Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142

Wee. jeg bor begge steder jeg ^^

Akkurat nå er jeg på Landås(pappa). Skal til mamma(tertnes) imorgen.

Greit sted å bo, begge steder, men ja. - Landås har mye bedre busstilbud :)

Edit: leif

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Nattlandsfjellet har vi tidenes dårligste kollektivtilbud. Bussen går gjennomsnittlig en gang i timen. Og noen ganger streiker bussen som egentlig skal gå opp der. Så da kommer sjåføren med en slik minibuss. ^^ Men så tar det bare ti til femen minutter å gå ned til 2-er bussen da. Tar femten til tjue minutter å gå opp. Ulempen med å bo på et forbanna fjell.

Lenke til kommentar

Vurderer byLAN, men er ikke sikker enda. :)

Aah, jeg gleder meg til 1. september, da skal jeg bestille billetter til Hove 08.

Syntes vi burde hatt en stor musikkfestival i Bergen òg. Det er jo en stor by, liksom. Eneste vi har er den på Askøy.. LOST weekend, liksom. -.-

Lenke til kommentar

Aah, jeg gleder meg til 1. september, da skal jeg bestille billetter til Hove 08.

Syntes vi burde hatt en stor musikkfestival i Bergen òg. Det er jo en stor by, liksom. Eneste vi har er den på Askøy.. LOST weekend, liksom. -.-

9363459[/snapback]

Var fornøyd med Lost Weekend i år jeg, men ja, den er en smule liten i forhold til mye annet. Leste forøvrig at en eller annen politiker vil bruke Koengen og litt annet ymse til en festival i Bergen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Hehe, 1 september starter salget for ByLAN også. Det står ihvertfall det på siden til ByLAN. :p

9363552[/snapback]

Men så står det på siden demmes at forumet skal komme opp "i midten av august" også da :p

Og det er ikke oppe enda :hm:

Men pell dere på ByLAN, dere som tviler :)

Lenke til kommentar

9363459[/snapback]

LOST Weekend er jo kjempegreier! Så får dere oppleve den flotte øyen Askøy, og! Det har dere bare godt av! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...