dessessop Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er jo ein kafe. så det er jo det som er poenget. det som er kult med plassen er jo at den blir drevet på friviligt basis. og så er det mangen tøffe folk der Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg var på Kafe kaffan i helga! Og så fekk eg vite at den blir kanskje lagt ned!!! DA E SÅ GALE DA GAULE!!! Det er jo den tøfeste kafen nord for alpene! Vært der en gang. Skjønner ikke poenget med kafèer, man sitter jo bare og drikker kaffe eller noe. Det er kjedelig! Har du ikke venner du? Man sitter som regel med et par av de, og snakker. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Konge på Inside Rock Cafe i sentrum. Og ikke så gale på Hectors Hybel heller. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Konge på Inside Rock Cafe i sentrum. Og ikke så gale på Hectors Hybel heller. Hectors Hybel er fin Inside rock cafe er det den som er rett over gaten for hectors? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 onsdag 3. november Big Bang, kl. 22:00 Big Bang er tilbake på Hulen igjen. Og igjen blir det svett og godt. fredag 19. november Johndoe, kl. 22:30 John Doe kom som et friskt pust i Norges rockeverden med pur lokal trøndervokal og masser av pønk-attitude. Det endte med store medieoppslag, stor-kontrakt med Sony og en debutplate som det luktet svidd av. Nå er John Doe tilbake med Pyromantikk og sin andre turnè. Sjekk dem ut på Hulen fredag 3. desember Rockatansky Taler for seg selv. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg var på Kafe kaffan i helga! Og så fekk eg vite at den blir kanskje lagt ned!!! DA E SÅ GALE DA GAULE!!! Det er jo den tøfeste kafen nord for alpene! Vært der en gang. Skjønner ikke poenget med kafèer, man sitter jo bare og drikker kaffe eller noe. Det er kjedelig! Har du ikke venner du? Man sitter som regel med et par av de, og snakker. Jo, mange venner, og flesteparten er enige med meg. Jeg kan fremdeles sitte på kafé dersom jeg har noe jeg vil oppnå, som f.eks. å få tak på en dame jeg liker e.l. Det jeg misliker er den der "vi har ingenting å gjøre på, så da går vi selvsagt på kafé og stirrer i veggen der i stedet-mentaliteten." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg har faktisk aldri giddet å gå på kafee. Pleier som oftest vandre rundt å preike med venner istedenfor. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg har faktisk aldri giddet å gå på kafee. Pleier som oftest vandre rundt å preike med venner istedenfor. Just så. Man går rundt og prater og er med venner andre steder. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg har faktisk aldri giddet å gå på kafee. Pleier som oftest vandre rundt å preike med venner istedenfor. Men vist du skulle få lyst på ein kop kaffi eller te så kan ein gå der. Uanset er det mangen kjeke folk der ein kan bli kjent med vist ein har lyst på nye venner Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 onsdag 3. november Big Bang, kl. 22:00 Big Bang er tilbake på Hulen igjen. Og igjen blir det svett og godt. fredag 19. november Johndoe, kl. 22:30 John Doe kom som et friskt pust i Norges rockeverden med pur lokal trøndervokal og masser av pønk-attitude. Det endte med store medieoppslag, stor-kontrakt med Sony og en debutplate som det luktet svidd av. Nå er John Doe tilbake med Pyromantikk og sin andre turnè. Sjekk dem ut på Hulen fredag 3. desember Rockatansky Taler for seg selv. YEAH... fredag 3 des. Fra Askøy utenfor Bergen jeg og ja... Lenke til kommentar
jrz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ooh. jeg har blitt "bergenser" bor ca midt i sentrum. i magnus barfotsgate. det er kosli :-) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 ooh. jeg har blitt "bergenser" bor ca midt i sentrum. i magnus barfotsgate. det er kosli :-) Kjempegreier, velkommen til Norges peneste by. Har du registrert deg? Sjekk signatiren min! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Samme gate som den nye kinoen "Magnus Barfot" Har noen vært på en film der? hva synest dere? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Var og så på AVP der på før-premieren. Var ganske fint men hadde høyere forhåpninger. Lite sitte plasser mens man venter på filmen og ingen trailere på lerret eller noen ting. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du var vel tilfeldigvis ikke på BIFF der man er forskånet mot både reklame og trailere? Syns forøvrig salene er svært godt laget. Plasskapasiteten er middels og lyden ekstremt god. Man kan sitte hvor som helst i salen og allikevel få et godt blikk på lerrete. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg var der. Køen var jævlig btw. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Du var vel tilfeldigvis ikke på BIFF der man er forskånet mot både reklame og trailere? Syns forøvrig salene er svært godt laget. Plasskapasiteten er middels og lyden ekstremt god. Man kan sitte hvor som helst i salen og allikevel få et godt blikk på lerrete. ja, i BT, stod det at kiosken skulle være landets største el. men det den er neppe det! Stolene var behagelig, god lyd, litt kjipt fordi jeg visste ikke at det var ett diiigert hull i den brus holderen så jeg puttet 7 x 20Kr. opppi, 5 av de forsvant :/ Hva er meningen med hull da?? Jeg var der. Køen var jævlig btw. Ja enig.... litt liten billett luke også, rart at den er i midten Endret 26. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hva er meningen med hull da?? Lettere å rengjøre. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 har ikke vært der ennå, selvom den er over veien.. blir vel en dag. kanskje når neste stipend kommer.. nå er jeg straks registrert også. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Må få gått på den nye kinoen jeg også. Det blir vel en gang til neste år, tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå