Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vannet var også helt klart, ikke en eneste manet å se. Eneste var at det var veldig mye strøm i vannet i begynnelsen, det var faktisk gøy. Bare lå på rykken i vannet og man bare fløt avgårde. Ble sliten når jeg svømte tilbake. Fine damer var det og :w00t:

Lenke til kommentar
Enig! Ingenting som å bade i vann. Sjøen er greit men vann er diggere. Var og badet i storavatnet eller kordan den heter her i loddefjord. Mye folk som badet rundt hele vannet så langt eg klarte å se. Angrer bare at eg ikke tok med meg ræva digi cam og kikkert. :green:

Jeg delte tidligere deres synspunkt når det gjelder det med vann vs sjø. Jeg foretrakk å bade i vann (ikke salt i munnen og slikt) men etter å ha padlet rundt med svømmebriller og slikt og sett hva som ligger i bunnen av vannene har jeg gått over til sjø (i Narvik, der jeg bor nå, er det heller ikke brennemaneter). Er lite glad i gjørmebunn, ål og igler. Og det ekle slimete gresset som er i mange vann.

Da heller jeg mot krabber, sandbunn, og slike ting. Tang og tare er det ikke så mye av alle steder heller...

Lenke til kommentar
Enig! Ingenting som å bade i vann. Sjøen er greit men vann er diggere. Var og badet i storavatnet eller kordan den heter her i loddefjord. Mye folk som badet rundt hele vannet så langt eg klarte å se. Angrer bare at eg ikke tok med meg ræva digi cam og kikkert. :green:

Jeg delte tidligere deres synspunkt når det gjelder det med vann vs sjø. Jeg foretrakk å bade i vann (ikke salt i munnen og slikt) men etter å ha padlet rundt med svømmebriller og slikt og sett hva som ligger i bunnen av vannene har jeg gått over til sjø (i Narvik, der jeg bor nå, er det heller ikke brennemaneter). Er lite glad i gjørmebunn, ål og igler. Og det ekle slimete gresset som er i mange vann.

Da heller jeg mot krabber, sandbunn, og slike ting. Tang og tare er det ikke så mye av alle steder heller...

Helt enig med deg, gjørmebunn og masse siv det er noe jeg ikke klarer å bade i.

Lenke til kommentar
Bor i Fana... Går på slåtthaug ungdoms skole (:thumbdown:)

Tihaha..der gikk jeg og for 5 år siden.

Du kjenner/kjente broren min, gikk i samme klasse(?) :p

da kjenner du sikkert stine mk?? og tommas som skal begynne i 10ende?

Er det den stine jeg tror, kjenner henne ikke, men vet hvem... Og tror jeg vet hvem Tomas er ;)

Edit:

btw: Konge vær her for tiden :dribble:

Endret av Icluz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...