Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hønsi sa at det ikke er pga. skolen er så gammel, så sa alle neeeeeeeei da...

så sah hun at den var bygget i 99, så det må være dårlig bygging.

så var det en som sa, kanskje i 1899 ja... :)

Gangen er bygget i 1999, det er bare det at den er dårlig konstruert.

*Se på TVHordaland*

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er en populær skole og om det er vanskelig å komme inn.. men skoler i sentrum er vel litt mer populær enn andre vil jeg tro. Jeg har også planer om å ta allmenn påbygg til neste år. Kunne godt tenkt meg å vite om flere skoler som har denne linjen.

kjem kanskje i samme klasse vi då :p

Lenke til kommentar
Jeg sjekket nettopp siden deres. Etter hva jeg kunne se på boklistene så virker det som de har allmenn påbygg der akkurat nå i hvert fall

bra. søke meg til den skulen til neste år då :) er det ein populær skule? vanskleligt å komme inn?

Vi har allmenn påbygging ja, eller apeklasse som den går under i korridorene. :wee: (Etter AP, som i allmenn påbygging, no offence...)

Vet ikke om det er vanskelig å komme inn, men jeg mener i alle fall selv at det er en bra skole. Forholdet mellom oss, andre klasser og lærere er veldig nært, spesielt siden skolen ikke er spesielt stor. Vi har vel rundt 300 elever, med maks 25 elever i hver klasse.

Materielt er skolen, som Jørgen sier, ikke spesielt bra, og den har heller ikke utstyr som Modalen, men du vet, man har bare så mye gøy som man lager selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...