Moonshine Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg besøkte kvarteret. Mye sykt der, men koselig som alltid. Freak's night out. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jonas du fikk svar nr. 1000 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Darkness: Det er 18 for studenter. Gårsdagen var fæl. Altfor mange "Halloween"-folk ute. Hva i alle dager er årsaken til at man skal importere alle de verste amerikanske tradisjonene? Reinspikka imperialisme på sitt beste? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 hehe, bode du ut mot sotra? Nope, bor i good old Salhus i Åsane. Kjøring, råning, loding, gliding. Mye det samme. Noen folk (som sikkert har en liten råner i magen) liker å "Harryråne" dvs gjøre akkurat det samme som rånerne gjør (kjører rundt i rævstylede biler med et par-tre subber i bagasjerommet mens de spiller noe trist musikk) bare med et litt annet musikkvalg. "Fordi de synes råning er teit". Personlig så mener jeg at en kjøretur ikke kan klassifiseres som råning (eller noe synonymt med dette) så sant man ikke kjører rundt, plukker opp småjenter og så videre. Ser ut som jeg har mitt på det tørre da, bilen min er ikke stylet, jeg har ikke en eneste sub, jeg plukker ikke opp småjenter, osv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Darkness: Det er 18 for studenter. Gårsdagen var fæl. Altfor mange "Halloween"-folk ute. Hva i alle dager er årsaken til at man skal importere alle de verste amerikanske tradisjonene? Reinspikka imperialisme på sitt beste? Jeg er ikke student Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Darkness: Det er 18 for studenter. Gårsdagen var fæl. Altfor mange "Halloween"-folk ute. Hva i alle dager er årsaken til at man skal importere alle de verste amerikanske tradisjonene? Reinspikka imperialisme på sitt beste? Jeg er ikke student Er ikke VK2 nærmest student da? Hvordan skal man ellers klare å være 18 år og student? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg blir 19, så jeg kunne vært student. Jeg er i stedet ikt-lærling på 2. året Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg blir 19, så jeg kunne vært student. Jeg er i stedet ikt-lærling på 2. året Ah. Synes at det var litt rart om du skulle preike dritt om oss 86-modeller om du var en selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe. Det er sikkert ikke noe galt med 86modeller... men jeg går ikke akkurat etter gutter som er YNGRE enn meg får da være måte på desperathet Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Det er en god instilling. EDIT: Hele posten. Endret 31. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe. Det er sikkert ikke noe galt med 86modeller... men jeg går ikke akkurat etter gutter som er YNGRE enn meg får da være måte på desperathet Det finnes nok de guttene som er yngre enn deg som også er en del smartere enn deg, og tviler på at alle yngre gutter er interesserte i deg uansett... Men får du ikke studentbevis som lærling? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Edit: Hmmm Endret 31. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hehe. Det er sikkert ikke noe galt med 86modeller... men jeg går ikke akkurat etter gutter som er YNGRE enn meg får da være måte på desperathet Det finnes nok de guttene som er yngre enn deg som også er en del smartere enn deg, og tviler på at alle yngre gutter er interesserte i deg uansett... Men får du ikke studentbevis som lærling? Det gjør det nok, jeg er ikke akkurat supersmart. Men det er ikke akkurat det det handler om da. Edit: nei, man får studentbevis ved å ha betalt semesteravgift så vidt jeg vet Endret 31. oktober 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ser ut som jeg har mitt på det tørre da, bilen min er ikke stylet, jeg har ikke en eneste sub, jeg plukker ikke opp småjenter, osv. Hehe, det er bra greier det... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg besøkte kvarteret. Mye sykt der, men koselig som alltid. Freak's night out. Kanskje du så meg.. jeg var en brukt q-tip. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hm. Jeg er ganske sikkert på at når jeg skulle urinere, stod det en mann med hvit sminke på kroppen, og smurte blod på hele seg. Hvem vant ze contest? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Var på nattåpent i Laguneparken. Fjortiser hadde det sikkert som plommen i egget, men for dem av den eldre garde var det hele et inferno uten like. Fikk da svidd av litt penger allikevel. Er fortsatt ved god mental helse. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Haha nattåpent er ikke lenger det det engang var. I fjortiss tidene var det enda en grunn til å drikke litt og menge seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Så.. hvem skal på byn i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå