Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Ehh.. man kjenner folk som allerede er portør, eller har vært, og så hjelper det å ha kontakter.. Som kjentfolk på personalavdelingen f.eks. :yes:

Men desverre, vet at de ikke trenger folk der nå.. Og søknadsfristen for sommerjobb gikk ut for en del måneder siden... But hey.. du kan alltids søke neste år.. :p

Dings

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor i alle dager har du ikke ungdomskort da?

Kort og godt fordi at det koster masse penger på en gang for ungdomskort. Sjelden jeg går rundt med 1600 kr. på meg. ;)

Ellers hadde det vært fint med en sommerjobb, sitter jo bare på rævva her like vel.

Lenke til kommentar
Det meste er vel bedre enn ingenting...

Tja... Jeg har selv vært på brannskadeavdelingen og sett en tolv år gammel gutt uten hud på magen og brystet. Har gått gjennom likhus og gjennom dyrestaller (ja, de finnes), så jeg vet ikke om det meste der oppe er bedre enn ingenting.

Men å trille tomme senger er nok ikke så gale, men det blir nok litt lite utfordrende og litt kjedsommelig i lengden. Alt uten utfordring blir kjedelig i lengden...

Lenke til kommentar

Tja.. regner med å få truckelappen snart da.. Men det er kanskje ikke verdens mest spennende jobb, det skal jeg ærlig medgi, men det er bere enn å sitte hjemme og kope :yes: Treffer mange kule folk også og hører mye snodig..

Pleier: Du må løfte beina dine "Olsen"

"Olsen": Å, nei du.. Dette er ikke mine bein.. Disse er litt mine, men mest staten sine.. Hadde det vært mine hadde jeg ikke vært her.. :laugh:

Menneh.. hva gjorde du på likhuset da Toolshed? Du har vel ikke lov å tusle rudt der vel? Skjønt, hvis du vil ha en tur til kan jeg sikkert låse deg inn... :thumbup: (eller, kanksje ikke.. Det er ikke noe særlig å se der uansett...)

Men folkene som jobber på rettsmedisinsk er jo de hyggeligste folkene på hele sykehuset.

Lenke til kommentar
Menneh.. hva gjorde du på likhuset da Toolshed? Du har vel ikke lov å tusle rudt der vel? Skjønt, hvis du vil ha en tur til kan jeg sikkert låse deg inn... :thumbup: (eller, kanksje ikke.. Det er ikke noe særlig å se der uansett...)

Hvem tror du har koblet opp og fikset alle telefonene der de siste årene? Og levert, koblet opp og installert alle PC-ene? :p

Lenke til kommentar
Hvad fan... 1600,-? Sist jeg sjekket kostet et ungdomskort 380,- i måneden...

Vi har spesialavtale på skolen med 5 mnd. for 1600 kr. Men hvis du sier at det koster 250,- i måneden, så er jo det grov svindel! :mad:

Dette skal Marit Berntsen få kjørt seg på!

Lenke til kommentar
Vi har spesialavtale på skolen med 5 mnd. for 1600 kr. Men hvis du sier at det koster 250,- i måneden, så er jo det grov svindel! :mad:

Dette skal Marit Berntsen få kjørt seg på!

Det koster 380kr måneden, ikke 250kr... er et par år siden det kostet 250kr heh

:hmm:

380 kr. ganger 5 mnd. er 1900 kr. Da er det vel greit allikavel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...