L.. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg trenger en mann. Noen som har lyst til å vifte med tissen for meg på den blå steinen i morgen så jeg kan sjekke dere og finne ut om dere er noe tess? Så purken kan kaste meg i kasjoten i neste øyblikk. Tror da ikke du har det største problemet med å lokke en mann inn i ditt liv. Du får bruke lille finger trikset. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hm. Lillefingertrikset? Hvordan funker det? Vifter jeg med lillefingeren og så kommer det en mann? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hm. Lillefingertrikset? Hvordan funker det? Vifter jeg med lillefingeren og så kommer det en mann? Vet da faen hvordan dere får det til. Men enkelte jenter kan få en mann til å løpe til henne bare ved å vinke litt med lille fingeren. "Hun har han rundt lille fingeren" hører jeg ofte. =Full kontroll. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 *vifte med lillefingeren litt* Hm.. *vente* Ingen mann her Problemet er ikke å snurre noen rundt lillefingeren. Tingen er at jeg ikke finner noen å snurre Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg trenger en mann. Noen som har lyst til å vifte med tissen for meg på den blå steinen i morgen så jeg kan sjekke dere og finne ut om dere er noe tess? Regner med at jeg trasker forbi. Du får finne frem lassoen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ok. er den stor nok til å bli fanget med lasso da? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja. Men jeg går ganske raskt, så det er best å tørrtrene litt først. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg får øve meg på en lyktestolpe eller noe sånt først Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva gjør dere med den parasitt greien? Og hva tror dere at det kommer av? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det var vel kloakkutslipp eller noe sånt, var det ikke? Mener å ha lest det. Uansett, gjør ingenting annerledes. Immunforsvaret har bare godt av litt basiller dann og vann. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Bruker Svartediken, jeg! Men jeg er over 50 MOH, så jeg skulle ikke bli påvirket av det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Who drinks water anyway? Vi her i fjoddefjord blir ikke påvirket. Er usikker på kor vi får vannet dog. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Drikker ikke vann fra springen uansett. Det smaker dårlig her jeg bor. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 De sa at parasitten mest sannsynlig kommer fra hunde drit :s Det er derfor jeg drikker farris, eller kokt vann Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Så purken kan kaste meg i kasjoten i neste øyblikk. Tror da ikke du har det største problemet med å lokke en mann inn i ditt liv. Du får bruke lille finger trikset. Sikkert letter for tøser å tiltrekke hingster enn hin veien. Du vet, det forventes at mr mann skal sjekke oppe og gjøre alt for å få ting i gang, slik at lilletøs bare kan si ja, kline, og gjøre hva det nå enn er forelskede par gjør (utenom å være ekle). Et godt tricks for damer om de føler seg litt ensomme i verden er å gi TYDELIGE signaler til menn på at de er interessert i dem, istedet for det som passerer for signaler i jenteverdenen. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tror kanskje jeg har fått den parasitten selv om jeg bor på sandsli og ikke har drukket noe vann fra byen. Romler i magen og kjennes ut som om jeg må drite hele tiden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tror kanskje jeg har fått den parasitten selv om jeg bor på sandsli og ikke har drukket noe vann fra byen. Romler i magen og kjennes ut som om jeg må drite hele tiden. Hvis du ikke har høytrykksspyler-ræv med hiroshima-trykk, tror jeg ikke du er smittet. Men kanskje du kan ta deg uke eller tre fri fra skolen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Det er i disse bakterier i Svartediket-tider at det er fint å ha egen brønn, som i min mening genererer bedre vann enn det du får på flaske. Vannet vårt er bare så utrolig digg! 100 % naturlig, uten noe som helst bismak. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg slipper unna Svartedik-bakteriene. Vi får vann fra Jordals(kloakk)vannet, noe som helt sikkert er MYE bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lol, dere har dårlig vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå