Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

ÆÆÆÆh! Kan noen sterilisere kjærringene som driver og føder alle de idiotiske lømlene på ovenpå? :/

Kem? Ka skjedde? :dontgetit:

Edit: Ovenpå sucks btw!

Vel. Jeg tror ALLE utenom venninnen min og meg var 86modeller. Og guttene var kjepphøye. Han ene tafset meg på puppene O_o Og hvorfor blir jeg alltid sjekket opp av jenter? :ermm:

Jeg vil ha MANNABEIN!

Hihi. Kathrine stoppet natteravnene i går og spurte om de visste hvor vi kunne finne skikkelig mannabein. (natteravnen var vel en mann i 60-årene) Han forklarte oss hvor musicen og exodus lå, men at det var flest ute om lørdagene. Hihi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Jeg tror ALLE utenom venninnen min og meg var 86modeller. Og guttene var kjepphøye. Han ene tafset meg på puppene O_o Og hvorfor blir jeg alltid sjekket opp av jenter? :ermm:

Jeg vil ha MANNABEIN!

Haha. Det der er omtrent som det er med meg, bare med motsatt fortegn. Jeg sjekker ikke selv, det gjør jeg bare ikke. Jeg har blitt sjekket opp tre ganger i løpet av min karriere, og alle tre av andre menn.

Og for å "sitere" deg (med en liten ekstra nordnorsk piff siden det er her oppe jeg bor for tiden)

Æ vil ha KVINNFOLK :)

Ihvertfall hvis jeg skal begynne med et sånt kjærlighetsliv

Lenke til kommentar
/me skal på kino og se Gåten Jason Bourne

Den er pheet :w00t: JB-filmene er faktisk to av mine favoritter innen action/thriller-sjangeren :thumbup:

Jeg tror regisøren til GJG er hyperaktiv og går på speed. Tror aldri jeg har blitt så stresset av actionscenene i en film før.

Lenke til kommentar
Ingen Halloween-party på meg. Har vært hos en kompis, og så har jeg kjørt rundt litt. Godt fornøyd med det.

Og nei, kjøringen kan ikke klassifiseres som råning. Heldigvis.

Kjøring, råning, loding, gliding. Mye det samme. Noen folk (som sikkert har en liten råner i magen) liker å "Harryråne" dvs gjøre akkurat det samme som rånerne gjør (kjører rundt i rævstylede biler med et par-tre subber i bagasjerommet mens de spiller noe trist musikk) bare med et litt annet musikkvalg. "Fordi de synes råning er teit".

Personlig så mener jeg at en kjøretur ikke kan klassifiseres som råning (eller noe synonymt med dette) så sant man ikke kjører rundt, plukker opp småjenter og så videre.

Har dere husket å stille klokken nå, gutter og jenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...