darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ÆÆÆÆh! Kan noen sterilisere kjærringene som driver og føder alle de idiotiske lømlene på ovenpå? :/ Kem? Ka skjedde? Edit: Ovenpå sucks btw! Vel. Jeg tror ALLE utenom venninnen min og meg var 86modeller. Og guttene var kjepphøye. Han ene tafset meg på puppene O_o Og hvorfor blir jeg alltid sjekket opp av jenter? Jeg vil ha MANNABEIN! Hihi. Kathrine stoppet natteravnene i går og spurte om de visste hvor vi kunne finne skikkelig mannabein. (natteravnen var vel en mann i 60-årene) Han forklarte oss hvor musicen og exodus lå, men at det var flest ute om lørdagene. Hihi. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Vel. Jeg tror ALLE utenom venninnen min og meg var 86modeller. Og guttene var kjepphøye. Han ene tafset meg på puppene O_o Og hvorfor blir jeg alltid sjekket opp av jenter? Jeg vil ha MANNABEIN! Haha. Det der er omtrent som det er med meg, bare med motsatt fortegn. Jeg sjekker ikke selv, det gjør jeg bare ikke. Jeg har blitt sjekket opp tre ganger i løpet av min karriere, og alle tre av andre menn. Og for å "sitere" deg (med en liten ekstra nordnorsk piff siden det er her oppe jeg bor for tiden) Æ vil ha KVINNFOLK Ihvertfall hvis jeg skal begynne med et sånt kjærlighetsliv Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 /me skal på kino og se Gåten Jason Bourne Den er pheet JB-filmene er faktisk to av mine favoritter innen action/thriller-sjangeren Jeg tror regisøren til GJG er hyperaktiv og går på speed. Tror aldri jeg har blitt så stresset av actionscenene i en film før. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har blitt invitert på en Halloween fest, men hørte at det var UH som arrangerte det, så tror ikke jeg skal der . Så da blir jeg hjemme å nerder. snart pizza Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hah, jeg skal hetse Halloween, direkte på radio (Narvik Student Radio) 30/10-04 kl 20.00. Om jeg da finner nøkkelen... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg skal være hjemme og se søt ut. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg skal være hjemme og se søt ut. Høres ut som en god plan. Det klarer du nok fint. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er litt kjedelig i lengden da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kine, du kan gå på Ovenpå å henge med alle de kule folkene der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 HAHAHA; sluffy har på seg morrobuksene i dag Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er litt kjedelig i lengden da Avstå fra alle de kule Halloween-partyene i kveld???? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Ja det er jo gøy å gå på UH sitt Halloween-party da.. weeeeeeeeeeeeeeee Brann fikk Bronse Endret 30. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er litt kjedelig i lengden da Men det kan bli bra, ja nesten deilig. Bare sitte og vite at andre monger seg på byen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hehe, har du prøvd det? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hehe, har du prøvd det? Hvem jeg? Prøvd hva? Sitte for en selv å vite at eandre fyler seg i klovnekostymer? Gjør det nå jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Ingen Halloween-party på meg. Har vært hos en kompis, og så har jeg kjørt rundt litt. Godt fornøyd med det. Og nei, kjøringen kan ikke klassifiseres som råning. Heldigvis. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hehe, bode du ut mot sotra? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ingen Halloween-party på meg. Har vært hos en kompis, og så har jeg kjørt rundt litt. Godt fornøyd med det. Og nei, kjøringen kan ikke klassifiseres som råning. Heldigvis. Kjøring, råning, loding, gliding. Mye det samme. Noen folk (som sikkert har en liten råner i magen) liker å "Harryråne" dvs gjøre akkurat det samme som rånerne gjør (kjører rundt i rævstylede biler med et par-tre subber i bagasjerommet mens de spiller noe trist musikk) bare med et litt annet musikkvalg. "Fordi de synes råning er teit". Personlig så mener jeg at en kjøretur ikke kan klassifiseres som råning (eller noe synonymt med dette) så sant man ikke kjører rundt, plukker opp småjenter og så videre. Har dere husket å stille klokken nå, gutter og jenter? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Darkness|: Du ber jo om en elendig dag på byn hvis du går på Ovenpå. Steder som er aktuelle: Kvarteret, Inside Rock Café, Garage, Hulen, Baran, Hectors Hybel. Ingen andre steder bør besøkes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå