Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
300kvm er mye å vaske på :p dessuten.. OSTERØY? No way mr hosay!

Ja, men bruker ikke halvparten så er ikke så mye å vaske.

Osterøy er jo et fint sted da... Mye bedre enn å bo midt i sentrum..

er du fra korea/kina/japan kine??

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet

Du er vel ikke en ihuga antisosial datanerd? :blink: Det er vel ikke noe farlig å treffe nye mennesker vel? Det gjør godt å treffe nye mennesker.

Lenke til kommentar
Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet

Eg er lite flink selv til å møte folk som eg chatter med på nettet. Er ikke lite sosial mener eg men eg vet ikke.......det er litt rart å gå og treffe en hannkjønn som eg kjenner fra nettet. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Eg er lite flink selv til å møte folk som eg chatter med på nettet. Er ikke lite sosial mener eg men eg vet ikke.......det er litt rart å gå og treffe en hannkjønn som eg kjenner fra nettet. :dontgetit:

Ja det er weird. "What to say" liksom. Tror jeg treffer Kine så slipper vi den embarrasing delen :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...