Killer_DT Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Faktisk helt utrolig. Jeg tror det fortsatt ikke helt. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) hadde regnet med det. brann taper alltid når det virkelig gjelder. edit: nesten i alle fall Endret 20. oktober 2007 av cozmos Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hadde de bare tapt uten de siste sjansene som kom bare brøkdeler av et sekund etter hverandre... stang ut, så slås ballen ut fra 2m fra mål! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 All den feiringen som ventet og så skjer ingenting. Er litt typisk Bergen ja Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Heeeia Bra.. Aalesund.. Aalesund Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er fotball, jeg forstår ikke hvorfor dette betyr så mye. En ball, en liten ball. Også en haug med idioter som faktisk tjener penger på å løpe etter den. Absurd hele greien, det er slik jeg oppfatter det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Snakker vi en liten bitter benkesliter her? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er fotball, jeg forstår ikke hvorfor dette betyr så mye. En ball, en liten ball. Også en haug med idioter som faktisk tjener penger på å løpe etter den. Absurd hele greien, det er slik jeg oppfatter det. Orginalt må jeg si jeg er utrolig enig. Men drit i spillet. Spillet er kjedelig. Følelsen derimot. Det er noe eget med fotball, enkelt og greit fordi det er den mest populære sporten. Samholdet blant supporterene er fasinerene, utrolig fasinerende faktisk. Det er ikke spillet, det er følelsen. Tror jeg i det minste. =) Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Stemningen har vært veldig god i hele dag, folk har vært kjempe glade. Bussen stoppet midt i veien for å plukke opp en person, det hadde ikke skjedd på en vanlig dag. Kundene har vært i godt humør (jobber i butikk av og til), og det var en del digg å spise på jobb også. Litt julefølelse, egentlig. Det kan jeg forstå, følelsen. Men ikke spillet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Der har man det. Grunnen til å like fotball, de skjønne supporterene. Og der er Brann velsignet, deluxe. ;P Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 var vel større fest i bergen da brann ungikk nedrykk for noen år tilbake, enn i trondheim da rosenborg vant seriegullet:) sier jo litt Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 BRANN VINNER HEIA BRANN JAA butno Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gjetter at halve forumet var på festplassen? Synd at de tapte, alle avisene+alle levende vesen i Bergen satt jo å ventet på at kampen skulle bli ferdig med poeng til brann. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Eg synes at det var på tide med ein kaldusj til alle som liker Brann / foPPal, eg ... for det gjør heldigvis ikke eg! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Var meget hyggelig kveld idag på byn på tross at brann ikke vant. Hyggelig å treffe deg CFD. Shhhh.... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Faen så jeg lo når de tapte. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Faen så jeg lo når de tapte. Feil tråd å poste det i. Det er lov å ta hensyn til at Bergensere (oi, personene denne tråden er for!) most likely ikke er i det beste humøret etter tapet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Og om man ikke interesserer seg for noe, så syntes jeg det er latterlig å godte seg over andres smerte. Eller å gå løs på andres musikksmak. Som å flame noen fordi de liker MCR eller Tokio Hotel. Eller starte egne hatgrupper for band/sjangre/stiler. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ingenting er teitere enn folk som går rundt og innbiller seg at de er litt av noen tenkere fordi de har funnet ut at det "egentlig" ikke betyr noe at 22 mann springer etter en ball. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Faen så jeg lo når de tapte. Feil tråd å poste det i. Det er lov å ta hensyn til at Bergensere (oi, personene denne tråden er for!) most likely ikke er i det beste humøret etter tapet. Jeg er bergenser selv. Syntes det var tidig fordi det absolutt ikke var overraskende at det skulle skje. Bare Brann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå