tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Vi er fortsatt de eneste med medlemsliste vel......Og vi er fortsatt de eneste med Toolshed. Hehe... Det var ikke min ide å lage en medlemsliste. Helt riktig, det var min Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bor på Møhlenpris (bedritent sted, men pytt), jobber på Au! Tattoo & piercing i sentrum. Spurte deg i en annen tråd men det ble slått hardt ned på. Jobber du med Roger? Tatoverte meg hos ham for noen år siden.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er ikke sikkrt det er samme Roger, men han jobber med en Roger... Bare se selv Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er ikke sikkrt det er samme Roger, men han jobber med en Roger... Bare se selv Jepp.. han er det.. Takk skal du ha. Grei kar, og jeg er fremdeles fornøyd med tatoveringen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du tør vel ikke å si noe annet Neida, har intrykk av at Au! er ett av de bedre stedene man kan gå hvis man skal farge kroppen (tenker da ikke på homo-grill)... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Joda.. stemmer sikkert det, men dette var tiden før Roger jobbet der. Han drev for seg selv i marken, tilfeldigvis bare 200 meter fra jobben min da.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hmmm, må ha noen sommerklær tror jeg. Noen nye butikker på det nye senteret i byn eller? Har ikke vært der ennå. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det nye senteret er dritt. Oppskrytt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det nye senteret er dritt. Oppskrytt. Hvor er du nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ka senter? Er det sartor senter det er snakk om? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ka senter? Er det sartor senter det er snakk om? Tipper de jodler om det der Xhibition eller hva det nå enn heter, i gamle posthuset. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er nesten bare de samme butikkene, som på alle andre kjøpesentre.... På toppen skal det jo komme utendørs skøytebane... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Skulle det ikke være noe utestede ute på taket elns? Har faktisk ikke vært der. Hørte den var crap ja. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Faktisk så tror jeg skøytebanen skulle være på taket, uten tak over.... Lurer på hvordan det går, siden det regner jo avogtil!!! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Helt alvorlig.. Er det ikke nok kjøpesentre i sentrum fra før? Det burde da vært mer fornuftige ting de kunne laget til. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Xhibition greiene er ikke det beste senteret i byn, men det har hvertfall bedre utvalg i klær for menn enn Galleriet har. Ta en tur på Kløverhuset, der har de stort sett det man trenger. Stikk inn på IDentity og Jack&Jones, så finner du sikekrt en del... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Var kjapt innom byen idag og det var mye fint å se. Tror eg småflørtet med en fin snelle. Eg flørtet anyways og hun smilte. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Eg er no ingen Bergenser, men da e no fina været der Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Da tenker jeg turen går til Kløverhuset. Nok en gang. Endret 17. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå