sluffy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vet egentlig ikke hvorfor jeg vet slikt som at det er Norges 8. største "by", bare vet det... Hadde det ikke vært norges 7. største då? Det er det jeg alltid har trodd. Grattis med dagen SnøHund Lenke til kommentar
MuD Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Eg bur i Florø... ca 3timer unna Bergen med express-båten Endret 15. april 2004 av MuD Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Får vel slenge meg på "bergenser-bølgen" jeg og da... Bor rett ved sentrum, nærmere bestemt ved klosteret mot Nordnes. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det er ikke noe som har lyst til å ta på seg jobben med å lage en liste da? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg laget den O' hellige jente-listen, så jeg gidder ikke lage denne. Er det slik at man må være bosatt i Bergen kommune? Eller skal vi bare si Bergen og omegn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Bergen omegn synes jeg. Listen bør inneholde nick og bosted. Men jeg gidder ikke lage den heller. Jeg har bare nett på jobb nå. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hvordan skal denne listen se ut? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Står over. En liste med nick og bosted? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg mekker en site jeg. Kommer opp i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg mekker en site jeg. Kommer opp i løpet av kort tid. Den e fin... Husk å legge ut link da! EDIT: Bosted: Salhus. Er ikke sikker på om det står i profilen... Skal sjekke, tho. Endret 16. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kewlt... hehe hvis du er en av de filka som har litt skills kan du jo mekke nåkke sånn "påmeldings-greier" hehe Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Husk å legge ut link da! Nei, tenkte å holde den for meg selv. edit; Farlig ant. innlegg du har i skrivende stund, sluffy Endret 16. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Husk å legge ut link da! Nei, tenkte å holde den for meg selv. Regner med at du ville gjøre det, poenget er at jeg har vært med på så mye sånt "oi, jeg glemte linken, gitt"-saker før, og det gidder jeg ikke flere ganger. Derfor huskelappen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 jallakim: hehe, jeg prøver å ungå å poste steder der counten går opp, bare for å beholde tallet Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg kan lage en side der alle Bergensere kan skrive litt info om seg selv og url til profilen, nick, alder, navn o.l. Om det er interessant, altså. Har ikke lyst å ta jobben fra jallakim, men jeg tenker bare at han skal slippe å gjøre alt det der. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg kan lage en side der alle Bergensere kan skrive litt info om seg selv og url til profilen, nick, alder, navn o.l. Om det er interessant, altså. Har ikke lyst å ta jobben fra jallakim, men jeg tenker bare at han skal slippe å gjøre alt det der. Mekk i vei. Har ikke fått gjort noe til nå. Tenkte eg skulle mekke i helga, mennne.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg er utvandra Bergenser (bosatt i Oslo). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg er utvandra Bergenser (bosatt i Oslo). Vik fra meg foræder! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg er utvandra Bergenser (bosatt i Oslo). Vik fra meg foræder! Har alt gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå