Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Nei, det dundra ned med firehundre millimeter regn på 2min. Så stoppa det. Just like that

Eg stod ute på terrassen og regnet kjentes ut som småstein som traff meg på ryggen. Ikkje den verste regnbyga eg har sett, men i mengde/tid og diameter på kvar dråpe tok det kaka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Det er slitsomt å være student. Sitter her og prøver å lese psykologi og det som verre er. man blir jo helt utbrent etter ti sider.

9397602[/snapback]

Ikke når man studerer noe man liker :) Hele denne uken har leksene vært i Adobe Flash, er jo konge!

9398116[/snapback]

Hvis du studerer noe der du synes ALT er kjekt, gratulerer :) Det er ikke sånn at dersom man studerer noe man liker så går alt av seg selv. I såfall skulle jeg hoppet og danset gjennom pensum i Mikro III, siden jeg liker samfunnsøkonomi. Likevel har jeg faktisk heller ryddet og vasket enn å lese i dag.

Men jeg lurer på om mange tror at studiet skal være party konstant, og derfor hopper av studiet så fort det ikke bare er kos hele tiden.... Det er svært få som synes metode er rasende festlig, selv om det er nødvendig ;)

Regnet i dag var insane, btw

Lenke til kommentar
Nei, det dundra ned med firehundre millimeter regn på 2min. Så stoppa det. Just like that

Eg stod ute på terrassen og regnet kjentes ut som småstein som traff meg på ryggen. Ikkje den verste regnbyga eg har sett, men i mengde/tid og diameter på kvar dråpe tok det kaka.

9417853[/snapback]

Velkommen til Bergen :)

Lenke til kommentar
De hadde den for en stund siden pa Norli pa galleriet. begge 2.

Men det er jo en liten uke siden, og du har vel vaert der a sjekket. =/

9422820[/snapback]

Brukt eller ny? Jeg tror jeg har saumfart de aller fleste butikker i Bergen etter brukte bøker. Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tror det er ganske vanlig egentlig. Så på torgdagen selv at det stort sett var kun bøker for førsteklasse etc som lå ute. De jeg kjente gikk til Norli etc. solgte unna det de kunne der og dreit i resten. Var sånn da jeg begynte i tredje også.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en Ergo 3FY grunnbok som de vil bytte mot litt hard valuta?

9420309[/snapback]

Mulig jeg kan skaffe, men da må du gi meg dagen :)

9422852[/snapback]

Det hadde vært veldig kult. :)

9435102[/snapback]

:p

Glemte det selvsagt helt, kan forhøre meg i morgen. (Om min superhukommelse er på sitt beste)

Lenke til kommentar
Er det noen som har en Ergo 3FY grunnbok som de vil bytte mot litt hard valuta?

9420309[/snapback]

Mulig jeg kan skaffe, men da må du gi meg dagen :)

9422852[/snapback]

Det hadde vært veldig kult. :)

9435102[/snapback]

:p

Glemte det selvsagt helt, kan forhøre meg i morgen. (Om min superhukommelse er på sitt beste)

9435977[/snapback]

Har du forhørt deg nå?

(Selv om fagdag i fysikk faktisk gikk greit uten boken. :p )

Lenke til kommentar
Haha, loathsome er treig ^^

Jeg skulle egentlig møte ham i lunsjen i dag, men Black-Metal-Lena (som han så fint kaller henne) skulket, så jeg visste ikke hvordan jeg skulle finne ham :D

9467176[/snapback]

Whazza? Jeg så jo BML flere ganger? :ermm:

endrebjorsvik: Jeg kunne ikke skaffe boken (spurte i går :p jada jeg er treg), desverre.

Øi, Bergensere jo! Mulig å finne ut om det er andre fra Årstad her innpå? Kanskje nærmere bestemt b-bygget? Media? :p

9468993[/snapback]

Bor to min. fra Årstad, og kjenner mange som går der :) Skulle faktisk gått der selv .. men så ble det Akademiet på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...