Frysning Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg og kjæresten min nærmer seg toårsdagen, å jeg lurer litt på hvor vi skal spise. Sist var vi på Egon, det var helt ok. For mange drittunger, så der vil vi ikke igjen. Et sted med litt mer stemning, ikke peppes eller dolly. Heller ikke Egon, men ikke noe altfor stivt. Er det noen har peiling? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva med Escalon? Men da må dere like tapas. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva med Escalon? Men da må dere like tapas. Jeg har ikke hørt om de, og tapas har jeg aldri smakt. Men jeg er åpen for alle forslag her, skal sjekke dem ut. Takk takk Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Escalon eller Harbor. Beste stedene i byn, synes jeg! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Harbor finner jeg ikke noen hjemmeside til, når det kommer til Escalon så det veldig bra ut! Det er en stund til enda da, er ikke før i desember. Men jeg vil ha planene klare. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tapas er veldig godt Men vis du turer på Escalon så bør du bestille bord, er ganske populært sted Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, jeg skal bestille bord. Må jo det, skal bli en perfekt kveld <3. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noen som har smakt gyrosen på den greske fastfood-sjappa i øvregaten? Følte for litt syden-stemning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Harbor finner jeg ikke noen hjemmeside til, når det kommer til Escalon så det veldig bra ut! Det er en stund til enda da, er ikke før i desember. Men jeg vil ha planene klare. Escalon har utrolig digg mat, og er ikke så vanvittig dyre heller. Passer fint å ta med seg din kjære dit. Men tenkte jeg skulle gi beskjed om et par ting: på Lille Escalon (rett ved siden av konsertpaleet) er det ganske åpent, man sitter tett med andre og det er litt dum akustikk der så det kan bli litt bråkete. Men maten er så god at det er definitivt verdt å snakke litt høyt en kveld ...også må dere bestille 10retterstapasen den er helt latterlig god, koster ca 250 pr snute, så ikke så veldig dyrt. Isbilen: Sokrates (den greske sjappa) har veldig god mat og hyggelig betjening Anbefales! Har ikke spist gyros der, tho. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Smud, da blir det gyros i morgen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nokon som veit om større idrettsarrangement i Bergen/omegn for barn og/eller ungdom dei kommande vekene bortsett frå Brann-Cup? Prøver å få fotografert flest mulige idrettslag no før sesongslutt. Det meste er aktuelt, ikkje berre fotball. Basketturneringar f.eks er kjempemessig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 En skatehall åpnes på Askøy på lørdag tror jeg. Da blir det masse skating og greier. Tror det kan bli gøy- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skjer med fyrverkeri og greier? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg aner ikke, men en venninne av meg whinet nettopp om det samme. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det var det sykeste fyrverkeriet på lenge. Haha, jeg bor et par meter fra der det var. Er lyskastere og hele pakken her. o.O Det var et sinnsykt langt og awesome show :-) Endret 18. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hah, jeg som trodde det lynte på veien hjem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det noen som vet hva det var for noe? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ja, fyrverkeri. Endret 18. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Christian, slutt å være tard. Jeg mente hvilken anledning dette fyrverkeriet og disse lyskasterne ble brukt til å markere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå