk høre: "Hei det er minus grader. Jaja det snør nok ikke med det første nei. Vinterdekk er så dyrt. Kan nok kjøre rundt med de 5 år gamle dekkene i år også" 1 uke seinere: VINTERDEKK ER FERSKVARE skreik jeg opp i tryne på en idiot på jobben. Idioten sperret inne 14 biler og 3 lastebiler. Så vi skubbet bare bilen hans ned i grøften igjen og gav han nr til falken. Dekken hans hadde jo ikke spor igjen omtrent. Piggene hadde forsvunnet en gang i mai. Folk som tror det bare snø rundt jul. TRO IGJEN!!!! Tror jeg skal kjøpe meg en eldre tyota med 4x4, så jeg skal monter en liten plog foran bilen. Slik at jeg kan måke selv. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Kult, den nye SO4 Absolutt ikke, dette er bare for bergensere. I dag var det endelig ikke lenger snøføre, da kunne sommerdekk-idiotene endelig la være å lage mer kaos. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jaja imorgen er det slutt. Mildværet kommer og da blir det DRIT! Forbanna møkka regn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har akt og spilt snøfotball i 2 timer nå, og jeg er fornøyd. Det skulle gjerne vært snø imorgen òg, men jeg er fornøyd med de dagene vi fikk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Trenger kontakt med en evt. bergensk fotballinteressert som er i besittelse av den geniale fotball-sangen "Den 12. mann". Send meg "PM". Vil diskutere lyrikken. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den 12. Mann er gruppen. Såvidt jeg vet er det ikke noe Brannsang som heter det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Joda, en sang som heter "Den 12. mann" av gruppen "Den 12. mann" - tro det eller ei. Refrenget er slik: http://dl02.cellus.no/content/mp3/0077.mp3 Med teksten: "Heia Brann, heia Brann. Blod er tjokkere enn vann, heia Brann". Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Joda, en sang som heter "Den 12. mann" av gruppen "Den 12. mann" - tro det eller ei. Refrenget er slik: http://dl02.cellus.no/content/mp3/0077.mp3 Med teksten: "Heia Brann, heia Brann. Blod er tjokkere enn vann, heia Brann". Jeg har den PM sendt Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Blir det fastsatt en dato for bowling i sentrum? Håper ikke dette treffet koker bort i kålen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Da har jeg stemt på 11. desember Skal vi sette en frist for stemming? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Da har jeg stemt på 11. desember Skal vi sette en frist for stemming? Hva med å sette fristen til 1. desember. Ikke for tidlig eller sent. Det er alltid noen som ikke kan. Kan du gi oss eventuelt en e-postadresse som vi kan sende påmeldingen til? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tja.. Da vil jo epostboksen min bli spammet ned av gudene vet hvem. Vi kan sette fristen til 1. desember ja, og når datoen er fastsatt så kan vi heller komme tilbake til påmelding. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Eposten din står i profilen da. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Eposten din står i profilen da. Det er jo ikke sikkert at hun vil bruke sin private e-post adresse for påmeldingen da. Hun kan jo opprette en ny e-postadresse ( hotmail, yahoo o.l) for påmeldingen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den som står i profilen er ikke i bruk. Den brukes kun til registrering, og junkmailfilteret er satt på high. Som sagt, vi kan se det an når alle har stemt og dato er satt. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Joda, en sang som heter "Den 12. mann" av gruppen "Den 12. mann" - tro det eller ei. Refrenget er slik: http://dl02.cellus.no/content/mp3/0077.mp3 Med teksten: "Heia Brann, heia Brann. Blod er tjokkere enn vann, heia Brann". [pirke] Den heter "Heia Brann". [/pirke] Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nå MÅ vi visst salte gaten der vi bor, ellers anmelder politiet oss :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå