hanszpett Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hær er jeg!!!!! Bor på søreide, "studerer" på Rå Jeg også har gått på Rå! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg hater snø. Det er ikke meningen at det skal snø i Bergen. Kan noen fortelle meg noen positive ting ved snø? Ikke? Tenkte det. Snø er kaldt, vått, gjør veiene glatte, gjør at jeg må måke oppkjørselen for å komme ned med bilen, stopper trafikken, og mere til. Jeg hater snø. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg hater snø. Det er ikke meningen at det skal snø i Bergen. Kan noen fortelle meg noen positive ting ved snø? Ikke? Tenkte det. Snø er kaldt, vått, gjør veiene glatte, gjør at jeg må måke oppkjørselen for å komme ned med bilen, stopper trafikken, og mere til. Jeg hater snø. Aking, snøballkrig, kosing i snøen? Masse positivt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg hater snø. Det er ikke meningen at det skal snø i Bergen. Kan noen fortelle meg noen positive ting ved snø? Ikke? Tenkte det. Snø er kaldt, vått, gjør veiene glatte, gjør at jeg må måke oppkjørselen for å komme ned med bilen, stopper trafikken, og mere til. Jeg hater snø. Aking, snøballkrig, kosing i snøen? Masse positivt! Kosing i snøen ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Finne deg en søt jente og rulle rundt i snøen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja snø er kos.....når den er kald og er tørrsnø. Nå var eg nettopp ute og det er en del kaldere enn det var tidligere idag. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hmm.. Er ikke så veldig glad i bowling, men hvis det blir på bowlingsenteret på Sandsli så skal jeg vurdere det. Kort vei å gå Neida, men ingen andre forslag? På det forrige treffet var det så vidt snakket om Go-Kart. Noen som kunne tenke seg det? Er forresten en stund siden jeg postet her, nå. Edit: Vet ikke hvilken dato som passer best, får se når det nærmer seg. Edit: Leif var innom. (for/får?!) Endret 19. november 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg trenger tolk for å forstå bergensere men serriøst jeg trenger det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Blir muligens med hvis det blir bowling på Sandsli. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Da må noen hente meg Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Da må noen hente meg Har du hørt om buss? Linje 30 ( over Fyllingsdalen) går fra sentrum og forbi bygget der Bowlingen er på Sandsli. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Og jeg som bor 3 meter fra bowlingen i byn *Urk* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det er jo treff i Bergen, ikke på Sandsli. Selvfølgelig skal det være i sentrum. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Det er gratis å parkere på Sandsli og der er det plenty med plasser. I sentrum er det motsatt. Der koster det en del penger å parkere, og å finne gratis-parkering er ofte en umulig oppgave. Og så har vi den bompengeringen da. Endret 18. november 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har du hørt om buss? Linje 30 ( over Fyllingsdalen) går fra sentrum og forbi bygget der Bowlingen er på Sandsli. Back at ya. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har du hørt om buss? Linje 30 ( over Fyllingsdalen) går fra sentrum og forbi bygget der Bowlingen er på Sandsli. Back at ya. Jeg bor på Espeland i Blomsterdalen, der går det ikke buss på kvelden. Jeg må da kjøre bil. Jeg sier bare et ord: GAIA Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Går vi for sentrum så gjør vi det. Ikke noe å diskutere det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ah, Espeland. Spilte airsoft der en god stund.. på det fjernhjelpsleir-området. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Finne deg en søt jente og rulle rundt i snøen Okei, den hadde jeg gått for. Da var det bare å finne en søt jente... Egentlig det samme for meg hvor vi er, bare jeg har et sted å sette bilen. Bygarasjen går fint selv om det koster litt. Alternativt står jeg på min faste über-1337 plass i Skostredet. Endret 18. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå