magio Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Var i grøneviken på aboreet og badet i dag, var faktisk veldig varmt i vannet og veldig lite folk i forhold til det jeg hadde forventet. Er 2 eller 3 meter stupebrett og et 1meter for pysene Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Grønneviken er et sinnsykt fint sted, som alltid har varmt vann av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vannet var også helt klart, ikke en eneste manet å se. Eneste var at det var veldig mye strøm i vannet i begynnelsen, det var faktisk gøy. Bare lå på rykken i vannet og man bare fløt avgårde. Ble sliten når jeg svømte tilbake. Fine damer var det og Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Hmm, ingen lyn og torden her ute i Salhus, bare litt lett regn. Ganske lokalt dette, høres det ut som. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fine damer var det og det er en ting som er bra med varmen Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Noen her som har gått på kristi krybbe eller levende ord? jeg har gått på levendeord! på barne skolen. men går jeg på hop og skal begynne i 10ende! noen som bor på hop? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bor i Fana... Går på slåtthaug ungdoms skole () da kjenner du sikkert stine mk?? og tommas som skal begynne i 10ende? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Enig! Ingenting som å bade i vann. Sjøen er greit men vann er diggere. Var og badet i storavatnet eller kordan den heter her i loddefjord. Mye folk som badet rundt hele vannet så langt eg klarte å se. Angrer bare at eg ikke tok med meg ræva digi cam og kikkert. Jeg delte tidligere deres synspunkt når det gjelder det med vann vs sjø. Jeg foretrakk å bade i vann (ikke salt i munnen og slikt) men etter å ha padlet rundt med svømmebriller og slikt og sett hva som ligger i bunnen av vannene har jeg gått over til sjø (i Narvik, der jeg bor nå, er det heller ikke brennemaneter). Er lite glad i gjørmebunn, ål og igler. Og det ekle slimete gresset som er i mange vann. Da heller jeg mot krabber, sandbunn, og slike ting. Tang og tare er det ikke så mye av alle steder heller... Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Enig! Ingenting som å bade i vann. Sjøen er greit men vann er diggere. Var og badet i storavatnet eller kordan den heter her i loddefjord. Mye folk som badet rundt hele vannet så langt eg klarte å se. Angrer bare at eg ikke tok med meg ræva digi cam og kikkert. Jeg delte tidligere deres synspunkt når det gjelder det med vann vs sjø. Jeg foretrakk å bade i vann (ikke salt i munnen og slikt) men etter å ha padlet rundt med svømmebriller og slikt og sett hva som ligger i bunnen av vannene har jeg gått over til sjø (i Narvik, der jeg bor nå, er det heller ikke brennemaneter). Er lite glad i gjørmebunn, ål og igler. Og det ekle slimete gresset som er i mange vann. Da heller jeg mot krabber, sandbunn, og slike ting. Tang og tare er det ikke så mye av alle steder heller... Helt enig med deg, gjørmebunn og masse siv det er noe jeg ikke klarer å bade i. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) http://bt.no/vaer/article280001 Det var ganske mange lyn ja Endret 12. august 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 http://bt.no/vaer/article280001 Det var ganske mange lyn ja Ikke så gøyt når man er nede på varden og venter på at mamma skal hente deg Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Bor i Fana... Går på slåtthaug ungdoms skole () Tihaha..der gikk jeg og for 5 år siden. Du kjenner/kjente broren min, gikk i samme klasse(?) da kjenner du sikkert stine mk?? og tommas som skal begynne i 10ende? Er det den stine jeg tror, kjenner henne ikke, men vet hvem... Og tror jeg vet hvem Tomas er Edit: btw: Konge vær her for tiden Endret 12. august 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som skal ned på tangen idag? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som vet om noen ledige jobber som nattevakt eller andre jobber på nattestid i sentrum og omegn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sjekket finn.no? Det er kanskje mulig å få seg en nattevaktjobb på sandviken? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har sjekket finn, aetat, ba, bt, stepstone. Pent lite. Kunne også tenkt meg å jobbe som taxisjåfør eller person-som-kjører-rundt-og-leverer-ting. Han som drev med piercingen her, jobber på sandviken nå. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som vet sånn ca kor lang tid det tar fra pakken er sendt fra komplett/netshop til den er i Bergen?? Flytter snart til Bergen og er litt greit å vite. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 person-som-kjører-rundt-og-leverer-ting. Med andre ord bud? Mange matbutikker har kjør-hjem tjeneste, men lite folk til å gjøre det. Kanskje du skulle spørre der? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Noen som vet sånn ca kor lang tid det tar fra pakken er sendt fra komplett/netshop til den er i Bergen?? Flytter snart til Bergen og er litt greit å vite. 1-3 dager... Tar vel maks 2 dager hvis du har hjem på kvelden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 person-som-kjører-rundt-og-leverer-ting. Med andre ord bud? Mange matbutikker har kjør-hjem tjeneste, men lite folk til å gjøre det. Kanskje du skulle spørre der? Bud er vel ordet, ja. Men, nå har jeg snakket med en kamerat som jobber for BAMA. Det ser ut til at det blir ekstrajobb som fruktpakker for meg. Yay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå