tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Dette skjedde på skolen min i dag: http://bt.no/lokalt/bergen/article299194 Just another ordinary day at work... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) SHIT det skjedde på skolen min og.... Endret 14. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 SHIT det skjedde på skolen min og.... Heh. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hønsi sa at det ikke er pga. skolen er så gammel, så sa alle neeeeeeeei da... så sah hun at den var bygget i 99, så det må være dårlig bygging. så var det en som sa, kanskje i 1899 ja... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hønsi sa at det ikke er pga. skolen er så gammel, så sa alle neeeeeeeei da...så sah hun at den var bygget i 99, så det må være dårlig bygging. så var det en som sa, kanskje i 1899 ja... Gangen er bygget i 1999, det er bare det at den er dårlig konstruert. *Se på TVHordaland* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Var innom Tanks en del i mine yngre dager, og jøje meg for en falleferdig skole det er/var. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Var innom Tanks en del i mine yngre dager, og jøje meg for en falleferdig skole det er/var. Hehe, sant det, men så har vi et utrolig bra miljø da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tanks skole? ligger den.....ligger den ved i nærheten av korskirken eller gamle holms? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 den ligger så og si ved siden av domkirken, like ved korskirken.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Tanks skole? ligger den.....ligger den ved i nærheten av korskirken eller gamle holms? Gammel og sliten bygning i nærheten av Domkirken, Korskirken, Katten og Danielsen. www.tanks.no Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Var innom Tanks en del i mine yngre dager, og jøje meg for en falleferdig skole det er/var. Er det ein bra skule å gå på ellers då? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Var innom Tanks en del i mine yngre dager, og jøje meg for en falleferdig skole det er/var. Er det ein bra skule å gå på ellers då? Kjempeskole. Kongemiljø! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kjempeskole. Kongemiljø! god gang. veit du om dei har påbyggings år der? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg sjekket nettopp siden deres. Etter hva jeg kunne se på boklistene så virker det som de har allmenn påbygg der akkurat nå i hvert fall Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg sjekket nettopp siden deres. Etter hva jeg kunne se på boklistene så virker det som de har allmenn påbygg der akkurat nå i hvert fall bra. søke meg til den skulen til neste år då er det ein populær skule? vanskleligt å komme inn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg vet ikke om det er en populær skole og om det er vanskelig å komme inn.. men skoler i sentrum er vel litt mer populær enn andre vil jeg tro. Jeg har også planer om å ta allmenn påbygg til neste år. Kunne godt tenkt meg å vite om flere skoler som har denne linjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Var innom Tanks en del i mine yngre dager, og jøje meg for en falleferdig skole det er/var. Er det ein bra skule å gå på ellers då? Jeg gikk på BHG, men jeg kjente et par som gikk på Tanks.. men det er sikkert en ok skole, bortsett fra at det ser ut som om det kommer til å ramle sammen hvert øyeblikk. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg vet ikke om det er en populær skole og om det er vanskelig å komme inn.. men skoler i sentrum er vel litt mer populær enn andre vil jeg tro. Jeg har også planer om å ta allmenn påbygg til neste år. Kunne godt tenkt meg å vite om flere skoler som har denne linjen. kjem kanskje i samme klasse vi då Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg sjekket nettopp siden deres. Etter hva jeg kunne se på boklistene så virker det som de har allmenn påbygg der akkurat nå i hvert fall bra. søke meg til den skulen til neste år då er det ein populær skule? vanskleligt å komme inn? Vi har allmenn påbygging ja, eller apeklasse som den går under i korridorene. (Etter AP, som i allmenn påbygging, no offence...) Vet ikke om det er vanskelig å komme inn, men jeg mener i alle fall selv at det er en bra skole. Forholdet mellom oss, andre klasser og lærere er veldig nært, spesielt siden skolen ikke er spesielt stor. Vi har vel rundt 300 elever, med maks 25 elever i hver klasse. Materielt er skolen, som Jørgen sier, ikke spesielt bra, og den har heller ikke utstyr som Modalen, men du vet, man har bare så mye gøy som man lager selv. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har også planer om å ta allmenn påbygg til neste år. Kunne godt tenkt meg å vite om flere skoler som har denne linjen. Fana Gymnas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå