Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvordan ligger det an med parkeringsplasser rundt Bjørgvin vgs? Jeg flytter hjem om 20 dager, og hadde vært en smule kjekt å få vite det siden jeg skal gå der neste år. Det er jo i strandgaten så regner med det ikke er noe særlig.. Og et p-kort i klostergarasjen til 1500 pr måned frister ikke. Da tar jeg heller ungdomskort og henter bilen hjemme etter skolen. Men hadde vært praktisk, i og med at jeg muligens får deltidsjobb på flesland..

Lenke til kommentar
Hvordan ligger det an med parkeringsplasser rundt Bjørgvin vgs? Jeg flytter hjem om 20 dager, og hadde vært en smule kjekt å få vite det siden jeg skal gå der neste år. Det er jo i strandgaten så regner med det ikke er noe særlig.. Og et p-kort i klostergarasjen til 1500 pr måned frister ikke. Da tar jeg heller ungdomskort og henter bilen hjemme etter skolen. Men hadde vært praktisk, i og med at jeg muligens får deltidsjobb på flesland..

Tja, er alltid noen ledige plasser når jeg går til skolen om morningen (Bjørgvin faktisk :p) Men husker ikke prisen, kan ta en titt i morgen hvis jeg husker det...

Edit: Bor selv på Skansen sånn forresten, rett ved siden av gamle brannstasjonen :)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Det blir nok dyrt uansett. Det blir mest sannsynlig ungdomskort på meg, og ta bussen hjem og hente bilen. Veldig veldig upraktisk, men så var det mitt valg å søke på bjørgvin. Har et inntrykk av at det er folk fra hele byen på Bjørgvin siden dette er en skole midt i sentrum. Alt fra Fana til Åsane til Dalen. Stemmer det? Flytter selv hjem igjen til Dalen.

Du bor på Skansen ja? Kort vei hjem når du har vært på byen, jaffal. haha.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg bor i Fana, midt mellom Nesttun og Lagunen^^ Skal begynne på Danielsen vgs i sentrum nå etter ferien, det blir bra det. 20 min med buss ca ;)

Er det mulig for moderator f.eks. å se hvor mange forskjellige brukere som har skrevet i tråden? Ville vært morsomt å vite hvor mange bergensere som faktisk er her på forumet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...