Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Årsstudie i pedagogikk ved NLA. Planen var egentlig å jobbe, men restetorget "reddet" meg. Aner ikke hva jeg går til.

Bergen er en bra studieby. Når det er sagt kan årsstudier være bra å ha. Ser bra ut på CV-en og viser at du kan om mer ann bare det du har tenkt til å jobbe med. Hvor ligger egentlig NLA?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva faen er egentlig greien med alle emokidsa som henger ved den fine blå steinen for tiden? Er jo klin umulig å bruke som møteplass for tiden. Klassen min avtalte å møtes der i 6-tiden om kvelden for en ukes tid siden, og ble overfalt av chips-spyttende drittunger som hoiet og herjet. Emoer skal jo være triste og leie, hengende på et kjipt sted, ikke blide og fornøyde midt i byen :wee:

Lenke til kommentar

Flere som har lagt merke til utviklingen. Det er ikke godt å si hva som går av dem, men jeg tipper det er sånn at hvis en innadvendt emo plutselig finner ut at det faktisk går an å være et sted, går det ikke lenge før resten av flokken følger etter. Og siden emoer trives best med å titte på sin egen og til nød sin nestes navle, vil det gå en stund før de oppdager alle de andre stedene Bergen består av.

Jeg observerte her om dagen at hvis det er nok folk der før emoene kommer, blir de frika ut og posisjonerer seg borte på hjørnet til Sundt. Så kaster de lengselsfulle og fordømmende blikk på henholdsvis stenen og de urettmessige okkupantene.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

En venninne fortalte nettopp at de visstnok har holdt til bak busstasjonen, der med polet. Noen som kan bekrefte dette? Det var i så fall en langt mer fornuftig løsning, sånn siden jeg aldri har lagt merke til de der. Tror vi må begynne å sette opp skilt og sånn. Samt drive med litt lobbyvirksomhet her og der for å få tillatelse til å kaste stein.

Lenke til kommentar
En venninne fortalte nettopp at de visstnok har holdt til bak busstasjonen, der med polet. Noen som kan bekrefte dette? Det var i så fall en langt mer fornuftig løsning, sånn siden jeg aldri har lagt merke til de der. Tror vi må begynne å sette opp skilt og sånn. Samt drive med litt lobbyvirksomhet her og der for å få tillatelse til å kaste stein.

Joda, de står utenfor polet, ''k9z10hi, kjøpe vin til mg lissom?'' *bambiøyne* Dumme barn, de har ikke vett til å spørre folk over atten engang. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...