Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet

Eg er lite flink selv til å møte folk som eg chatter med på nettet. Er ikke lite sosial mener eg men eg vet ikke.......det er litt rart å gå og treffe en hannkjønn som eg kjenner fra nettet. :dontgetit:

Ja det er weird. "What to say" liksom. Tror jeg treffer Kine så slipper vi den embarrasing delen :cool:

Haha! :p Vi skal jo møtes hele gjengen da! Bergens-treff :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeh...

Er fra Knarvik (RIKTIG side av broen)

Har dame i Hordvik (FEIL side av broen)

Nei, det er der du tar feil Hordvik er riktig side av broen. Jeg har panoramautsikt til broen fra mitt vindu, mellom Klauvaneset og Salhus. (Nærmest Klauvaneset, stort, hvitt hus)

Hva heter damen din? :hmm:

Forresten, jeg er down for å treffes hele gjengen!

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Er det Nordhordalandsbroen dere snakker om, eller?

Jupp, den svære kolossen av betong som ødelegger den ellers så vakre utsikten fra vinduet mitt. Med andre ord, Norhordlandsbroen, 1627 m lang. Ikke spør meg hvorfor jeg vet det. :)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Hvorfor vet du hvor lang Nordhordalandsbroen er?

Det ble nevnt i posten før deg. ;)

Nei. Han sier jo "Ikke spør meg hvorfor jeg vet det".

Just så. Er vel bare det at jeg bor noen hundre meter unna, og har gått forbi skiltet mange ganger. Men jeg husker ikke at det står 1627 m eller noe, jeg bare vet det. Glem hele saken, og nyt heller utsikten av denne betongklossen:

NordHordland%20Bridge.jpg

Dette er tatt et stykke ovenfor huset vårt, oppå Telleviksfjellet. Det er på Bergens-siden av broen.

Lenke til kommentar

har ingen broer jeg.. heldigvis..

bor i Sandviken, like ved Rothaugen, så det er langt til nærmeste bro, men ikke så langt til sentrum da.. hadde jeg bodd 50m nærmere sentrum hadde jeg hatt postnr i sentrum :D

Passer meg glimrende.. kan gå til stort sett alt.. bortsett fra en bro da.. da må det bli puddefjordsbroen, og den er ikke særlig spennende..

Lenke til kommentar
har ingen broer jeg.. heldigvis..

bor i Sandviken, like ved Rothaugen, så det er langt til nærmeste bro, men ikke så langt til sentrum da.. hadde jeg bodd 50m nærmere sentrum hadde jeg hatt postnr i sentrum :D

Passer meg glimrende.. kan gå til stort sett alt.. bortsett fra en bro da.. da må det bli puddefjordsbroen, og den er ikke særlig spennende..

Hvor gammel er du da?

Har gått 3 År på Rothaugen nå......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...