diversity Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ja.. regn er ikke så gøy når det er slik som nå.. stoppet endelig å regne.. så gikk jeg ut.. etter 10 min begynte det å regne som faen Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nå er det sol på tertnes Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er definitivt ikke sol på Flaktveit. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som jobber på o store HUS? dings var portør, tror jeg Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva i omtrent, alle dager, er portør? Vet de kan ta bosset, men what else? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Noen som vet om en hattebutikk i Bergen? Jeg har lyst på en hatt Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva i omtrent, alle dager, er portør? Vet de kan ta bosset, men what else? Stort sett alt som skal fra A til B på ett sykehus blir transportert av portørene. På endel sykehus har også portøravdelingen ansvaret for sikkerhet (blir gitt vekter-opplæring). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Noen som vet om en hattebutikk i Bergen? Jeg har lyst på en hatt Hattebutikk er det vel i Marken, sånn ca. midt i. Det er en stund siden jeg gikk gjennom Marken, så det er selvfølgelig mulig at den er nedlagt.. det virker som om alle går konkurs og nye ting dukker opp støtt og stadig. Noen som husker når det var PC-spill-butikk i det lokalet med kinamat-restaurant på andre etasje? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Noen som vet om en hattebutikk i Bergen? Jeg har lyst på en hatt En hatt?! Anyhoo: Hattespesialisten ANS Marken 15 5017 Bergen Snakker vi flosshatt, eller? Cowboy-hatt? Eller en party-hatt! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er flere enn sluffy som kunne tenkt seg hatt. Jeg f.eks. kunne tenkt meg en Stetson (for å gå med mafiadressen min) eller en Bowlerhatt- Får ta det når jeg kommer tilbake på en liten visitas. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Brann i cupfinalen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nå er det sol på tertnes Hmm.. jeg bor også på tertnes. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Brann i cupfinalen Åhhhh, så herlig Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Brann i cupfinalen Åhhhh, så herlig Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fra Dagbladet: Brann storkoste seg på sitt eget våte gress og maltrakterte Lyn på bursdagen. 5-1 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fra Dagbladet: Brann storkoste seg på sitt eget våte gress og maltrakterte Lyn på bursdagen. 5-1 Hohoooo Makan til perfekt generalprøve før cupfinalen skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg gir egentlig eselhale i Brann, men fint for dem at de vant. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg gir egentlig eselhale i Brann, men fint for dem at de vant. Yup samme her. Har gitt opp brann for lenge siden. Altfor mange skuffelser hele tiden så eg ga de opp flere år siden. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 5-1 Hehe, skal noen til Ullevål for å se kampen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Fikk med meg Lyn-kampen selv om jeg var i Tyskland, og jeg må si jeg storkoste meg! Det eneste negative er at Lyn vil være brukbart hevngjerringe på Ullevål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå