Killer_DT Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hey, det er ditt valg, de av oss som vil drikke på en mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag, vi får lov til å gjøre det. Uff jeg blir sliten bare av å lese det du skriver. Men jeg må innrømme det at typiske student dager som tirsdag-torsdag e ganske kule dager å drikke på. Fredag og Lørdag er alt så forbanna stappfult og dyrt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, nettopp det det er. Jeg drikker som oftest ikke i ukedagene selv, tar meg kanskje en øl eller et glass rødvin om jeg føler for det. Men jeg kan hvis jeg vil, og det er det viktige. xD Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Klare tegn på at du nettopp er blitt myndig ja. *kremt* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) At jeg nettopp er blitt myndig, sa du? Sjekket du profilen min? Jeg skal spare deg bryet. Jeg er 17. Endret 26. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ville gi deg tvilen til gode. Fjortis er så slemt å si. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Om man er fjortis fordi man tar seg et glass rødvin til middagen er foreldrene mine fjortisser. Og ganske mange av vennene deres og. Som sagt, jeg drikker meg svært sjeldent full (gjelder forsåvidt generelt, og ikke bare i ukedagene), men jeg har muligheten, og jeg ser ikke problemet med det, så lenge det ikke går ut over skolegangen min Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Apropos: Er gull-ølet en egen variant, eller er det same shit i finstasen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg syntes det har en særegen smak (tror de har putta noe i det som forsterker gullrusen xD), men du smaker at det er hansa, ja. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da må det nesten testes. Trodde det var utsolgt, men de hadde et helt kjøleskap fullt på ICA (gjenfødte Rimi) på Marken. Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gull-ølet er vel hansa premium på flaske Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har ingen interesse av å drikke gulløl. Synes det er et tarvelig forsøk på å tjene penger på at Brann endelig vant seriegullet igjen. Greit nok at brannsupporterne har ventet lenge på gullet nå, i flere titalls år faktisk, men man trenger ikke prakke på dem et eget øl for et. Vil jeg ha øl fra Hansa kjøper jeg en av deres vanlige varianter, pils eller fatøl. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ser på det som en koselig del av feiringen, men Premium er vel den minst spennende (og mest norske) varianten til Hansa, så jeg tviler på at jeg gidder å gå over lik for å få fatt i de spesielle etikettene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har lest at det er en mellomting mellom fatølet og den vanlige pilsneren. Hanket inn en sekspakning i dag for å prøvesmake, så vi får se Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kom gjerne med dommen etter første flaska da, ikke etter hele pakningen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Stikker innom i 5-tiden i natt med fyldig anmeldelse Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Schmackthe heeeeeeelt uthschøkt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hey, det er ditt valg, de av oss som vil drikke på mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag vi får lov til å gjøre det. Sånn! Lenke til kommentar
qtex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gutt 18, Bor i fyllingsdalen, sjef i buekorps yeeh! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lyst til å hjelpe meg med å infiltrere og knuse buekorpsene en gang for alle? Du høres ut som rett mann til jobben. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet om noen steder jeg kan ta solarium i Bergensområdet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå