Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men Hove var svært vått og den klarte seg eksepsjonelt bra.

9368703[/snapback]

Litt off-topic, men når det er snakk om Hove så må jeg innrømme at eg lo godt og hånfullt da Quartfestival ledelsen gikk ut i avisene etter Hove (under quart) og sa at sørlandet mest sannsynlig ikke var stor nok for begge, og at de burde slåes sammen da de hadde så lik musikk profil...

Jeg må si at selv om Quart folkene tydeligvis er såpass blottet for den viten om at de spiller 80% puddel/grine/sove musikk (in my view) og at Hove også har dette, men har hatt mye bedre hell med å blande sammen en playlist for alle.

Selv er jeg metalfan, og på dette området var Hove eksepsjonelt.

Hove neste år også!

Lenke til kommentar

John Bauer er vel en privatskole om jeg ikke tar feil? Selv gikk jeg på Bergen Handelsgymnasium. En god skole med mange gode lærere, og noen få dårlige. Though har to av de kanskje beste lærerne gått av med pensjon i løpet av tiden jeg gikk der da. Først den beste norsklæreren noen sinne. Han gikk av etter at jeg var ferdig med grunnkurs. Så en meget god historielærer etter at jeg var ferdig med tredje året.

Lenke til kommentar

Et par dårlige lærere der også. Men heldigvis fant vi ut med skolestart at en som fikk ENORMT mange klager "sluttet". Er mange offentlige skoler som aldri sparker dårlige lærere, har selv erfart det. Er deilig at privatskoler faktisk har viljen og muligheten til å sparke de lærerene som er totalt håpløse. Noen ganger har faktisk elevene rett :whistle:

Lenke til kommentar

Ikke si at elevene faktisk klager på lærere som faktisk forventer at elevene lærer? Strenge, krasse lærere er helt ok så lenge de er flinke. Hvis man får mye pes i timene for ikke å ha gjort leksene har man brakt det på seg selv. Men det er nå min mening. Min historie/mattelærer var av typen som var glad i overaskelsesprøver. Dermed gjorde så godt som hele klassen omtrent alltid leksene.

Lenke til kommentar

Han var ekstremt krass, til tider frekk, og joda, det var ganske mange elever som whinet om ham. Snakket med en del av de som nå går i tredje klasse, og da de fikk vite at han hadde fått sparken ble de seriøst sure, det var liksom sånn:

"Hæ? Leif kan jo ikke få sparken! Ja, han er frekk og jævlig, og jeg krangler mye med ham, men vi LÆRER i hvert fall"

Hvor ømfintelig er det lov å bli, liksom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...