Drama Llama Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jupp, det gjør jeg. Hvem er du da? Jeg er vel en person som kjenner henne.. Kjenner du henne godt da? Endret 30. juni 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) To stykker... Endret 30. juni 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Oslofolk er jo egentlig wannabe Bergensere. No har dei til og med starta sin egen Garage. ha. jævla Wannabe Bergensere seier no bare eg! :!: sant det. Snart skal de vel forandre på dialektet slik at de ikke lenger høres ut som barn før stemme skiftet i 30års alderen. Get it? :!: Endret 30. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) * Endret 10. juli 2011 av tor_erik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Gratulerer. Går du på levende ord? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 sant det. Snart skal de vel forandre på dialektet slik at de ikke lenger høres ut som barn før stemme skiftet i 30års alderen. Get it? hahaha. den tok eg. Problemet er vel egentlig at dei har stemmer som barn før stemme skifte så det blir nok ikkje så lett å skfte det du :!: Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Gratulerer. Går du på levende ord? haha... trokke d du Hører de må flytte nå..... jeg koser meg (liker ikke å ha en sekt i nabolaget) Endret 1. juli 2004 av ebso86 Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jupp, det gjør jeg. Hvem er du da? Jeg er vel en person som kjenner henne.. Kjenner du henne godt da? Går i klassen hennes, og ser henne av og til her i Salhus. Ut i fra avartaren din å dømme, er du medlem av det nyoppstartede Åsane SU, ikke sant? Kanskje du er den mye omtalte Roman, eller muligens Ruben? Jeg var med i Bergen SU, og jeg kjenner Roman godt. Ruben er mitt navn ja, og jeg er med i RU nå. Har jeg møtt deg, eller er jeg bare omtalt? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du er vel ikke Ruben med krøllete, brunt hår, og rind i underleppen? Og var med RU og grillet i nygårdsparken på 1. Mai? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Satan, for et drittvær det var nå for en time siden. Akkurat når jeg skulle gå hjem.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da satt jeg på bussen Men den tiden jeg var i byn i dag var det helt greit vær Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du er vel ikke Ruben med krøllete, brunt hår, og rind i underleppen?Og var med RU og grillet i nygårdsparken på 1. Mai? Husker ikke om jeg var med å grille, men jeg har stort krøllete hår og er med i RU... Hadde falsk ring i leppen... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da er jeg meget sikker på hvem du er. Men du husker sikkert ikke meg, jeg var med å grille, og har vært med på ett møte hvor du har vært og. Hadde egentlig planer om å melde meg inn i RU, men har ikke tid til å være et aktivt medlem. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) * Endret 10. juli 2011 av tor_erik Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fare for at jeg er kommunist ja. Var full med han en gang, og da gikk han og sang det titt og ofte. Når så du meg? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da er jeg meget sikker på hvem du er. Men du husker sikkert ikke meg, jeg var med å grille, og har vært med på ett møte hvor du har vært og. Hadde egentlig planer om å melde meg inn i RU, men har ikke tid til å være et aktivt medlem. Hvem er du da? Han ved totemen? Han vi hacket KGB-dataen med? Har du noen kjennemerker? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) * Endret 10. juli 2011 av tor_erik Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 En annen fest? Dere som grillet nede ved vannet i øsregnet? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 En annen fest? Dere som grillet nede ved vannet i øsregnet? Jah, den ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå