diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg har en vespa 50 ccm Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) 300kvm er mye å vaske på dessuten.. OSTERØY? No way mr hosay! Ja, men bruker ikke halvparten så er ikke så mye å vaske. Osterøy er jo et fint sted da... Mye bedre enn å bo midt i sentrum.. er du fra korea/kina/japan kine?? Endret 22. august 2004 av svalbard Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg er fra korea Adoptert?? Sør eller nord?? Jeg er fra sør Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jess. Sør Seoul. For en tilfeldighet. Samme her.. Kor gammel var du når du kom til norge..?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg var 0mnd da jeg kom til norge... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg var 0mnd da jeg kom til norge... Jeg var -9mnd når jeg kom til Norge... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Da var du ikke Joda!! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg har en vespa 50 ccm Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Bor nær Hunstad Skole/Kronstad Skole, stedet er kjedelig, og går på skole 9 km unna :S Men ellers bra avstand til byen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg har en vespa 50 ccm Hvor mye skal du ha for den? 10k... skal ha den selv.. I love my Vespa.. selvom den er litt syk nå Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) .......... Endret 9. desember 2012 av bjirn Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet Du er vel ikke en ihuga antisosial datanerd? Det er vel ikke noe farlig å treffe nye mennesker vel? Det gjør godt å treffe nye mennesker. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg er fra Minnesund ved Mjøsa, men har bodd her i Bergen i 2 år nå, rettere sagt Blomsterdalen i Ytrebygda. Jeg hever vel gjennomsnittsalderen her på forumet med mine 30 år. Jeg studerer ved BI i Bergen. Bedriftsøkonomi 1.år. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet Eg er lite flink selv til å møte folk som eg chatter med på nettet. Er ikke lite sosial mener eg men eg vet ikke.......det er litt rart å gå og treffe en hannkjønn som eg kjenner fra nettet. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet Eg er lite flink selv til å møte folk som eg chatter med på nettet. Er ikke lite sosial mener eg men eg vet ikke.......det er litt rart å gå og treffe en hannkjønn som eg kjenner fra nettet. Ja det er weird. "What to say" liksom. Tror jeg treffer Kine så slipper vi den embarrasing delen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg bor på Os. Gir det meg rettigheter til å delta i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå