Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Nå organiserer også Vestfold seg! I tillegg har Bodø kommet fram i lyset, etter at Oslo fant ut at de skulle utfordre Norges peneste by! Hvor skal dette ende, hva har jeg egentlig startet med den første posten? :scared:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vinner nok, vi har jo tross alt egen hundestyrke. Og så har vi en fyr som til daglig jobber med å stikke hull i folk. Vi har tilogmed et eget Verktøysskjul som vi kan hente våpen i :p

EDIT:

Tor Erik: Ble det noen frekke klær på deg eller?

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
EDIT:

Tor Erik: Ble det noen frekke klær på deg eller?

Gav opp turen, ettersom jeg hadde mangel på penger :(. Bare bussen koster over 70 kr. for meg tur-retur! *Glede seg til å få lappen*

Får se om jeg ikke kan få meg avgårde til helgen. Garderoben begynner virkelig å bli tynn! :scared:

Lenke til kommentar
Vi vinner nok, vi har jo tross alt egen hundestyrke. Og så har vi en fyr som til daglig jobber med å stikke hull i folk. Vi har tilogmed et eget Verktøysskjul som vi kan hente våpen i :p

Hmm.. får vel støtte opp om posten jeg også.. Skulle det gå helt gale i de harde kampene mellom Bergen og resten av Norge er jeg veldig flink til å flytte på skadde og, vel, døde, personer.. :green:

Mvh.

Dings (som jobber som portør på Haukeland :thumbup: )

Lenke til kommentar

Hmm.. godt spørsmål.. Det er ganske sjeldent jeg forviller meg ned dit.. Tror ikke det, men det hadde vært på tide snart.. Det suger å måtte gå utendørs hver gang jeg stikker bort på IT-adv...

Men vi mangler vist en fyr for tiden.. Ikke at jeg bryr meg så mye, har ikke vært på jobb på noen dager så det er ikke min feil :p Men men.. Det er sikkert bare noen pleiere som har glemt han på do eller noe.. er ikke første gang jeg har kommet forbi et toalett og hørt "Hallo?!? Haaaaallo?!?" hvorpå jeg har gitt beskjed til en eller annen sykepleier at de kanskje bør sjekke toalettet på rom 472 :green:

Ingen andre her som har noen gøye historier fra sin jobb?

Dings

Lenke til kommentar
Ingen andre her som har noen gøye historier fra sin jobb?

Jeg er jo arbeidsledig, så... :)

Men da jeg jobbet der du gjorde var den en fyr som jobbet på barnepsykken (og vi vet jo hvor langt det er å gå dit) som ringte meg og klaget på at han ikke fikk lest mailen sin. Etter at jeg hadde forklart ham at vi hadde hatt problemer med nettverket tidligere på dagen og bedt ham både logge ut og restarte maskinen, ble jeg nødt til å ta turen opp dit (og det er ikke bare bare å gå helt opp dit)

Da jeg kom opp viste det seg at noen hadde dratt utav stikkontakten til skjermen, og den ikke gikk på av den kurante grunnen at den ikke fikk strøm. Det var også grunnen til at vedkommende ikke fikk sjekket mailen sin.

Lenke til kommentar
hehehehehe

Fikk trent av meg noen kilo da jeg jobbet der, altså.

Ture fra KK til psykken og til BKB og diverse andre steder med lass med PC-er og skjermer var ikke barnemat!

Triller du senger eller kjører du varer? Truck?

Lenke til kommentar

Mangler truckelappen :no: så det er nok senger på meg ja.. Fikk en gøy tur på tirsdag.. Seng fra sentralblokken til Øye pol. ... Det er langt det.. Og så ganske mye opp og ned også.. :green:

Ser ofte gutta fra IT-avd. med trallene sine.. Jeg sverger.. en eller annen dag så knabber jeg en sånn tralle med PCer på.. Skjønner godt hvorfor de gliser som noen idioter når de går forbi oss som står og skubber senger hele dagen lang ;)

Lenke til kommentar
Ser ofte gutta fra IT-avd. med trallene sine.. Jeg sverger.. en eller annen dag så knabber jeg en sånn tralle med PCer på.. Skjønner godt hvorfor de gliser som noen idioter når de går forbi oss som står og skubber senger hele dagen lang ;)

Hehe :devil:

Lenke til kommentar

Bare lurer... :hmm:

...hvilket nivå ligger PC'ene på??

Lenke til kommentar
...hvilket nivå ligger PC'ene på??

PC-er som blir levert ut er som oftest minimum 2.6GHz, 30 - 80 GB harddisk, dødsfete USB-tastatur med to USB-utganger på og sinnsykt flotte USB-mus (optisk). Skjermer som blir levert er som oftest minst 17 tommer flatskjermer.

Mer specs kan dere sikkert finne om dere leter etter Dell GX270, Dell SX270 og Compaq (HP?) 530.

Innen laptoper er vel Dell X300 det mest hotte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...