Kiro Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ønsker du forumtreff i Bergen? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Emo>snobb. Mange emoer jeg ikke tåler, men fins greie. Mye værre med gutta fra paradis og fana. Hilsen en som har vært gjenom 3 år med snobbeskole og frp på akademiet og selv bor pay skjold. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 I februar får jeg storfint besøk i form av både besteforeldre, foreldre, onkler, tanter og slektninger. Mormor har lyst til å spandere fin middag på alle. Noen gode forslag til restauranter? Pris opp til 500 per hode. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fagernes Yacht Club? Der tok min farmor med hele familien, i juletider. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Lurer på om det er noen bergensere her med god kjennskap til turområder. Planlegger å ta meg 3-4 dagers tur i naturen med telt frem mot våren så trenger å vite om litt forskjellige alternativer. Kravene er at det er tilgang til området med buss/tog helst ikke mer enn 2 timer fra Bergen sentrum. Gjerne oppmerket løype type DNT eller noe slikt. Men vil også at det skal være øde, altså ikke slik det er på "vidden" hvor man praktisk talt går i kø. Fiskevann er godt mottatt og det kan gjerne være passe fysisk krevende (5-6 timer gange med tung sekk hver dag) Så noen som har forlag til ruter evnt. områder det er verdt å titte nærmere på. Og hvilke kartblad jeg burde anskaffe meg? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Noen som har forslag til skoler i bergensområdet for en som har lyst til å gå studiespesialiserende realfag? Vil gjerne gå et annet sted enn i Arna nå som jeg har sjansen. Forresten. Hva tenker dere når jeg sier "Arna"? Endret 4. februar 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Langt faen i vold" er det første som slår meg inn. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Arna = Langt vekke. Seriøst... Det er veldig langt vekke. Har bare vært der et par ganger, men føler meg alltid som om jeg er på andre siden av landet når jeg er der. Også er det alltid mørkt der. Tror aldri jeg har sett dagslys i Arna. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror det pleier å være snø på Arna når det er sol og varmt i Bergen .. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det er Arna, ikke Kirkenes. Er ikke mindre dagslys enn i Bergen by. Det morsomme er at alle sier det er så langt vekk, men i reisetid er Arna nærmere sentrum enn Landås. Edit: Men et gudsforlatt sted, det er det. Endret 4. februar 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, men det går ikke tog til Landås. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Landås er bøgda, det også. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Akkuratt nå bor jeg veldig, VELDIG langt vekke. Men jeg kommer fra Skuteviken/Rothaugs-området (Bergenhus). Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aha. Det forklarer vel for så vidt saken. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tertnes Midlertidig bosted: Bardufoss Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Forumtreff, for de som ikke har fått det med seg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1063328 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gikk på Skole i Arna i fjord. Nærmere sagt Garnes. Er ikke ofte sola skinner på den siden av fjeller. Men faan så fint det er der når sola først skinner^-^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 På gymnaset? Hva synes du om skolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå