SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Noen her som har gått på kristi krybbe eller levende ord? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Fra bergen her. Bor i klasatjønn ved Vadmyra - loddefjord. Er nordnes gutt av hjerte.Edit: Mener vi er en god del faktisk. Jeg bor en gåtur ifra deg. Jeg bor i en av de tre lave blokkene du kjører forbi når du kjører haakonsvernveien Møtes? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bor du der borte med sjøen der det er voldsomt med strøm og det er en liten bro og greier? Til venstre siden nå man kjører mot haakonsvern? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er nordnes gutt av hjerte. Bodde de tre første årene av mitt liv der! Nordre Markeveien, om jeg ikke husker helt feil! Jeg tror det var et bra miljø for meg der. Husker vi hadde en gibba sandkasse! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jepp, jeg bor i den blokka i midten =) Vi må møtes snart da. Blir for dumt at vi bor så nære og har så nært forhold på forumet Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pycnopodia and SnowDOG_ is sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pycnopodia and SnowDOG_ is sitting in a tree. F-U-C-K-I-N-G! Fixed Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 HalTan, Sitting eller fucking? Bestem deg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 HalTan, Sitting eller fucking? Bestem deg! Mulighetene er mange... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) ------------------------------- Endret 9. august 2006 av Lars89 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 bææææææææshhhhhgan = bergen på bæshgensk. høres heit forjaevli ut spør du mæ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Eg bur i Åsane! Hvor i Åsane? Nyborg, nermere bestemt Langarinden! Tøft, då går du vel på Kyren då... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 hehehe med alkohol..... Er det nødvendig? Synes dere har en god tone allerede... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 bææææææææshhhhhgan = bergen på bæshgensk. høres heit forjaevli ut spør du mæ Ok! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) ------------------------------------------ Endret 9. august 2006 av Lars89 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Eg er så lite flink til å møte folk altså. På spray date så eg en gammel kjenning som likte meg for mange år siden og eg hilste og greier og hun ville at eg skulle komme og besøke henne og greier men eg vet ikke helt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det er ikke noe fysisk på gang altså. Eg tenner ikke på henne selvom hun ikke er så verst. Gjorde det ikke da og gjør det ikke nå. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg holder meg også litt unna å treffe folk. Det går greit å snakke med folk på Internett, men ellers holder jeg meg unna. Hvis noen spør meg hvor vi skal møtes, foreslår jeg bare webkafeen @ undernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå