tor_erik Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Well... Bor du på klauvaneset? Se etter en grå bmw som uler, da kommer jeg. Parkerer utenfor huset hennes Bor vel egentlig i Sveisdalen, ser på en måte ned til høyre på Klauvaneset... Det vil da si venstre side av Klauvaneset når man står med panseret vent mot Flatøy. Skal høre godt etter. Nå ender jeg borte på fortet da, men er sikkert jeg som er desorientert Joda, du er desorientert. Min utsikt fra vinduet er det vedlagte bildet! Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hun bor vel sånn ca her da: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Tenkte at det måtte være på den siden, er ikke så mye der. Hun bor kanskje i nærheten av Linda eller gamlelæreren min, Lise Mikkelsen? Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har da ingen aning Sikkert... Du kjører mot fortet hvertfall... Forbi den foppalbanen og sånn Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har da ingen aning Sikkert... Du kjører mot fortet hvertfall... Forbi den foppalbanen og sånn Jaja, jeg er med. *Kjøre ut dit i morgen og se etter dette mystiske huset jeg aldri har oppdaget* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Nå har det vært stille her leeenge... Vi kan ikke dø, kan vi? Få opp moralen nå, dere! Endret 18. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 OK, Nå er det endelig en Bergenser som er Mod. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 OK, Nå er det endelig en Bergenser som er Mod. Sant det. Da er i alle fall livet til denne tråden sikret. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Når ble psilo moderator? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tre dager siden. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Handler du ofte på Spar på nøstet? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis du tror du har sett han, kan det sikkert stemme. Jørgen er liksom ikke den personen som blander seg lett inn i mengden Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hvis du tror du har sett han, kan det sikkert stemme. Jørgen er liksom ikke den personen som blander seg lett inn i mengden Hehe... Jeg så Jørgen på Platon, kjente ham fort igjen. Tøft det! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Handler du ofte på Spar på nøstet? Ja, jeg jobber like i nærheten (midt i Jonsvollsgaten). Har også bodd i samme bygget som Spar-butikken i et par år. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 WOW!!!!! Da gikk jeg rett forbi deg. Som vanlig geflende på to skillingsboller. Det er ingen som har reagert på været i det siste, da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det regner litt. Noe nytt der i gården? I teorien skal det bety lave strømpriser i vinter, iallefall. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Regner litt? Det er jo på grensen til oversvømmelser her. Ett vann som ligger like ved her eg bor er jo blitt fylt opp på rekord til i løpet av de siste 3 dagene. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ja, jeg mente selv det hadde falt litt nedbør de siste dagene. Til en annen sak: De som gikk glipp av THE INTERNATIONAL TUSSLER SOCIETY på kvarteret i dag gikk glipp av noe stort! Tre timer good ol' plain rock 'n'roll to the bone! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Regner litt? Det er jo på grensen til oversvømmelser her. Ett vann som ligger like ved her eg bor er jo blitt fylt opp på rekord til i løpet av de siste 3 dagene. Word! Det er ikke lenger elver i Bergensområdet, men innsjøer. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som jobber på o store HUS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå