Frysning Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet om noen steder jeg kan ta solarium i Bergensområdet? Det er jo den på danmarksplass, eller borte ved kiwien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 SiB sentrene sentrum har også solarier både på Vektertorget og på SiB sentrum. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det har S.A.T.S også, veldig billig og ta sol der også. (Må være sats medlem) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis man ikke er medlem på sats vil jeg tro det blir ganske dyr soling pr minutt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kan noen tipse meg om bolig. Bor nå på Sandsli men vil flytte nærmere byn. Må sannsynligvis skaffe bil, så jeg trenger dermed parkering tilknyttet boligen. Hvor bør jeg legge meg prismessig? Hva er billig, hva er dyrt? Privat vs SIB? Student i nød her, setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vet om ledige hybler i sentrum, men ikke noe videre om pris og sånn. Kan plukke med meg litt info på vei hjem fra skolen i dag og sende deg en pm. Minn meg på det. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Flott, tusen takk. Jeg er hovedsakelig på utkikk etter noe sentrumsnært, ikke nødvendigvis midt i byn. Delvis fordi det gjør alt så mye dyrere (m2-pris, andre fasiliteter etc), men spesielt pga parkering. Parkering i byn er svindyrt. Men får jeg tak i noe bra til en fornuftig pris i sentrum, så tar jeg det selvfølgelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha, jeg glemte det selvsagt, men i morgen skal jeg forbi dit i morgen, skal skrive det på armen min så jeg husker det denne gangen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha, jeg glemte det selvsagt, men i morgen skal jeg forbi dit i morgen, skal skrive det på armen min så jeg husker det denne gangen Bare jeg som straks tenkte på filmen Memento? ^^ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Minde er vel rimelig om man vil bo sentrumsnært, uten å bo i sentrum. Der har man nesten alltid parkering også. I sentrum har du soneparkering du kan betale rundt 120kr mnd for å stå på gateplan. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei!.. Skal på super G i åsaneparken en av de kommende dagene!.. Hvilke busser kan jeg ta for å komme opp der? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hei!.. Skal på super G i åsaneparken en av de kommende dagene!.. Hvilke busser kan jeg ta for å komme opp der? Hvor skal du ta bussen fra? Om du tar bussen fra sentrum er vel 50-bussen utover mot Åsane et godt valg? Husker ikke hvilke busser som går utover der i farten. Edit: Noen bergensere som føler for forumtreff igjen etterhvert da? Etter julen en gang kanskje? Endret 16. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Du kan ta 280, 285 og 300 (pass på at det ikke er ekspress). Alle disser går til Super-G. Du kan også ta 80, 90, 50, 200 for å komme til Åsane terminal. Hvor kommer du fra? Endret 16. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Regner med å ta buseen fra Bystasjonen i 2 tiden.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ok, da kan du ta 280 og 285, de går 14:10 og 14:15 fra bystasjonen. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ok, da kan du ta 280 og 285, de går 14:10 og 14:15 fra bystasjonen. Tusen takk for raskt svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bare hyggelig, tror du må gå av med åsane vidergående skole/kyrkjekrinsen skole. Du ser ikke Super-G fra veien. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 [Edit: Noen bergensere som føler for forumtreff igjen etterhvert da? Etter julen en gang kanskje? Det hadde sikkert vert kjekt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er med Satser på å ikke være på vei til Oslo denne gangen og Lenke til kommentar
Pop Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Flott, tusen takk. Jeg er hovedsakelig på utkikk etter noe sentrumsnært, ikke nødvendigvis midt i byn. Delvis fordi det gjør alt så mye dyrere (m2-pris, andre fasiliteter etc), men spesielt pga parkering. Parkering i byn er svindyrt. Men får jeg tak i noe bra til en fornuftig pris i sentrum, så tar jeg det selvfølgelig. Snakk med SiB boligavdeling om du er student ja. Omtrent samme priser som privat, men med ordnede forhold og slikt rundt. Hushaiene i byn bør du være skeptisk til. Så utrolig mange sleipinger at det er kvalmt. Jeg var student i 6 år... har litt erfaring med boligleie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå