PT Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg regner med en taler for seg selv i kveld. Sykt bra stemning på Stadion! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Alle bergensere, la oss farge forumet med vårt vakre slagord i oppladning mot det som forhåpentligvis nå blir det vi har ventet på i alle disse år. Sig til folket: EKTE MAKTDEMONSTRASJON HAR ET NAVN - SK BRANN Lim inn: [size=2][color=red][b][center]EKTE MAKTDEMONSTRASJON HAR ET NAVN - SK BRANN[/size][/color] [url=http://www.youtube.com/watch?v=tLKBA4BP0iw&eurl=][size=2][color=gold]GULLET[/size][color=red] SKA' HEM!![/color][/b][/center][/color][/url] Det blir mye festing i Bergen by fremover Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ... og jeg som ikke fikk ha bold engang. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Og noen bilder i avatarstørrelse fra festaften finner vi her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9666658 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gullet ska' hem! Var enormt god stemning i byn idag, og jeg gleder meg til når Brann vinner neste kamp Ellers; Takk for fine avatarer du har lagt ut, Dotten Lenke til kommentar
magicus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Æsj.. er det bare meg som driter i brann? Hadde vært gøy om brann ikke hadde vunnet gullet etter alt dette maset så tier disse supporterne kanskje en liten stund! Fotball er totalt uinteressant. Og ja er voksen mann og bodd i Bergen hele mitt liv (og da mener eg ikke strileland som sotra o.l som ikke er ekte bergen). Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ser ut som det bare er deg, ja. (I min verden, vel å merke. Hvor reell den er kan derimot diskuteres. ) Endret 11. oktober 2007 av bhsand Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Æsj.. er det bare meg som driter i brann? Hadde vært gøy om brann ikke hadde vunnet gullet etter alt dette maset så tier disse supporterne kanskje en liten stund! Fotball er totalt uinteressant. Og ja er voksen mann og bodd i Bergen hele mitt liv (og da mener eg ikke strileland som sotra o.l som ikke er ekte bergen). Thou are not alone. Jeg kunne ikke bry meg mindre om fotball igrunnen. Nå har jeg ingenting imot om Brann vinner serien, men kommer ikke akkurat til å feire det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Æsj.. er det bare meg som driter i brann? Hadde vært gøy om brann ikke hadde vunnet gullet etter alt dette maset så tier disse supporterne kanskje en liten stund! Fotball er totalt uinteressant. Og ja er voksen mann og bodd i Bergen hele mitt liv (og da mener eg ikke strileland som sotra o.l som ikke er ekte bergen). Mye blasfemi i denne posten! Heldig at jeg ikke er høy-inkvisitoren. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Snorre, da, du må ikke ødelegge illusjonen om at hele Bergen er like "hardcore" når det kommer til Brann. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 ...Fotball er totalt uinteressant. .... Jeg deler ditt synspunkt der. Hater fotball som pesten. Men alikavel liker jeg at Brann tar gullet og håper virkelig at de ikke driter seg ut nå. Bare for å nevne en positiv ting med seieren: Hansa kommer med gulløl! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Haha, ølen som frister ja. ^^ Men når sant skal sies er det koselig om Brann vinner gullet. Da blir stemningen i Bergen hakket bedre! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Æsj.. er det bare meg som driter i brann? Hadde vært gøy om brann ikke hadde vunnet gullet etter alt dette maset så tier disse supporterne kanskje en liten stund! Fotball er totalt uinteressant. Og ja er voksen mann og bodd i Bergen hele mitt liv (og da mener eg ikke strileland som sotra o.l som ikke er ekte bergen). Vel dette var jo en post med selvmotsigelse. Hadde du ikke brydd deg så hadde du heller ikke syntes det hadde vært gøy om Brann ikke tok gull Takket være noe så simpelt som 11 menn som prøver å få en ball inn i et nett så har det gitt Bergen by mulighet til den største folkefesten i byen noensinne. De som ikke ønsker å bli med på festen og heller ønsker å sitte hjemme kan jo bare gjøre det. Jeg er glad jeg er en som finner glede i dette her fremfor irriatsjon. Må være kjipt å gå rundt og surmule mens resten av byens befolkning koser seg og feirer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes det er bra at Brann endelig får rasket til seg et gull, men jeg vet ikke helt hvordan den nye brannsangen skal være, det er jo ikke så forferdelig mye som rimer på syv eller sju.... Det er bare å komme med gode ideer hvis dere har Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi e berømte Brann fra Bergen! Vi vinner serien i år! Ja visst faen gjør vi det, som i to-tusen-og-syv, mens vi ler av alle bønder i vårt land! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bææææææææææææærgen Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gest var på besøk til oss som går på Årstad V.g.s Kul 30min konsert! Ganske fett, synes jeg. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Under den konserten satt jeg oppe i gangen. LAt jeg er. Og jeg er ikke så fantastisk fan av Gest, men men. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Under den konserten satt jeg oppe i gangen.LAt jeg er. Og jeg er ikke så fantastisk fan av Gest, men men. Jeg er ikke stor hiphop fan i det hele tatt, men jeg synes det var kjempe gøyt! Lastet forøvrig opp bildene på Facebook, men kan vel vise litt her også. PS: Var lite med folk fordi gode(les: dumme) gamle Årstad ikke hadde gitt beskjed til elevene at det skulle være en konsert. Vi i media fikk ikke vite det, men vår klasse hadde Engelsk der så det gikk bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå