Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om det er en populær skole og om det er vanskelig å komme inn.. men skoler i sentrum er vel litt mer populær enn andre vil jeg tro. Jeg har også planer om å ta allmenn påbygg til neste år. Kunne godt tenkt meg å vite om flere skoler som har denne linjen.

JEg tok min allmenfaglige påbygging på Laxevaag Videregaaende Skole (ja, det skrives ikke helt slik, men det ser mye mer trivelig ut), LVS. Denne bør ikke forveksles med Laksevåg Gymnas.

JEg fikk mange advarsler mot at jeg helt sikekrt kom til å være full av hasj når jeg gikk ut derifra, men det ble det altså ikke noe til. De hadde en grei kantine, kurante lærere og et godt (meget godt i vår klasse) miljø. Dette med miljøet kommer vel dog an de du har i klassen.

En ting som ikke var så bra var at det var en del som sto utenfor og røykte eksotisk tobakk, og det var snakk om noe trusler og noe greier. For min del brydde det meg ikke så hardt uten at jeg til vanlig skvetter når jeg ser polititet.

En annen ting som heller ikke var helt godt å vite var at det var en "spesialklasse" (med "psykisk utviklingshemmede", altså folk med Downs, Autister og slikt) som var beryktet for det den ene jenten i den klassen hadde for vane å stenge seg inn på et do i andre etasjen sammen med en tilfeldig utvalgt kar ifra samme klassen, og "hadde seg",

Igjen, det er mulig jeg er noe intolerant men men...

Lenke til kommentar
Ja, det er ganske sannsynlig for at jeg kommer til å havne på Laksevåg VGS siden jeg for tiden bor på Laksevåg og synes det er et OK sted. Disse pulende downsyndromfolkene høres litt voldsom ut, og trusler høres ikke så kos ut det heller, men vi får se :)

Ja men Lakgsevåg VGs er forsåvidt et greit sted det. Tror ikke akkurat det var så mange trusler det var snakk om, sikkert bare folk som tøffa seg litt for myer, og ble tøffet med igjen. Downs folka kan ha sluttet for alt jeg vet, det er tre år siden jeg gikk på den skolen.

Lenke til kommentar

Siste der. Erke bergenser men ikke på nettet. :p

Forresten er det noen som nylig har tatt lappen her i bergen? Tenkte eg skulle begynne på lappen på mandag mer er litt usikker på hvilket skole. Bilmc.no eller noe har en fullpakke til 10.000 +gratis time og siden min søster holder på å ta lappen der så kan hun verve meg og så får eg enda en time gratis og noe. :shrug:

Lenke til kommentar
Siste der. Erke bergenser men ikke på nettet.  :p

Forresten er det noen som nylig har tatt lappen her i bergen? Tenkte eg skulle begynne på lappen på mandag mer er litt usikker på hvilket skole. Bilmc.no eller noe har en fullpakke til 10.000 +gratis time og siden min søster holder på å ta lappen der så kan hun verve meg og så får eg enda en time gratis og noe. :shrug:

Slenger meg på den siste gruppen til Mario her.

BilMC.no er kjempegreier, anbefaler deg å ta lappen der. De er kåret til Bergens billigeste også nå. Dessuten har du sjansen til å kjøre tidenes råeste bil, en racingblå Audi S3 med 225 hk, og masse annet utstyr, bl.a. racingseter, TV(!) og gudene må vite resten. :wee:

...Om du ikke liker Mini Cooper S'ene deres bedre da...

EDIT: BTW, de har snille, greie og flinke lærere også. ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Eg var på Kafe kaffan i helga! Og så fekk eg vite at den blir kanskje lagt ned!!! DA E SÅ GALE DA GAULE!!! Det er jo den tøfeste kafen nord for alpene!

Vært der en gang. Skjønner ikke poenget med kafèer, man sitter jo bare og drikker kaffe eller noe. Det er kjedelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...