Roska Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 jaa man! bor i Fana, Bergen går på BHG vgs1 på medie og kommunikasjo. henger og slenger i fana Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er fra Bergen Eg e fra Bergen :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når vi snakker om skole. Jeg skal begynne på Danielsen Intensivgymnas, ta 3mx og 2fy:P Blir skummelt å begynne på skole, og ikke minst kristenskole :S 9267028[/snapback] Det er vel stort sett bare morgenbønnen hver morgen som er virkelig kristent. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har to venner som gikk på Danielsen videregående. De var riktig nok kristne, men det er ikke så mye kristent opplegg der som mange skal ha det til. Morgenbønn er vel nesten det eneste man må være med på da det skjer i begynnelsen av timen. Så om du ikke er kristen går det uansett helt fint. Selv har jeg begynt på studier ved UiB nå. Årsstudium i pyskologi for å være nøyaktig. Var på min første forelesning igår (ex-philosophicum). utrolig uinteressant jeg lærte på første forelesning, men det kommer seg vel etterhvert. Selv gleder jeg meg til å begynne på selve psykologien. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har hatt 2 skoledager på Danielsen nå () og har ikke kommet over noe kristenskit. Er noe frivillig morgenmøte, men det klarer jeg å styre unna. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tror da ikke danielsen er like gale som de var for noen år siden. Da mammaen min gikk der (voksenopplæring, hun måtte ta et norskkurs da hun flyttet til norge enda hun hadde snakket/skrevet språket flytende i fire år. ) så var det hakket mer kristent enn det de er nå, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Fint vær idag Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Litt vel varmt. Hadde utegym. Gikk opp til skansen fra by'n. Tok med alle tingene mine (laptop, bøker som jeg prøver å selge, klær) så jeg kunne gå rett hjem etterpå. Fy som jeg svettet oppover bakkene. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kan ikke klage over varmen da. 23°C må det nå være når det er sommer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Fra kl. 2 til kl. 6 måtte t-skjorten av. Jeg holdt ikke ut varmen. Edit: Men for all det, jeg klager ikke. Endret 22. august 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gikk tur med 10. Trinn på Veten (borti med gullgruven). Det var pure svette det! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Selv har jeg begynt på studier ved UiB nå. Årsstudium i pyskologi for å være nøyaktig. Var på min første forelesning igår (ex-philosophicum). utrolig uinteressant jeg lærte på første forelesning, men det kommer seg vel etterhvert. Selv gleder jeg meg til å begynne på selve psykologien. 9325653[/snapback] Tror jeg så deg på forelesningen faktisk, jeg er også på psykologi versjonen av Ex.phil. Herlig vær i byen for tiden, og takterassen blir hyppig benyttet. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Bor i Bergen, Fana, Skjold Synes dette er en ufattelig god by å bo i Endret 25. august 2007 av Don_Reitan Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tror jeg så deg på forelesningen faktisk, jeg er også på psykologi versjonen av Ex.phil.Herlig vær i byen for tiden, og takterassen blir hyppig benyttet. 9351562[/snapback] Du tror du så meg altså. Ikke umulig det..... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) - Endret 9. oktober 2007 av bhsand Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gikk tur med 10. Trinn på Veten (borti med gullgruven).Det var pure svette det! 9340087[/snapback] Hvor i Bergen bor du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tertnes/Åstveit Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fett.. Bor i Åsane selv. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Neeeh. Tingen er å bo i området Landås/Nattlandsfjellet/Sletten. Bra busstilbud, lett å komme seg til byen og nok av butikker rundt om. For ikke å snakke om at det kommer bybane forbi Sletten (Slettebakken) etterhvert. Så når jeg skal flytte hjemmefra blir det til et sted enten på Landås eller Sletten. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det blir nok ganske bra med kollektivtrafikk når bybanen kommer der. Men akkurat nå så er det vel ganske likt tilbud på åsane og Sletten. Selv har jeg et busstopp 2 min fra huset mitt og der kommer busen hvert 20min (90, Sletten) eller så kan jeg bruke et kvarter og gå ned på åsane terminal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå