Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan bekrefte at det går på Spaceworld på Bystasjonen :) Gjorde det rett før jul.

Jeg kan avkrefte dette. Karen bak kassen sa at dette var noe de gjorde før, men hadde sluttet med det. (Uten kvittering.)

Lurvefranzen: Askøy her.

Jeg vet, men de har tydeligvis begynt med dette igjen.

Lenke til kommentar
Nå? Jeg hørte ikke en shait. Og var nettopp ute og kjørte, ikke et pip da heller. Fikk derimot med meg den fæle ulingen i dag morges, holdt jo på i en evighet. Hunden holdt på å bli gal :p.

Ulingen til hunden eller bombealarmen fra en byggeplass? Uansett, alltid gøy med bombealarm, men hørte ikke noen eksplosjon dessverre. Ikke kjente jeg den heller. :\

Hvordan er stemningen for forumtreff utover viteren/våren?

Lenke til kommentar

Da mekker jeg tråd en av de nærmeste dagene. Hadde det ikke vært for at internettet mitt er pokker så ustabilt for tiden skulle jeg gjort det nå. Siste pappa hørte fra NextGentel før han dro utenlands, var at sentralen vi er koblet til, har overopphetingsproblemer. Burde vært fikset nå. Men har hatt problemer i store deler av idag. :\

Lenke til kommentar
Da mekker jeg tråd en av de nærmeste dagene. Hadde det ikke vært for at internettet mitt er pokker så ustabilt for tiden skulle jeg gjort det nå. Siste pappa hørte fra NextGentel før han dro utenlands, var at sentralen vi er koblet til, har overopphetingsproblemer. Burde vært fikset nå. Men har hatt problemer i store deler av idag. :\

Tror nok ikke at det bare er sentralen, er fantastisk ustabilt her også. Bor i Åsane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...