Isbilen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Apropo det der med bybanen, også total avsporing fra det igjen; Noen som vet om de har noen faktiske planer med veiene oppover mot laksevåg, eller om de bare fikser noen meter med fortau på random steder? Det er sånn vi gjør det her i landet. If you don't like it, you can git out! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 *Lufte ideen om forumtreff* Noen uker siden vi greide å kjøre hele planen om forumtreff i vasken (plutselig var det ingen som kunne). Håper å kunne få til noe en gang i framtiden. Spesielt etter at jeg har fått lønn. ^^ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 *Lufte ideen om forumtreff*Noen uker siden vi greide å kjøre hele planen om forumtreff i vasken (plutselig var det ingen som kunne). Håper å kunne få til noe en gang i framtiden. Spesielt etter at jeg har fått lønn. ^^ SNORRE SPANDERER HEINEKEN PÅ HELE GJENGEN! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Haha, er lov å drømme. ;-) Hadde jeg blitt temmelig blakk tenker jeg. Er ikke akkurat noen rikmannssønn. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen som skal på mood den 25? Hollywood night. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er det ikke på tide med et nytt Bergensertreff? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Noen som har lyst å lage en slik tråd da? Redigert: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=928483 Endret 23. mars 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg vil ha sol og grønne skoger! Men neeeeida.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Er det noen som savner en svart, halvvoksen katt? Tosken er søt og kosete, fulgte etter hjem fra byen i går og sitter her enda (Fjellsiden). Litt antydninger til hvitt på magen, ellers ensfarget. Endret 20. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er det noen som savner en svart, halvvoksen katt? Tosken er søt og kosete, fulgte etter hjem fra byen i går og sitter her enda (Fjellsiden). Litt antydninger til hvitt på magen, ellers ensfarget. Rufus! Neida... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg synes tittelen på denne tråden er så artig. Bergensere på forumet Er vi mange ? Akkurat som et motivator bilde Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen andre som vil komme på HW-treffet i Bergen? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=928483 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bergensere på forumetEr vi mange ? Forhåpentligvis ikke mange... Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg flytter hjem til Bergen om en og en halv måned... Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har faktisk aldri vært på byen i bergen, men folk sier det er litt dårligere enn Stavanger blandt annet hvor jeg bor nå. Men blir kjekt det... Herlig å slippe husleie og sånne tulleting. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 siden dette er tråden for Bergensere så tenkte jeg å informere om at det er Minitreff i byn i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå