akarno Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hmm, mamma ble nettop scammet av sånn "scandic hjelpen" bøssebærere her på Skjold. Jeg syntes det hørtes litt lugubert ut, googlet .. og vips: http://www.nordlys.no/nyheter/article3516619.ece Endret 19. mai 2008 av akarno Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som vet om det foregår noe speed dating i Bergensområdet? Hadde vært råtidig. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg bor HEEELT på toppen av flaktveit atm. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan ligger det an med parkeringsplasser rundt Bjørgvin vgs? Jeg flytter hjem om 20 dager, og hadde vært en smule kjekt å få vite det siden jeg skal gå der neste år. Det er jo i strandgaten så regner med det ikke er noe særlig.. Og et p-kort i klostergarasjen til 1500 pr måned frister ikke. Da tar jeg heller ungdomskort og henter bilen hjemme etter skolen. Men hadde vært praktisk, i og med at jeg muligens får deltidsjobb på flesland.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Forhåpentligvis ikke mange... Jeg er fornærmet. Death will be swift and terrible. Jeg bor HEEELT på toppen av flaktveit atm. En medghettoinnvåner! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hvordan ligger det an med parkeringsplasser rundt Bjørgvin vgs? Jeg flytter hjem om 20 dager, og hadde vært en smule kjekt å få vite det siden jeg skal gå der neste år. Det er jo i strandgaten så regner med det ikke er noe særlig.. Og et p-kort i klostergarasjen til 1500 pr måned frister ikke. Da tar jeg heller ungdomskort og henter bilen hjemme etter skolen. Men hadde vært praktisk, i og med at jeg muligens får deltidsjobb på flesland.. Tja, er alltid noen ledige plasser når jeg går til skolen om morningen (Bjørgvin faktisk ) Men husker ikke prisen, kan ta en titt i morgen hvis jeg husker det... Edit: Bor selv på Skansen sånn forresten, rett ved siden av gamle brannstasjonen Endret 10. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det blir nok dyrt uansett. Det blir mest sannsynlig ungdomskort på meg, og ta bussen hjem og hente bilen. Veldig veldig upraktisk, men så var det mitt valg å søke på bjørgvin. Har et inntrykk av at det er folk fra hele byen på Bjørgvin siden dette er en skole midt i sentrum. Alt fra Fana til Åsane til Dalen. Stemmer det? Flytter selv hjem igjen til Dalen. Du bor på Skansen ja? Kort vei hjem når du har vært på byen, jaffal. haha. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 En medghettoinnvåner! en ATDETVAR? :o haha Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 http://www.ba.no/nyheter/article3598074.ece Nå har visst en eller annen full fyr kommet seg inn i en enebolig på Askøy, men de får han ikke ut. Til og med brannvesenet er kalt inn for å få slutt på situasjonen. Ellers ser boligen ganske tom ut... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Stemmer at det er folk fra over alt rundt byen, er vel totalt fire i min klasse, MAKS, som kan gå hjem, det inkludert meg Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jess... Gleder meg til å komme inn i miljø litt spredt rundt i Bergen. Trenger det når jeg har bodd et par år utenbys og de fleste kompissene mine er i militæret. Orker faen ikke sitte på ræva hjemme og spille tvspill og gjøre lekser. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Påbygg ja. Har det seg slik at alle VG3 elever får egen pc ved starten av neste skoleår? Vurderte nemlig å kjøpe en sånn ultraportabel Acer ala Asus EEE... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Mener å huske at det kun er VG1, forresten hvis du ser en vimsete høy tulling som løper rundt og kommer fra elevrådsstyret så er det undertegnede Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bjørgvin er kos Slitsomme trapper though. Men min erfaring derfra var at det var aldri/meget sjeldent noen ledige p-plasser. Men det er tross alt 1 år siden. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Sjekka etter 30 kroner timen og maks 2 timers parkering, samt jævlig mye var reservert, glad jeg kan gå Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da er det klostergarasjen som er eneste alternativ da. Dette kan bli et koselig år hvis det viser seg at jeg blir avhengig av bil. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som vet hvor gammel Zachariasbryggen er? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg bor i Fana, midt mellom Nesttun og Lagunen^^ Skal begynne på Danielsen vgs i sentrum nå etter ferien, det blir bra det. 20 min med buss ca Er det mulig for moderator f.eks. å se hvor mange forskjellige brukere som har skrevet i tråden? Ville vært morsomt å vite hvor mange bergensere som faktisk er her på forumet! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 348 forskjellige brukere har svart i tråden, men alle er jo ikke bergensere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå