Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har skikkelig lyst, men spørs hvordan det blir med økonomien siden jeg skal på The Cure den 11.

Er da ikke så dyrt :p

Siden det ikke er så dyrt kan jo du spandere billetten da, kjære :love:

DU ER SÅ JÆVLA DYR, REBECCA

Dyr eller dyrisk? Var nemlig dyrisk du sa i går natt :(

Lenke til kommentar
Da var stormen på vei og Osterøybrua stengt. Hva har vi i vente?

Jeg gikk hjem (opp et fjell) i bare t-skjorte og genser igår kveld jeg. Lue går jeg heller aldri med... Merket at det blåste en del, men var vel ikke storm? Eller er det bare jeg som er en kald jævel som dermed ikke reagerer på kulde? Vet at det var minusgrader før på dagen, men var noe mildere på kvelden?

Lenke til kommentar
Skal man stoppe helt opp og vente i uvisshet når det kommer opp 'Utrykning' på skiltene i krysset ved busstasjonen?

Aldri opplevd dette selv, men regner da med det. Ellers risikerer man å få fronten på en ambulanse inn i siden på bilen. Hadde ikke vært spesielt hyggelig, verken for en selv eller amblansen og paienten inni. Jeg tror kanskje man skal stå og vente i uvisshet, om mulig til man har sett eller hørt at politibilen/brannbilen/ambulansen har kjørt forbi.

Lenke til kommentar
Er det ikke stort sett brannbiler som kommer ut derfra da?

Alle bilene rundt meg kjørte rimelig upåvirket videre, men jeg bremset kraftig ned og så meg forvirret rundt. Hadde ikke forestilt meg at skiltene kunne vise sånne ting.

Er vel stort sett brannbiler der pga den nye brannstasjonen og slikt ja. Tenkte jeg jo ikke på. Vel, du får ta det på gefühlen da! Om bilene bak deg begynner å ute får du kjøre forsiktig ut. ; )

Lenke til kommentar
Er det ikke stort sett brannbiler som kommer ut derfra da?

Alle bilene rundt meg kjørte rimelig upåvirket videre, men jeg bremset kraftig ned og så meg forvirret rundt. Hadde ikke forestilt meg at skiltene kunne vise sånne ting.

Er vel stort sett brannbiler der pga den nye brannstasjonen og slikt ja. Tenkte jeg jo ikke på. Vel, du får ta det på gefühlen da! Om bilene bak deg begynner å ute får du kjøre forsiktig ut. ; )

Om de bak begynner å tute så kaster du opp langefingeren. Fungerer ypperlig som ventil for sinnet.

Lenke til kommentar
Skal man stoppe helt opp og vente i uvisshet når det kommer opp 'Utrykning' på skiltene i krysset ved busstasjonen?

Hihi, det er bl.a jeg som har koblet de skiltene. Slik jeg forsto det når vi koblet de, skal de to første skiltene (når du kommer fra Nygårstunnelen eller fra Åsane) informere at her er det ugler i mosen. Når du kommer fram til "galgen" med skiltene og lysene, skal du stoppe om det er rødt lys. Brannbilene kommer parallelt langs veien ut fra stasjonen, så en skal kunne se de.

loathsome: Jeg skal. :)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor i Bergen en kan få byttet Koss Porta Pro-høretelefoner uten å vise kvittering?

BMH gjorde dette før mot 50,-, men vet ikke om de gjør det nå lenger.

Sist jeg byttet mine, var på Spaceworld på Bystasjonen. Er en stund siden, men antar det fortsått går ann. Hvis ikke kan du jo alltids høre med Playcom rett bortenfor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...