ersa Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som vet hvor gammel Zachariasbryggen er? Den er fra 1980-tallet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Melder meg inn i tråden igjen. Bergenser her Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg flytter til Bergen om seks dager. Gleder meg til studentlivet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hva/hvor skal du studere? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Årsstudie i pedagogikk ved NLA. Planen var egentlig å jobbe, men restetorget "reddet" meg. Aner ikke hva jeg går til. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er fra bergen, bor på sotra Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Årsstudie i pedagogikk ved NLA. Planen var egentlig å jobbe, men restetorget "reddet" meg. Aner ikke hva jeg går til. Bergen er en bra studieby. Når det er sagt kan årsstudier være bra å ha. Ser bra ut på CV-en og viser at du kan om mer ann bare det du har tenkt til å jobbe med. Hvor ligger egentlig NLA? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Den har skumpet ut av mine innlegg, jo. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvor ligger egentlig NLA? Sandviken. Det tok vel rundt 20 minutter å gå ned til bryggen og området forbi det. Begynner endelig å bli litt kjent. Studiet virker forresten mer interessant enn jeg trodde, så det blir vel et greit år. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 *Mine innlegg* Det går for fullt mot vinter igjen, ser det ut som. Et pent lag snø som har lagt seg på byfjellene i natt. Kulden har jaggu satt hardt inn og. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det har du visst rett i. Shayt, har ikke lagt merke til hvor kaldt det har blitt i det siste. Nåja. Blir en stund til det snør ordentlig her. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva faen er egentlig greien med alle emokidsa som henger ved den fine blå steinen for tiden? Er jo klin umulig å bruke som møteplass for tiden. Klassen min avtalte å møtes der i 6-tiden om kvelden for en ukes tid siden, og ble overfalt av chips-spyttende drittunger som hoiet og herjet. Emoer skal jo være triste og leie, hengende på et kjipt sted, ikke blide og fornøyde midt i byen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Flere som har lagt merke til utviklingen. Det er ikke godt å si hva som går av dem, men jeg tipper det er sånn at hvis en innadvendt emo plutselig finner ut at det faktisk går an å være et sted, går det ikke lenge før resten av flokken følger etter. Og siden emoer trives best med å titte på sin egen og til nød sin nestes navle, vil det gå en stund før de oppdager alle de andre stedene Bergen består av. Jeg observerte her om dagen at hvis det er nok folk der før emoene kommer, blir de frika ut og posisjonerer seg borte på hjørnet til Sundt. Så kaster de lengselsfulle og fordømmende blikk på henholdsvis stenen og de urettmessige okkupantene. Endret 5. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Man burde arrangere en skiftordning med noen mennesker slik at det alltid var 8-10 personer der for å holde dem unna. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 En venninne fortalte nettopp at de visstnok har holdt til bak busstasjonen, der med polet. Noen som kan bekrefte dette? Det var i så fall en langt mer fornuftig løsning, sånn siden jeg aldri har lagt merke til de der. Tror vi må begynne å sette opp skilt og sånn. Samt drive med litt lobbyvirksomhet her og der for å få tillatelse til å kaste stein. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 De brukte steinen inne på bystasjonen, så bak bystasjonen, så benkene, og nå er det vel den blå steinen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det kan umulig ha vært godt blod mellom emoene og narkis-aspirantene på Bystasjonen. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 En venninne fortalte nettopp at de visstnok har holdt til bak busstasjonen, der med polet. Noen som kan bekrefte dette? Det var i så fall en langt mer fornuftig løsning, sånn siden jeg aldri har lagt merke til de der. Tror vi må begynne å sette opp skilt og sånn. Samt drive med litt lobbyvirksomhet her og der for å få tillatelse til å kaste stein. Joda, de står utenfor polet, ''k9z10hi, kjøpe vin til mg lissom?'' *bambiøyne* Dumme barn, de har ikke vett til å spørre folk over atten engang. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er da du sier du skal gjøre det, tar i mot pengene, stikker inn, kommer ut igjen og sier at de ansatte skjønte det og konfiskerte pengene Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bergenser, emigrerte i 2006 til bondelandet (Askøy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå