Mushaboom Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bergensere snakker sært. Bergensere snakker Bergensk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Vi mannlige bergensere eg veldig barske og deilige også. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er en del deilige kvinnlige Bergensere også da Litt rart at en østlending kommer og sier at bergensere snakker sært... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Propaganda fra østlendingene? Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Landås her. Går på elektro på Bergen Yrkesskole Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hmm...Har nettopp(tirsdag egentlig) satt opp 18 pc'r på et av datarommene der. Tror det var opp med kjøkkenet, 5. etasje. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Været BØR bli bra idag. Når jeg ser ut vinduet nå, ser det ut som en kald dag i polen. SKJERPINGS bergen! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bergensere snakker Bergensk. Og siden jeg ble veeeeeldig provosert av ananas skal jeg ta litt igjen Ja vi snakker bergensk som igjen er bedre enn det som kommer fra Oslo folk f.eks. Det blir jo bare værre og værre og. Oschlo ass!!! Høres ut som en eldre fyllik som leter etter gebisset sitt spør du meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Bergensere snakker sært. Hmm, minnes en tråd som het noe sånt som "Veldig interne ord du har brukt"... Der var jo du aktiv, Thea. Noe av det du skrev: Sh'aaa mener (= skjønner du hva jeg mener)Bæde (=klikke, bli skikkelig sur) keegstah (=her: deilig pakkis som leker soss. keeg betyr her deilig og stah er forkortelse for staner) kaosgutt (= dritdigg gutt) kae (=pule) mongKis (= kis/gutt som ikke klarer å oppføre seg foran jenter) Vigdissiiiinaaa (=jente uten venner som liker å spre rykter) Ja, det er oss bergensere som snakker sært, gitt... Herlig vær, BTW! Grillings og fest! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Herlig vær, BTW! Grillings og fest! I dag er det grillings, fest og fotball på TV. Deretter går turen rett på kvarteret. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kvarteret spiller fagmusikk, no doubt. shitt Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bodde på Nesstun før, Damsgård/laksevåg nå. tor_erik, du kjenner Ingvild. Både fra skole og sted. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 tor_erik, du kjenner Ingvild. Både fra skole og sted. Jupp, det gjør jeg. Hvem er du da? Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bor på sandsli Etter å ha lest igjennom alle sidene her så har jeg ikke funnet en eneste som bor her Kjedelig bydel altså. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Oslofolk er jo egentlig wannabe Bergensere. No har dei til og med starta sin egen Garage. ha. jævla Wannabe Bergensere seier no bare eg! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) /me skal til bergen om ca 2 uker og de snakker ikke rart eller merkelig, bare anderledes Endret 30. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 /me skal til bergen om ca 2 uker og de snakker ikke rart eller merkelig, bare anderledes har du fått visum??? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 /me skal til bergen om ca 2 uker og de snakker ikke rart eller merkelig, bare anderledes har du fått visum??? jepp, har visum og bergenske kroner Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bor på sandsli Etter å ha lest igjennom alle sidene her så har jeg ikke funnet en eneste som bor her Kjedelig bydel altså. Hmm, mener jeg skrev det. Uansett, Sandsli her óg. Skal gå Sandsli VGS til neste år. Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm, mener jeg skrev det. Uansett, Sandsli her óg. Skal gå Sandsli VGS til neste år. Hvor på sandsli bor du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå