Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal man vel med Bergen når man har Stavanger?  ;)

Vel. Nyte Verdens Vakreste By, perhaps?

Haha. Okei, kan innrømme at Bergen er en flått by, mye bra å se på, en skikkelig turistby. Men Bergen er for stor. Stavanger er akkurat passe stor, den er koselig, og den inneholder hva en by trenger av saker og ting. :tease:

Lenke til kommentar
Haha. Okei, kan innrømme at Bergen er en flått by, mye bra å se på, en skikkelig turistby. Men Bergen er for stor. Stavanger er akkurat passe stor, den er koselig, og den inneholder hva en by trenger av saker og ting. :tease:

Bergen sentrum er ikke stort. Tar 20min +/- og gå fra ende til annen.

Lenke til kommentar

Bergen sentrum er ikke stort. Tar 20min +/- og gå fra ende til annen.

Derimot er bydelene mye større.

Lenke til kommentar
Fløybanen er ikke "spennende", men det er en sinnsyk utsikt fra toppen (hvilket tilsier at du må reise når det er fint vær). Koster 60 kr hver vei.

Seriøst. Man går opp Fløyen.

Nei nei nei! Man tar fløybanen opp og går ned. Dette har eg alltid gjort. Må få tatt meg en tur en dag med vofsen. :love: jomfru turen til fløyen.

Lenke til kommentar
10-22 (20)

Er vel 20.00 i morgen :p

doh! Sto jo på baksiden av katalogen :p Hvis jeg handler et bord må jeg bort på lageret og hente det? Sa langt unna på kartet, men ikke vet jeg :dontgetit:

Det spørs hvor stort bordet er. Stort sett så får du slike ting i butikken. Du finner ut hvilken hylle det ligger på (står på bordet i utstillingen), henter det der og går til kassen :)

Lenke til kommentar
10-22 (20)

Er vel 20.00 i morgen :p

doh! Sto jo på baksiden av katalogen :p Hvis jeg handler et bord må jeg bort på lageret og hente det? Sa langt unna på kartet, men ikke vet jeg :dontgetit:

Det kan være litt kronglete å komme seg til lageret dersom man ikke vet veien. Det er litt venstre og høyre i kryss.

Men du finner det nok, tror de har bedre og større kart på IKEA.

Lenke til kommentar
Bor på Møhlenpris (bedritent sted, men pytt), jobber på Au! Tattoo & piercing i sentrum.

Øyh! Pappa vokste opp på møhlenpris. F... ikke noe dårlig sted :p

Annet enn at det er litt mye rotter og pakkiser så er det et greit sted å bo.

Er selv en ekte BERGENSER, men bor for tiden litt lenger oppi fana.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...