Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oslofolk er jo egentlig wannabe Bergensere. No har dei til og med starta sin egen Garage. ha. jævla Wannabe Bergensere seier no bare eg!

:!: sant det. Snart skal de vel forandre på dialektet slik at de ikke lenger høres ut som barn før stemme skiftet i 30års alderen.

Get it? :!:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

sant det. Snart skal de vel forandre på dialektet slik at de ikke lenger høres ut som barn før stemme skiftet i 30års alderen.

Get it?

hahaha. den tok eg. Problemet er vel egentlig at dei har stemmer som barn før stemme skifte så det blir nok ikkje så lett å skfte det du :!:

Lenke til kommentar
Jupp, det gjør jeg.

Hvem er du da?

Jeg er vel en person som kjenner henne..

Kjenner du henne godt da?

Går i klassen hennes, og ser henne av og til her i Salhus.

Ut i fra avartaren din å dømme, er du medlem av det nyoppstartede Åsane SU, ikke sant? Kanskje du er den mye omtalte Roman, eller muligens Ruben? ;)

Jeg var med i Bergen SU, og jeg kjenner Roman godt. Ruben er mitt navn ja, og jeg er med i RU nå. Har jeg møtt deg, eller er jeg bare omtalt?

Lenke til kommentar

Da er jeg meget sikker på hvem du er. Men du husker sikkert ikke meg, jeg var med å grille, og har vært med på ett møte hvor du har vært og. Hadde egentlig planer om å melde meg inn i RU, men har ikke tid til å være et aktivt medlem.

Lenke til kommentar
Da er jeg meget sikker på hvem du er. Men du husker sikkert ikke meg, jeg var med å grille, og har vært med på ett møte hvor du har vært og. Hadde egentlig planer om å melde meg inn i RU, men har ikke tid til å være et aktivt medlem.

Hvem er du da? Han ved totemen? Han vi hacket KGB-dataen med? Har du noen kjennemerker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...