Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bor i Bergen, er født i Bergen, og er oppvokst i Bergen. Heier på Brann, med andre ord. Sier eg, meg og deg.

Hm, 1880 er jo et fint sted å henge, men der vil du ikke være, sier du. Da kan jeg anbefale kinoen. Trenger jo ikke å gå på kino for å henge på MB eller i KP. Ikke at det er så fantastisk å sitte der, men men. På Platekompaniet er det også gøy. Alltid masse filmer man kan tråle seg igjennom, og finne noe nytt man kan legge til i DVD- eller platesamlingen.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Født, oppvokst og fremdeles boende i Bergen her.

Leste om "emo"-saken, har jo litt delte meninger. Synes disse ungdommene bør respekteres, enig i at et etter hvert har blitt en mote å være "emo" enn at det er et fåtall enkeltindivider som er det, pga de er ekskludert/depressiv etc. eller rett og slett bare liker den måten å kle seg/slik musikk.

Synes det er mye fordommer ute og går om såkalte emoer, og de er nok ikke så forferdelige som folk tror. Jeg synes Bergen burde vært stolte over at de vil være på den blå steinen. Om det var sånne fløtegutter med 2dl voks i håret, dyreste klærne og sleik- som hang der, da hadde nok ingen sagt noe. (ja dette var en fordom, hvordan føles det?)

Lenke til kommentar
Født og døpt i Bergen, så håpar på å kunne kalle meg Bergenser!

Ny på forumet :)

Velkommen til forumet! Alltid hyggelige med nye folk. Kan spesielt anbefale "Den nye forumkafeen" (aka DNFK) hvis du er ute etter å prate om generelle ting.

Tusen takk :)

Skal prøve meg fram litt!

Større forum det her, enn det forrige eg var med i/er med i. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...