Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

snublefot: Det BØR ikke være Leif du snakker om, for han vil jeg ha TILBAKE! Flinke, flinke Leif. Ja, han var krass og jævlig til tider, men han gjorde jobben sin, og folk LÆRTE med ham som lærer. *savne Leif* :(

9381510[/snapback]

Nei det var ikke han jeg snakket om. Snakket om Trygve. Han har ikke du hatt særlig tror jeg. Leif virket som en kjekk mann han. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke si at elevene faktisk klager på lærere som faktisk forventer at elevene lærer? Strenge, krasse lærere er helt ok så lenge de er flinke. Hvis man får mye pes i timene for ikke å ha gjort leksene har man brakt det på seg selv. Men det er nå min mening. Min historie/mattelærer var av typen som var glad i overaskelsesprøver. Dermed gjorde så godt som hele klassen omtrent alltid leksene.

9382259[/snapback]

Det er jeg helt enig i. Men jeg tror også at når man er 17,18 så klarer man selv å vurdere hva som er en god lærer elller ikke. Fyren jeg snakker om her var totalt ukompetent. Vi hadde ingen form for undervisning. Jeg vil lære :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Jeg vil laere fransk.... :(

Hvorfor er alle fransklaerere darlig, UTENOM den jeg far i 3. klasse. Uff... stryk here I come.

9387549[/snapback]

-----------------------------------------------------

And here I come :)

Bah. kjeder meg

Lenke til kommentar

Nei, det er Vitalitetssenteret :) Rota meg kraftig bort, så jeg gikk glipp av to gymtimer i dag .. Hihi.

Joda, vi ble sikkert vist, men jeg begynte en uke etter alle andre, så jeg fikk det ikke med meg. Eller mulig de har sagt det, men jeg har en tendens til å glemme ting sånn to minutter senere ;p

Lenke til kommentar

Vel. Psykologien er jo forsåvidt spennende! Men filosofien, som alle studenter ved universiteter må ha, er direkte ødeleggende for sinnet. Jeg bryr meg overhodet ikke hvordan fordums filosofer tenkte. Ei heller er jeg interessert i forskjellige filosofiske begreper og teorier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...