Oovz Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Stakkars uvitende små barn. Jeg sier bare to ord : BISLETT KEBAB Takk takk. Endret 5. april 2004 av Oovz Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg sier litt flere ord enn to: Kebab i utlandet er mye bedre enn noen norsk kebab, det samme gjelder for pizza. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 EEEEW! Svingen rullekebab stinker! Kastet nesten hele rullekebaben jeg kjøpte der. Makan til herk skal du lete lenge etter. Daniels er best Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 EEEEW! Svingen rullekebab stinker! Kastet nesten hele rullekebaben jeg kjøpte der. Makan til herk skal du lete lenge etter. Daniels er best Synes selv Svingen er omtrent like god som Daniels, men det er vel smak og behag heh Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noen som vil komme til Sogndal og se fotballkampen mot Brann ? Jeg har gratis overnatting til to stk. (har eget hus) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noen som vil komme til Sogndal og se fotballkampen mot Brann ?Jeg har gratis overnatting til to stk. (har eget hus) du har vell ikke to gratis billetter og?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noen som vil komme til Sogndal og se fotballkampen mot Brann ?Jeg har gratis overnatting til to stk. (har eget hus) du har vell ikke to gratis billetter og?? Nei, men vi kan kjøpe de her....... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Eg e Bærgenser jau. Bor på/i Rådalen, bak Fana Stadion... noen i nærheten som vil ta turen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Tar eg ikke feil så var laksevåg den mest befolkede bydelen i bergen. Kanskje den var, men den dag i dag er det Åsane som er det. Hadde ikke Åsane vært en del av Bergen, ville det vært den 8. største byen i landet. Og bare for å slenge meg på kebabdebatten, Åsane Grill er da best! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Rulle-kebab på Åsane grill! nå ble jeg sulten! Den er bare GENIAL! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tar eg ikke feil så var laksevåg den mest befolkede bydelen i bergen. Kanskje den var, men den dag i dag er det Åsane som er det. Hadde ikke Åsane vært en del av Bergen, ville det vært den 8. største byen i landet. Og bare for å slenge meg på kebabdebatten, Åsane Grill er da best! Tja.... eg tok forresten feil. Åsane er det mest befolkede bydelen i bergen men det er ikke store forskjellen egentlig. se her: http://www.bergen.kommune.no/finansavdelin...ikk/bef2002.htm Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Bor i Bergen (sentrum), og studerer (UiB). Forøvrig er jo Kebaben på Askøy (Juvik?) god. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Tar eg ikke feil så var laksevåg den mest befolkede bydelen i bergen. Kanskje den var, men den dag i dag er det Åsane som er det. Hadde ikke Åsane vært en del av Bergen, ville det vært den 8. største byen i landet. Og bare for å slenge meg på kebabdebatten, Åsane Grill er da best! Tja.... eg tok forresten feil. Åsane er det mest befolkede bydelen i bergen men det er ikke store forskjellen egentlig. se her: http://www.bergen.kommune.no/finansavdelin...ikk/bef2002.htm Liker å høre det der, største bydel... (Høres litt teit ut, tho...) Vet egentlig ikke hvorfor jeg vet slikt som at det er Norges 8. største "by", bare vet det... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 er det Noen som går på rothaugen skole her???? Jeg gjør.... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Bor i Bergen (sentrum), og studerer (UiB). Forøvrig er jo Kebaben på Askøy (Juvik?) god. Jepp, Dino Kebab! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 forresten... gratulerer med dagen SnowDOG_ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 forresten... gratulerer med dagen SnowDOG_ Det er sant, grattis meg dagen! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har du sett.... 24 år og greier! Gratulerer! Har ikke noen presang til deg, dog... Men ellers får du ha en fin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå