Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy søren for noen svar :lol Sinnsykt bra! Soni1 sitter til høyre for meg... :lol Han er rene Alfred Åse versjon 1.9

Visste du at det er planlagt en ny film basert på Alfred Åses liv?

Den skal hete Lommemannen VS Alfred Åse.

Lommemannen er helt. Hvordan han klarer å få folk til å tafse på han gjennom bukselommen er genialt.

"Heisann, kan du hjelpe meg med å få ut nøklene mine? Har for mye å bære til å gjøre det selv."

"Jau, *k9z*". :tease:

Alfred Åse er skummel. Når jeg er hos Soni1 om dagen før treningen så hender det avogtil at vi går til Ågotnes terminal for å ta bussen, og på veien pleier det ALLTID være ulyder; Alfred Åse, tenker jeg. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er det på høy tid å trimme ragget, men jeg er ikke så rik for øyeblikket. Pleier å klippe meg hos Dada (tidligere Kick) i Nygårdsgaten, de er dritflinke, men det svir i lommeboka. Kan noen anbefale meg en god herrefrisør til detaljrike halvlange/halvkorte klipper, som ikke koster 500 kroner?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Han negeren i vaskerelven er flink. har gått hos han siden han startet opp... for 10-15 år siden? Men pass på at du ikke blir klippet av en vikar eller noe der.. for da blir resultatet for jævlig. Bare 130kr uansett så er du misfornøyd har du råd til en klipp til..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...