darkness| Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet Eg er lite flink selv til å møte folk som eg chatter med på nettet. Er ikke lite sosial mener eg men eg vet ikke.......det er litt rart å gå og treffe en hannkjønn som eg kjenner fra nettet. Ja det er weird. "What to say" liksom. Tror jeg treffer Kine så slipper vi den embarrasing delen Haha! Vi skal jo møtes hele gjengen da! Bergens-treff Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Gruppe sex? Down, dog, down! Meg og Kine sa jeg jo Hehehe, ja så det blir Bergenstreff? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Mario: Kall det hva du vil Det er vel ikke avklart at det blir nytt treff, men det hadde jo vært koselig Edit: ser at Psilocybe leser her no, vi får ta det i bryllupet hannes Endret 23. august 2004 av sluffy Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Gruppesex med én jente og 97 gutter? Mhm, det skjer. Men vi kan godt møtes. På IRC, f.eks Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeh... Er fra Knarvik (RIKTIG side av broen) Har dame i Hordvik (FEIL side av broen) Nei, det er der du tar feil Hordvik er riktig side av broen. Jeg har panoramautsikt til broen fra mitt vindu, mellom Klauvaneset og Salhus. (Nærmest Klauvaneset, stort, hvitt hus) Hva heter damen din? Forresten, jeg er down for å treffes hele gjengen! Endret 23. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er det Nordhordalandsbroen dere snakker om, eller? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Er det Nordhordalandsbroen dere snakker om, eller? Jupp, den svære kolossen av betong som ødelegger den ellers så vakre utsikten fra vinduet mitt. Med andre ord, Norhordlandsbroen, 1627 m lang. Ikke spør meg hvorfor jeg vet det. Endret 29. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor vet du hvor lang Nordhordalandsbroen er? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor vet du hvor lang Nordhordalandsbroen er? Det ble nevnt i posten før deg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er det Nordhordalandsbroen dere snakker om, eller? Hvilken bro er det? Den tror ikke jeg at jeg har hørt om. Men navnet kan minne litt om Nordhordlandsbroen, er det den du sikter til? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor vet du hvor lang Nordhordalandsbroen er? Det ble nevnt i posten før deg. Nei. Han sier jo "Ikke spør meg hvorfor jeg vet det". Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor vet du hvor lang Nordhordalandsbroen er? Det ble nevnt i posten før deg. Nei. Han sier jo "Ikke spør meg hvorfor jeg vet det". Just så. Er vel bare det at jeg bor noen hundre meter unna, og har gått forbi skiltet mange ganger. Men jeg husker ikke at det står 1627 m eller noe, jeg bare vet det. Glem hele saken, og nyt heller utsikten av denne betongklossen: Dette er tatt et stykke ovenfor huset vårt, oppå Telleviksfjellet. Det er på Bergens-siden av broen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 har ingen broer jeg.. heldigvis.. bor i Sandviken, like ved Rothaugen, så det er langt til nærmeste bro, men ikke så langt til sentrum da.. hadde jeg bodd 50m nærmere sentrum hadde jeg hatt postnr i sentrum Passer meg glimrende.. kan gå til stort sett alt.. bortsett fra en bro da.. da må det bli puddefjordsbroen, og den er ikke særlig spennende.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det området har jeg lyst til å flytte til etterhvert. Virker veldig koselig oppover der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Min bro! Mye skal du ha for den, vi har alltid behov for noen broer i Sogn og Fj. ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det området har jeg lyst til å flytte til etterhvert. Virker veldig koselig oppover der. Sandvik eller knarvik? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nei, hallo. Knarvik er jo langt ifra sivilisasjonen. Vi hadde hytte på Lindås for et par år tilbake, så der vil jeg ikke flytte. Tenkte på Sandviken/Rotthaugen/Skansen-området. Det virker så erkebergensk, liksom. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 har ingen broer jeg.. heldigvis..bor i Sandviken, like ved Rothaugen, så det er langt til nærmeste bro, men ikke så langt til sentrum da.. hadde jeg bodd 50m nærmere sentrum hadde jeg hatt postnr i sentrum Passer meg glimrende.. kan gå til stort sett alt.. bortsett fra en bro da.. da må det bli puddefjordsbroen, og den er ikke særlig spennende.. Hvor gammel er du da? Har gått 3 År på Rothaugen nå...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå