Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en mann. Noen som har lyst til å vifte med tissen for meg på den blå steinen i morgen så jeg kan sjekke dere og finne ut om dere er noe tess? :p

:lol: Så purken kan kaste meg i kasjoten i neste øyblikk. :lol:

Tror da ikke du har det største problemet med å lokke en mann inn i ditt liv.

Du får bruke lille finger trikset. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm. Lillefingertrikset? Hvordan funker det? Vifter jeg med lillefingeren og så kommer det en mann? :p

Vet da faen hvordan dere får det til. Men enkelte jenter kan få en mann til å løpe til henne bare ved å vinke litt med lille fingeren.

"Hun har han rundt lille fingeren" hører jeg ofte.

=Full kontroll. :whistle:

Lenke til kommentar
:lol: Så purken kan kaste meg i kasjoten i neste øyblikk. :lol:

Tror da ikke du har det største problemet med å lokke en mann inn i ditt liv.

Du får bruke lille finger trikset. ;)

Sikkert letter for tøser å tiltrekke hingster enn hin veien. Du vet, det forventes at mr mann skal sjekke oppe og gjøre alt for å få ting i gang, slik at lilletøs bare kan si ja, kline, og gjøre hva det nå enn er forelskede par gjør (utenom å være ekle).

Et godt tricks for damer om de føler seg litt ensomme i verden er å gi TYDELIGE signaler til menn på at de er interessert i dem, istedet for det som passerer for signaler i jenteverdenen.

Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg har fått den parasitten selv om jeg bor på sandsli og ikke har drukket noe vann fra byen. Romler i magen og kjennes ut som om jeg må drite hele tiden.

Hvis du ikke har høytrykksspyler-ræv med hiroshima-trykk, tror jeg ikke du er smittet. Men kanskje du kan ta deg uke eller tre fri fra skolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...