Kiro Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Wæææ, hvem er Missy9001? Nå ble jeg litt spent her. Edit: Du brukte samme avatar på facebook Så du fant det ut Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fy søren for noen svar :lol Sinnsykt bra! Soni1 sitter til høyre for meg... :lol Han er rene Alfred Åse versjon 1.9 Visste du at det er planlagt en ny film basert på Alfred Åses liv? Den skal hete Lommemannen VS Alfred Åse. Lommemannen er helt. Hvordan han klarer å få folk til å tafse på han gjennom bukselommen er genialt. "Heisann, kan du hjelpe meg med å få ut nøklene mine? Har for mye å bære til å gjøre det selv." "Jau, *k9z*". Alfred Åse er skummel. Når jeg er hos Soni1 om dagen før treningen så hender det avogtil at vi går til Ågotnes terminal for å ta bussen, og på veien pleier det ALLTID være ulyder; Alfred Åse, tenker jeg. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Wæææ, hvem er Missy9001? Nå ble jeg litt spent her. Edit: Du brukte samme avatar på facebook Så du fant det ut Yess Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet hva det koster å få slipt skøytene på Slåtthaug? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 50 kroner tror jeg. Ihvertfall sist jeg var der, noe som er en stund siden selv om jeg har 5 minutter å gå dertil... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fire billetter til Foo Fighters i boks, kasjing! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 50 kroner tror jeg. Ihvertfall sist jeg var der, noe som er en stund siden selv om jeg har 5 minutter å gå dertil... 60 kr for hockeyskøyter. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fire billetter til Foo Fighters i boks, kasjing! Jeg og, eller fikk de på torsdag via BT. Siden da har jeg vært glad. Hvorfor kan ikke 11. juni bare være imorgen..? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) feil tråd :O Endret 29. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Nå er det på høy tid å trimme ragget, men jeg er ikke så rik for øyeblikket. Pleier å klippe meg hos Dada (tidligere Kick) i Nygårdsgaten, de er dritflinke, men det svir i lommeboka. Kan noen anbefale meg en god herrefrisør til detaljrike halvlange/halvkorte klipper, som ikke koster 500 kroner? Endret 7. februar 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
magicus Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Han negeren i vaskerelven er flink. har gått hos han siden han startet opp... for 10-15 år siden? Men pass på at du ikke blir klippet av en vikar eller noe der.. for da blir resultatet for jævlig. Bare 130kr uansett så er du misfornøyd har du råd til en klipp til.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå er det bare til å spenne på seg skiene når du skal ut og gå! Fyfaen så kult! Så utrolig digg å være ute nå! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Faan, hater snøen. Er bare kaldt Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jævlig glad for at jeg droppet bilen og heller satt på med en kompis i hans Land Rover Defender. Kjørte forbi alt og alle! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Æsj. Nå har det skiftet om til den vanlige våte nedbøren. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 HELVETES SNØSTORM! Er kald og jævlig her jeg sitter nå, og himmelen ute er grå som faen. Like før det høljer ned nå, tenker jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Helvete, var heldig og kom hjem igjen for det begynte a sno sa jaevlig. Sa tok vi bussen til Asane, og tilbake tok det 45min. uff. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 "Trøst" dere med at det begynner å regne i løpet av kvelden og så fryser det på i natt. Skøyter til skolen, anyone? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er ikke det herlig! Bare sitter og venter på frosten nå -.- Ja, og forresten, bussen hjem i dag tok 2 timer. Koselig. Sentrum -> Skjold skole (rett før lagunen) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Å saatan. Jeg tar bussen til vanlig tid i morgen, jeg står ikke opp klokken 5 for å nå internasjonal engelsk. På listen over "ting som bare ikke er verdt det" står internasjonal engelsk HØYT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå