Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det slik at de også tar penger for det? 50,-? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det medfører riktighet. 50 kr. for å få levert ut et par som har blitt reparert, istedenfor å vente til dine egne kommer tilbake fra statene. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Statene? Jeg har levert inn et par ganger uten å betale, og da får jeg nytt i postkassa etter MAX to dager. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Virkelig? :o Har alltid måttet vente opptil flere uker. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg leverer alltid inn på bystasjonen, og da er det der med en gang Bor selv på danmarksplass. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen her som vet hvor lenge kaigaten skal vere stengt? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet hvor bussene fra Askøy stopper nå som denne bybanen er under produksjon? Før stoppet de utenfor hotell Norge. Noen fra Askøy her forresten? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan bekrefte at det går på Spaceworld på Bystasjonen Gjorde det rett før jul. Jeg kan avkrefte dette. Karen bak kassen sa at dette var noe de gjorde før, men hadde sluttet med det. (Uten kvittering.) Lurvefranzen: Askøy her. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan bekrefte at det går på Spaceworld på Bystasjonen Gjorde det rett før jul. Jeg kan avkrefte dette. Karen bak kassen sa at dette var noe de gjorde før, men hadde sluttet med det. (Uten kvittering.) Lurvefranzen: Askøy her. Jeg vet, men de har tydeligvis begynt med dette igjen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Begynt med hva? Å kreve kvittering? Jeg var der i dag iallfall. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Billy Bob, var det du som bodde ved siden av Hokkus Pokkus mannen på Haugland? Øvre Kleppe her, nærmt Kleppestø. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aldri hørt om. I nærheten av Listerholene? Hellane som det lynte nå. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå? Jeg hørte ikke en shait. Og var nettopp ute og kjørte, ikke et pip da heller. Fikk derimot med meg den fæle ulingen i dag morges, holdt jo på i en evighet. Hunden holdt på å bli gal . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå? Jeg hørte ikke en shait. Og var nettopp ute og kjørte, ikke et pip da heller. Fikk derimot med meg den fæle ulingen i dag morges, holdt jo på i en evighet. Hunden holdt på å bli gal . Ulingen til hunden eller bombealarmen fra en byggeplass? Uansett, alltid gøy med bombealarm, men hørte ikke noen eksplosjon dessverre. Ikke kjente jeg den heller. :\ Hvordan er stemningen for forumtreff utover viteren/våren? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var nok sprengningsalarmen jeg tenkte på. Dårlig med smell da, det er jo faktisk den gøye delen. Men forumtreff er man positiv til! Har ikke vært med på de (?) tidligere, så kunne vært artig. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spennende av testen av flyalarmen. Jeg er positiv til et forumtreff. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 flaks at jeg sa at denne traden hadde dutte ut av mine innlegg. jeg er ogsa for treff! mekk trad Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da mekker jeg tråd en av de nærmeste dagene. Hadde det ikke vært for at internettet mitt er pokker så ustabilt for tiden skulle jeg gjort det nå. Siste pappa hørte fra NextGentel før han dro utenlands, var at sentralen vi er koblet til, har overopphetingsproblemer. Burde vært fikset nå. Men har hatt problemer i store deler av idag. :\ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tråden er allerede mekket. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892468 Endret 9. januar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da mekker jeg tråd en av de nærmeste dagene. Hadde det ikke vært for at internettet mitt er pokker så ustabilt for tiden skulle jeg gjort det nå. Siste pappa hørte fra NextGentel før han dro utenlands, var at sentralen vi er koblet til, har overopphetingsproblemer. Burde vært fikset nå. Men har hatt problemer i store deler av idag. :\ Tror nok ikke at det bare er sentralen, er fantastisk ustabilt her også. Bor i Åsane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå