Lolliken Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bergenser her, men stuck i Stavanger pga. skole. Fortsatt velkommen ? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bare vi ikke får stavangerlus så. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva med oss som ikke snakker bergensk da? Får vi også komme? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg trenger litt kryssfiner. Vet dere hvor jeg kan få tak i noe slikt i sentrum? Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 BA har tatt opp Emo-saken Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ewwwwwwwwwwwwww, Emos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Vi er ikke emo!" og så putter de seg selv inn i egne båser. Det hadde vært søtt om det ikke var så avskyelig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg syns det er søtt uansett, jeg. – For det første, så er vi ikke emoer, åpner Even Svaneberg (16). – Hva er vi da? spør en av jentene i gruppen. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Bor i Åsane, men tjenestegjør på Bardufoss for tiden. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hva er det egentlig å gjøre i sentrum for 17 åringer på dagtid/kveld? Noen tips? edit, leif Endret 29. november 2008 av Sir Tojo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Å henge ved den blå steinen er jo en slager. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 prøvd det, prøvd galleriet, alle etasjene, sexibition, bystationen og bryggen. Men det å henger er ikke så spesielt utfordrende. Ingen plasser man kan være inne? ikke 1880. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Bor i Bergen, er født i Bergen, og er oppvokst i Bergen. Heier på Brann, med andre ord. Sier eg, meg og deg. Hm, 1880 er jo et fint sted å henge, men der vil du ikke være, sier du. Da kan jeg anbefale kinoen. Trenger jo ikke å gå på kino for å henge på MB eller i KP. Ikke at det er så fantastisk å sitte der, men men. På Platekompaniet er det også gøy. Alltid masse filmer man kan tråle seg igjennom, og finne noe nytt man kan legge til i DVD- eller platesamlingen. Endret 30. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har jo det stedet mellom 1880 og fløyen, en hang out for kids. Flyter over av pakkiser og pudderhekser, hvis det er det du ser etter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som vet ka klokken gratiss toget går fra bergen til voss på lørdag? Tenkte å dra på julehandel med damen der på lørdan. Lenke til kommentar
Skrapelodd Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Født og døpt i Bergen, så håpar på å kunne kalle meg Bergenser! Ny på forumet Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 BA har tatt opp Emo-saken Skrevet av en kompis av meg. Artige greier. Noen som så Stefan/Dorian sin kødde-rant mot emo-hatere i Summetonen forresten? =D Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Født, oppvokst og fremdeles boende i Bergen her. Leste om "emo"-saken, har jo litt delte meninger. Synes disse ungdommene bør respekteres, enig i at et etter hvert har blitt en mote å være "emo" enn at det er et fåtall enkeltindivider som er det, pga de er ekskludert/depressiv etc. eller rett og slett bare liker den måten å kle seg/slik musikk. Synes det er mye fordommer ute og går om såkalte emoer, og de er nok ikke så forferdelige som folk tror. Jeg synes Bergen burde vært stolte over at de vil være på den blå steinen. Om det var sånne fløtegutter med 2dl voks i håret, dyreste klærne og sleik- som hang der, da hadde nok ingen sagt noe. (ja dette var en fordom, hvordan føles det?) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Født og døpt i Bergen, så håpar på å kunne kalle meg Bergenser! Ny på forumet Velkommen til forumet! Alltid hyggelige med nye folk. Kan spesielt anbefale "Den nye forumkafeen" (aka DNFK) hvis du er ute etter å prate om generelle ting. Lenke til kommentar
Skrapelodd Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Født og døpt i Bergen, så håpar på å kunne kalle meg Bergenser! Ny på forumet Velkommen til forumet! Alltid hyggelige med nye folk. Kan spesielt anbefale "Den nye forumkafeen" (aka DNFK) hvis du er ute etter å prate om generelle ting. Tusen takk Skal prøve meg fram litt! Større forum det her, enn det forrige eg var med i/er med i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå