sluffy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vet ikke om du kjenner meg igjen, jeg heter Sigve. Ligger noen bilder av meg her. Jeg var en av de som gadd å leke gjemsel og spille fotball med ungene i parken åp 1. Mai. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg husker vi tuslet ned dit, og så rett opp igjen. Det var ganske lamt der ja, og kaldt, og vått... :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg husker vi tuslet ned dit, og så rett opp igjen. Det var ganske lamt der ja, og kaldt, og vått... :!: Derfor var det med smilende fjes at vi ble forbarmet av Ingvild... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hehe... Hvor lenge ble du hos Ingvild da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hehe... Hvor lenge ble du hos Ingvild da? Husker jeg ikke. Men er temmelig sikker på at jeg så deg. Du er møring, ikke sant? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kremt... Nei, jeg er fra Bergen, men jeg har en ødelagt dialekt grunnet en del flytting... Hvis du så masse hår så er det godt mulig mulig det var meg ja (nr 933, -- 0 feil, Tor Erik Røynesdal (prøve på onsdag...) den 25.04.2004) Imponerende. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Kremt... Nei, jeg er fra Bergen, men jeg har en ødelagt dialekt grunnet en del flytting... Hvis du så masse hår så er det godt mulig mulig det var meg ja (nr 933, -- 0 feil, Tor Erik Røynesdal (prøve på onsdag...) den 25.04.2004) Imponerende. Du hadde definitivt mye hår ja. Vad detta vära? Det under altså... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kremt... Nei, jeg er fra Bergen, men jeg har en ødelagt dialekt grunnet en del flytting... Hvis du så masse hår så er det godt mulig mulig det var meg ja (nr 933, -- 0 feil, Tor Erik Røynesdal (prøve på onsdag...) den 25.04.2004) Imponerende. Du hadde definitivt mye hår ja. Vad detta vära? Det under altså... Kjøreprøve eller noe, med mindre det er fleresom heter Tor Erik Røynesdal... URL... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Kremt... Nei, jeg er fra Bergen, men jeg har en ødelagt dialekt grunnet en del flytting... Hvis du så masse hår så er det godt mulig mulig det var meg ja (nr 933, -- 0 feil, Tor Erik Røynesdal (prøve på onsdag...) den 25.04.2004) Imponerende. Du hadde definitivt mye hår ja. Vad detta vära? Det under altså... Kjøreprøve eller noe, med mindre det er fleresom heter Tor Erik Røynesdal... URL... Husker faktisk den. Var litt fett å få 0 feil, selv om det ikke betydde noe. Fikk 6 feil på den virkelige prøven Skal du ta teorien eller? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke med det første... Tror jeg tar den til våren, ikke noe poeng før det Det var bil? Eller mc? Uansett så kjører jeg masse bil... Og scooter... vrooom... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Ikke med det første... Tror jeg tar den til våren, ikke noe poeng før det Det var bil? Eller mc? Uansett så kjører jeg masse bil... Og scooter... vrooom... Det var bil, jeg har oppkjøring i august. Satan så fort tiden går... EDIT: Hiver deg inn i en samtale mellom meg og Sherra på MSN, så du kan preike med ham også... Endret 1. juli 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den har en tendens til det... Men nå skal jeg på byen. Vi ser hverandre vel igjen i forumet en eller annen gang.. Eller under andre omstendigheter. Skal notere meg navnet og få detaljer om ditt vesen av Ingvild Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Den har en tendens til det... Men nå skal jeg på byen. Vi ser hverandre vel igjen i forumet en eller annen gang.. Eller under andre omstendigheter. Skal notere meg navnet og få detaljer om ditt vesen av Ingvild You do that. Preikes. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 isolate_discussion(); echo "Done..."; Done... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hehe, var inne på å gå over til PM, men hei, vi liker da mange poster i Bergenstråden sånn at vi kan slå Oslo-pakket. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja!! ned med Oslo folket!! dø dø dø!!! Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Oslo folk er noe piss Snakker som noen små unger som ikke har kommet i stemmeskifte. Forferdelig, selv de på peppes hører at vi er fra bergen når vi er der Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Azzzzazzzazzzazzzazzz. Skarr'u værr' med nepp'å statoil'n? De har billig brus der azz. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fåkk deg, REMA e jælla mye billiare. Eller snakker jeg stril nå? Whatever, Askøy, Bergen omegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå