VeXx Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 var på Kyrkjetangen (Nordåsen) idag.. kjempe digg Quoter deg for å si at jeg har toppmodellen av avataren din, TTX1 ny revisjon Love them more than life Jeg flytter til Bergen snart så da blir jeg Bææærgenser Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I morgen kan det være jeg bader i sjøen kaien på damsgård. Får se. Der ved lekeplassen? Hvor bader man? Det er en sånn pitteliten "strand" med steiner. Ellers så kan man hoppe fra kaien. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 var på Kyrkjetangen (Nordåsen) idag.. kjempe digg Quoter deg for å si at jeg har toppmodellen av avataren din, TTX1 ny revisjon Love them more than life Jeg flytter til Bergen snart så da blir jeg Bææærgenser Korfor flytter du til bergen VeXx?? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 For å irritere deg.... Skal studere 3D Film produkjon. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Korfor flytter du til bergen VeXx?? Fordi bergen er best vel.... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Korfor flytter du til bergen VeXx?? Fordi bergen er best vel.... Var ikkje derfor eg lurte, men tenkte at det var noe skole som var grunnen... Kor i bergen er det du skal bo da VeXx, midt i sentrum eller?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Lykke til på oppkjøingen Tor Erik... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bor i Fana... Går på slåtthaug ungdoms skole () Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Lykke til på oppkjøingen Tor Erik... Takk, jeg klarte det! Endelig lappen! Nå mangler bare under 23 års-forsikringen, så er det ut og kjøre! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Grattis Takk! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 btw: hva synest dere om den "nye" fontenen på lille lungegårdsvannet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 fin den så den fra fløyen her om dagen. koos! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 likte den gamle bedre.... Wtf det regner jo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Dritvarmt, regn, lyn og torden. Digg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Argh, forbanna drit. Der kom det et lyn og ødela den fine 65 dagers oppetiden jeg hadde nøysommelig spart opp. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Argh, forbanna drit. Der kom det et lyn og ødela den fine 65 dagers oppetiden jeg hadde nøysommelig spart opp. Faen, det er noe av det verste. Hadde selv en sikring som gikk her for omtrent en måned siden. Ødela 7 måneders oppetid! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bor i Fana... Går på slåtthaug ungdoms skole () Tihaha..der gikk jeg og for 5 år siden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Haha ikke bare dere som fikk dere en uventet restart på maskinen? :!: Regnet som pokker ja. Så en liten mini tornado isted. den var søt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg var på vollane, og så begynnte det å regne og tordne. Det passet egentlig bra, for det var tid for å gå hjem uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå