Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hey, det er ditt valg, de av oss som vil drikke på en mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag, vi får lov til å gjøre det. :wee:

Uff jeg blir sliten bare av å lese det du skriver. Men jeg må innrømme det at typiske student dager som tirsdag-torsdag e ganske kule dager å drikke på.

Fredag og Lørdag er alt så forbanna stappfult og dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man er fjortis fordi man tar seg et glass rødvin til middagen er foreldrene mine fjortisser. Og ganske mange av vennene deres og. Som sagt, jeg drikker meg svært sjeldent full (gjelder forsåvidt generelt, og ikke bare i ukedagene), men jeg har muligheten, og jeg ser ikke problemet med det, så lenge det ikke går ut over skolegangen min :)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen interesse av å drikke gulløl. Synes det er et tarvelig forsøk på å tjene penger på at Brann endelig vant seriegullet igjen. Greit nok at brannsupporterne har ventet lenge på gullet nå, i flere titalls år faktisk, men man trenger ikke prakke på dem et eget øl for et. :p Vil jeg ha øl fra Hansa kjøper jeg en av deres vanlige varianter, pils eller fatøl. Ikke verre enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...