Killer_DT Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Bor rett ved LW så jeg er nesten pålagt å gå, men jeg må si jeg er lite imponert over årets arrangement. Ser ut som om det er muligheter for at de ikke kommer tilbake neste år. De har kjørt det på ræv for godt tror jeg. Hove er mitt nye faste feriemål! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 LOST Weekend er pent når det er fint vær, men om det regner er det guffent. Med telt-camping og hele pakken! PS! Bor faren din rundt Kleppestø, Eplefe? :> Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Joda sant dette med at festivaler er svært avhengig av været, men Hove var svært vått og den klarte seg eksepsjonelt bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Helt riktig, Killer_DT. Lurvefranzen: bor på Krokås. I Krokåsfeltet, faktisk. Peragjerdet xP Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er det noen som går på Gimle Skole her? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Nope, Åsane vidergående her Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 men Hove var svært vått og den klarte seg eksepsjonelt bra. 9368703[/snapback] Litt off-topic, men når det er snakk om Hove så må jeg innrømme at eg lo godt og hånfullt da Quartfestival ledelsen gikk ut i avisene etter Hove (under quart) og sa at sørlandet mest sannsynlig ikke var stor nok for begge, og at de burde slåes sammen da de hadde så lik musikk profil... Jeg må si at selv om Quart folkene tydeligvis er såpass blottet for den viten om at de spiller 80% puddel/grine/sove musikk (in my view) og at Hove også har dette, men har hatt mye bedre hell med å blande sammen en playlist for alle. Selv er jeg metalfan, og på dette området var Hove eksepsjonelt. Hove neste år også! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hove splittet jo ut fra Quart fordi Toffen ikke syntes de var idealistiske nok. Nå vil de ha ham tilbake fordi de skjønte at litt idealisme var det som gjorde festivalen. Quarten kommer til å dø ut. Jeg elsker Hove Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) JEG ER FRA BERGEN! Studerer ved Akademiet i Lars Hillesgate. Endret 27. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg går på John Bauer, sånn rett ved siden av. xP Lenke til kommentar
hsds Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er det noen som går på Gimle Skole her? 9370121[/snapback] Jeg har gått der, om det hjelper? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg går på John Bauer, sånn rett ved siden av. xP 9373570[/snapback] Stilig Hvilke linje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Studiespesialisering Samfunnsfag og Økonomi VG2. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det noen som går på Gimle Skole her? 9370121[/snapback] Jeg har gått der, om det hjelper? 9373630[/snapback] Hehe, bare lurer. Går selv siste året på Gimle Skole. Er det lenge siden du gikk på Gimle? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg går på John Bauer, sånn rett ved siden av. xP 9373570[/snapback] Da er vi to. Men det viste jeg egentlig fra før. Bare at jeg går i 3 klasse da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 John Bauer er vel en privatskole om jeg ikke tar feil? Selv gikk jeg på Bergen Handelsgymnasium. En god skole med mange gode lærere, og noen få dårlige. Though har to av de kanskje beste lærerne gått av med pensjon i løpet av tiden jeg gikk der da. Først den beste norsklæreren noen sinne. Han gikk av etter at jeg var ferdig med grunnkurs. Så en meget god historielærer etter at jeg var ferdig med tredje året. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Et par dårlige lærere der også. Men heldigvis fant vi ut med skolestart at en som fikk ENORMT mange klager "sluttet". Er mange offentlige skoler som aldri sparker dårlige lærere, har selv erfart det. Er deilig at privatskoler faktisk har viljen og muligheten til å sparke de lærerene som er totalt håpløse. Noen ganger har faktisk elevene rett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 snublefot: Det BØR ikke være Leif du snakker om, for han vil jeg ha TILBAKE! Flinke, flinke Leif. Ja, han var krass og jævlig til tider, men han gjorde jobben sin, og folk LÆRTE med ham som lærer. *savne Leif* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ikke si at elevene faktisk klager på lærere som faktisk forventer at elevene lærer? Strenge, krasse lærere er helt ok så lenge de er flinke. Hvis man får mye pes i timene for ikke å ha gjort leksene har man brakt det på seg selv. Men det er nå min mening. Min historie/mattelærer var av typen som var glad i overaskelsesprøver. Dermed gjorde så godt som hele klassen omtrent alltid leksene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Han var ekstremt krass, til tider frekk, og joda, det var ganske mange elever som whinet om ham. Snakket med en del av de som nå går i tredje klasse, og da de fikk vite at han hadde fått sparken ble de seriøst sure, det var liksom sånn: "Hæ? Leif kan jo ikke få sparken! Ja, han er frekk og jævlig, og jeg krangler mye med ham, men vi LÆRER i hvert fall" Hvor ømfintelig er det lov å bli, liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå