Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Onkel Kompost: Liker du musikaler? Som f.eks Cabaret?

Liker musikaler? Med fare for å bli tillagt feile legninger og slikt, så skal jeg være helt ærlig.

Jeg digger musikaler, spesielt de gode gamle med feiende flotte sanger, skuespillere som lider av overspilling og så videre.

Favorittmusikalen min er Wizard of Oz, den har jeg sett en 20 ganger eller så...

Sitatet (i signaturen min) er hentet fra en fabelaktig Louis Armstrong sang. Tror dog ikke han har laget den selv...

Lenke til kommentar

Ja, det finnes mange gode musikaler. Har selv Trollmannen fra Oz (meget bra), Chicago (meget bra), Cabaret (der tror jeg nemlig de synger det du har i signaturen, derfor jeg spurte), Fame og Hair.

Og Sound of music er jo en klassiker!

Lenke til kommentar
Ja, det finnes mange gode musikaler. Har selv Trollmannen fra Oz (meget bra), Chicago (meget bra), Cabaret (der tror jeg nemlig de synger det du har i signaturen, derfor jeg spurte), Fame og Hair.

Og Sound of music er jo en klassiker!

Tja, det kan faktisk hende at de synger den sangen i cabaret. Har ikke sett Cabaret på over et år, grunnen til at jeg puttet de to linjene i Sigen var det at jeg har netopp hatt en intensiv Louis Armstrong periode. Og da lot jeg meg fenge av den sangen. Nå er jeg tilbake på Mysticum og lignende...

Chicago var overraskende bra, særlig med tanke på at folka synger selv...

Sound of Music er det stort sett bare meg og min mormor som liker, de fleste andre jeg kjenner synes den er kjip... Men de om det. Ikke min feil at de ikke kan anerkjenne kunst.

Filmen Cabaret er jo litt ekstra trivelig for en Wizard of Oz/Judy Garland fetisjist som meg, siden Liza Minnelli er datteren hennes. (det var dagens "det viste du sikkert allerede" kommentar)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...