Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Kan noen tipse meg om bolig. Bor nå på Sandsli men vil flytte nærmere byn. Må sannsynligvis skaffe bil, så jeg trenger dermed parkering tilknyttet boligen. Hvor bør jeg legge meg prismessig? Hva er billig, hva er dyrt? Privat vs SIB? Student i nød her, setter pris på hjelp.

Lenke til kommentar

Flott, tusen takk. Jeg er hovedsakelig på utkikk etter noe sentrumsnært, ikke nødvendigvis midt i byn. Delvis fordi det gjør alt så mye dyrere (m2-pris, andre fasiliteter etc), men spesielt pga parkering. Parkering i byn er svindyrt. Men får jeg tak i noe bra til en fornuftig pris i sentrum, så tar jeg det selvfølgelig. :p

Lenke til kommentar
Hei!.. Skal på super G i åsaneparken en av de kommende dagene!..

Hvilke busser kan jeg ta for å komme opp der?

Hvor skal du ta bussen fra? Om du tar bussen fra sentrum er vel 50-bussen utover mot Åsane et godt valg? Husker ikke hvilke busser som går utover der i farten.

Edit: Noen bergensere som føler for forumtreff igjen etterhvert da? Etter julen en gang kanskje?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Flott, tusen takk. Jeg er hovedsakelig på utkikk etter noe sentrumsnært, ikke nødvendigvis midt i byn. Delvis fordi det gjør alt så mye dyrere (m2-pris, andre fasiliteter etc), men spesielt pga parkering. Parkering i byn er svindyrt. Men får jeg tak i noe bra til en fornuftig pris i sentrum, så tar jeg det selvfølgelig. :p

Snakk med SiB boligavdeling om du er student ja. Omtrent samme priser som privat, men med ordnede forhold og slikt rundt. Hushaiene i byn bør du være skeptisk til. Så utrolig mange sleipinger at det er kvalmt.

Jeg var student i 6 år... har litt erfaring med boligleie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...