SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Så.. hvem skal på byn i dag? Du? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Vel. Jeg lurte på hvem andre som skulle Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Alle kompisene mine er i Oslo. Blir vel hjemme... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Idag var eg ute men noen gamle kompiser og hundene deres. Var tilsammen 5hunder som lekte og tullet seg men desverre ble turen avsluttet med at den rottweiler/grand danois hannhund på ca55kg utfordret santoz pga en tispe og santoz lot seg ikke bli dominert denne gangen (4-5uker siden så var santoz underdanig denne hannhunden) og da sa det bang. Ble noen bittskader på santoz i strupen men heldigvis ikke noe mer alvorlig enn at eg kunne rense og "lappe" sammen selv. Den andre hunden ble mer skaddet desverre. Er vel slutt i vennskapet mellom de to for all fremtid tror eg. Santoz er ikke lenger så valp lenger og har begynt å markere seg som leder og da blir det ikke mange guttevenner på han....Hvertfall ikke dominante hannhunder. Anyways turte opp til en kompis senere og vi storkoste oss med å (!) grille inne og se på film og preike. Da vi kom ut holdt eg på å tryne ann siden det er årets første natten med minus grader her i BERGEN. Vanndammer var nå frosne så eg regner med det er ca 1-2minus om ikke mer. Endret 7. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skummelt med hunder som sloss, har vært i samme situasjon.. Noen flere som var på kino idag? Eg så Collateral i 6 tiden og man on fire kl 3. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 NEJ!! Pokker det var jo kino'ens dag idag. FFS!! Ja det er grustom når de ryker sammen. Var bare å løpe og skille de men letter sagt enn gjort. Anyways måler -2.5 grader ute nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Merket på hjemoverveien at det var glatt som F... Gruer meg til å stå opp tidlig og gå til skolen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har en veddemål med en kompis om når det kommer til å snø. Eg er sikker på at det kommer til å snø innen 2uker men han sier om 4uker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Steike det var glatt ute. Hadde seriøse problemer med å komme meg opp bakken fra bussen nå. Stod i ro og bare skle nedover Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 La også merke til at det var glatt i går kveld. La om til piggdekk i morges for å si det sånn... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gratulerer med seieren, Brann! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gratulerer med seieren, Brann! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Og så er det ikke meningen å bruke denne threaden som en SO3 folkens... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hmm, hva mener du? vi snakker bare om ting som er relatert til Bergen da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har alltid trodd at dette var en Bergen-SO3... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Og så er det ikke meningen å bruke denne threaden som en SO3 folkens... Det er vel kun forbud mot telletråder, er det ikke? Og dette er da ikke en telletråd? Det er en post som er ment som en hyllest til Bergen og dets innbyggere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg sier bare at dere må passe på Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg sier bare at dere må passe på Ødelegger du denne tråden vi du ha ca 100 bergensere på nakken i lang tid. Dette er Bergens-SO3, det vil nå jeg si, det var det som var poenget med å starte den liksom. Om vi vil snakke om Bergens uteliv, så snakker vi om det. Om vi heller vil snakke om Branns herlige 4-1 seier over Lyn, så gjør vi det. Og selvsagt, GRATULERER BRANN! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Om vi vil snakke om Bergens uteliv, så snakker vi om det. Om vi heller vil snakke om Branns herlige 4-1 seier over Lyn, så gjør vi det. Eventuelt en kombinasjon. Noen som skal til by'n for å feire seieren? Best for meg å ta en tur, noen har jo fornærmet meg dypt på denne tråden: Pingle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå