Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, bode du ut mot sotra?

Nope, bor i good old Salhus i Åsane.

Kjøring, råning, loding, gliding. Mye det samme. Noen folk (som sikkert har en liten råner i magen) liker å "Harryråne" dvs gjøre akkurat det samme som rånerne gjør (kjører rundt i rævstylede biler med et par-tre subber i bagasjerommet mens de spiller noe trist musikk) bare med et litt annet musikkvalg. "Fordi de synes råning er teit".

Personlig så mener jeg at en kjøretur ikke kan klassifiseres som råning (eller noe synonymt med dette) så sant man ikke kjører rundt, plukker opp småjenter og så videre.

Ser ut som jeg har mitt på det tørre da, bilen min er ikke stylet, jeg har ikke en eneste sub, jeg plukker ikke opp småjenter, osv. :)

Lenke til kommentar
Darkness: Det er 18 for studenter.

Gårsdagen var fæl. Altfor mange "Halloween"-folk ute. Hva i alle dager er årsaken til at man skal importere alle de verste amerikanske tradisjonene? Reinspikka imperialisme på sitt beste?

Jeg er ikke student

Er ikke VK2 nærmest student da? Hvordan skal man ellers klare å være 18 år og student? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hehe. Det er sikkert ikke noe galt med 86modeller... men jeg går ikke akkurat etter gutter som er YNGRE enn meg :p får da være måte på desperathet :p

Det finnes nok de guttene som er yngre enn deg som også er en del smartere enn deg, og tviler på at alle yngre gutter er interesserte i deg uansett... :p

Men får du ikke studentbevis som lærling?

Lenke til kommentar
Hehe. Det er sikkert ikke noe galt med 86modeller... men jeg går ikke akkurat etter gutter som er YNGRE enn meg :p får da være måte på desperathet :p

Det finnes nok de guttene som er yngre enn deg som også er en del smartere enn deg, og tviler på at alle yngre gutter er interesserte i deg uansett... :p

Men får du ikke studentbevis som lærling?

Det gjør det nok, jeg er ikke akkurat supersmart. Men det er ikke akkurat det det handler om da.

Edit: nei, man får studentbevis ved å ha betalt semesteravgift så vidt jeg vet

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...